Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Gastenboek » Welkom op het nieuwe forum!

Deze sticky topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Blij dat dit enige echte forum terug is. Sites als forum 2 go kunnen hier nog niet half aan tippen. Wat was het daar karig qua leden zeg, altijd dezelfde die je daar zag. Hopelijk komen al die leden die we nu jaren niet gezien hebben hier weer terug. Leden als Killer zijn de leden die een forum verrijken.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Bas schreef op 05 augustus 2019 om 10:36:

Welkom allemaal hier op het nieuwe forum van PSV.supporters.nl! Het heeft even geduurd, maar we zijn weer terug. Het is hier voor iedereen mogelijk om volop te discussïeren over de nieuwe transfers, de wedstrijden van het net begonnen seizoen, de spelers en alles wat met PSV te maken heeft. We hebben in de afgelopen periode een volledig nieuw forum gebouwd in onze nieuwe huisstijl. Langzaam hebben we interactieve elementen teruggebracht en we zijn blij met de enthousiaste reacties daarop tot dusver.

In vergelijking met het oude forum hebben we een aantal nieuwe functies toegevoegd. De komende tijd zullen we dingen blijven toevoegen, aan de hand van jullie wensen.

We begrijpen dat er de nodige vragen zijn over de periode dat het forum en de website in het algemeen offline zijn geweest. Deze andere topic in het gastenboek is de (enige) plek om alle vragen hierover te stellen. Wij gaan proberen zo goed en snel mogelijk te reageren.

Het is niet de bedoeling oude tijden te laten herleven. PSV.supporters.nl heeft een frisse nieuwe start gemaakt. De fans van het vorige forum zijn een dagje ouder en er is een hele generatie nieuwe fans vandaag. Wat we wel willen is een prettige omgeving creëren om in een open en positieve sfeer te discussiëren over alles wat de club aangaat of wat de supporters maar bezighoudt.

Het forum gaat van start met een schone lei, met uitzondering van eeuwigdurende schorsingen uit het verleden. We zijn nog aan het kijken of we teksten van het oude forum terug kunnen halen. We hebben hier immers al wat vragen over gehad.

We hopen dat de werking van het forum voldoende intuïtief is zodat iedereen hier goed uit de voeten kan. De antwoorden op veelgestelde vragen vind je evengoed in de handleiding en er is ook een pagina met forumregels. Lees die goed door voor je begint met reageren.



Hey Bas,

Ik moet zeggen dat ik nog niet heel fanatiek rondgekeken heb, aangezien ik er net pas weer ben, maar komt Bas B ook weer terug als mod? Dit was jij niet toch? Deed zijn werk prima vind ik.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 06 augustus 2019 om 07:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Bas schreef op 05 augustus 2019 om 10:36:

Welkom allemaal hier op het nieuwe forum van PSV.supporters.nl! Het heeft even geduurd, maar we zijn weer terug. Het is hier voor iedereen mogelijk om volop te discussïeren over de nieuwe transfers, de wedstrijden van het net begonnen seizoen, de spelers en alles wat met PSV te maken heeft. We hebben in de afgelopen periode een volledig nieuw forum gebouwd in onze nieuwe huisstijl. Langzaam hebben we interactieve elementen teruggebracht en we zijn blij met de enthousiaste reacties daarop tot dusver.

In vergelijking met het oude forum hebben we een aantal nieuwe functies toegevoegd. De komende tijd zullen we dingen blijven toevoegen, aan de hand van jullie wensen.

We begrijpen dat er de nodige vragen zijn over de periode dat het forum en de website in het algemeen offline zijn geweest. Deze andere topic in het gastenboek is de (enige) plek om alle vragen hierover te stellen. Wij gaan proberen zo goed en snel mogelijk te reageren.

Het is niet de bedoeling oude tijden te laten herleven. PSV.supporters.nl heeft een frisse nieuwe start gemaakt. De fans van het vorige forum zijn een dagje ouder en er is een hele generatie nieuwe fans vandaag. Wat we wel willen is een prettige omgeving creëren om in een open en positieve sfeer te discussiëren over alles wat de club aangaat of wat de supporters maar bezighoudt.

Het forum gaat van start met een schone lei, met uitzondering van eeuwigdurende schorsingen uit het verleden. We zijn nog aan het kijken of we teksten van het oude forum terug kunnen halen. We hebben hier immers al wat vragen over gehad.

We hopen dat de werking van het forum voldoende intuïtief is zodat iedereen hier goed uit de voeten kan. De antwoorden op veelgestelde vragen vind je evengoed in de handleiding en er is ook een pagina met forumregels. Lees die goed door voor je begint met reageren.



Hey Bas,

Ik moet zeggen dat ik nog niet heel fanatiek rondgekeken heb, aangezien ik er net pas weer ben, maar komt Bas B ook weer terug als mod? Dit was jij niet toch? Deed zijn werk prima vind ik.



Dat is/was inderdaad een andere Bas, maar hij is ook nog altijd actief

 

+1/-0

Ook terug. Ik ben nog niet helemaal gelukkig met de site. Zeker op m'n mobiel werkt het vervelend. In de teksvakken op inloggen staan Facebook, Twitter jij etc erdoorheen. De reclames zijn behoorlijk aanwezig en irritant. Misschien dat ik door dat jaartje ouder ook een ouwe zeurpiet ben geworden. :D

Ik zal af en toe eens komen lezen en kijken.

 

+1/-0

Fijn dat het forum weer online is. Laten we hopen dat er iets van de oude grandeur weer terugkomt. 20 jaar is niet niks, zeker niet online.

 

+3/-0

Vraagje, worden reacties eerst gescreend voordat ze hier geplaatst worden?

 

+2/-0

Heel leuk dat hét forum weer terug online is! Ik ga zeker proberen regelmatig even een kijkje te nemen. Mijn oude loginnaam BasUtrecht is inmiddels niet meer actueel, dus vandaar nu BasArnhem. Hoop dat er veel van de gewaardeerde leden van het oude forum terugkeren naar hier!

 

+1/-0

Ik ben ook erg blij dat het forum weer terug is. In tegenstelling tot de mods hoop ik juist wel dat oude tijden zullen herleven. PSV Netwerk forum is voor mij, op de laatste 2 jaren na, altijd mijn grootste informatiepunt geweest mbt PSV. De meningen van vele andere supporters zijn mij veel waard.

Wat ik echter niet helemaal begrijp, zijn de reacties van mensen die aangeven het hier "niet te vertrouwen" is.

Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je e-mailadres en PSV Netwerk wachtwoord op straat komen te liggen? Of erger nog, je hobby's of favoriete opstelling? Niet bepaald iets waar ik me nu heel erg druk om kan maken, maar dat zal aan mij liggen.

 

+3/-0

Er wordt onder andere gezegd dat in het verleden privéberichten tussen leden gelezen werden door mods en admins. Sommigen claimen nu dat dat nog steeds gebeurt. Als het waar is, is dat natuurlijk een kwalijke zaak waarvan ik me goed voor kan stellen dat veel mensen daar niet happy van worden.

Voorlopig kijk ik het hier even aan. Wie weet implodeert het hier weer binnen de kortste keren. Bij het befaamde "andere forum" schijn ik met zoveel drama te zijn vertrokken dat ik daar toch nooit meer terug kan :D Ik heb het ook wel zwaar gehad daarna hoor. Huilen, schelden, bijna aan de drank geraakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gilles de la Croquette schreef op 06 augustus 2019 om 12:14:

Vraagje, worden reacties eerst gescreend voordat ze hier geplaatst worden?


Haha, dat zou wat zijn. Nee, we zitten niet realtime mee te lezen. :D En uiteraard kunnen mods en admins ook geen privéberichten lezen.

 

+1/-0

Werken de privé berichten? Ik heb tweemaal geprobeerd er één te sturen, maar zie niets in mijn outbox verschijnen.

Dit bericht is gewijzigd op 7 augustus 2019, 08:56:21 door een mod.

 

+1/-0

Wel mooi om de oude garde weer langzaam terug te zien. Hierboven 100 jaar lidmaatschap

 

+1/-0

Mooi, toch gemist dit forum, altijd nuttig voor info dus wie weetbkomt dat weer terug.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gilles de la Croquette schreef op 06 augustus 2019 om 14:05:

Er wordt onder andere gezegd dat in het verleden privéberichten tussen leden gelezen werden door mods en admins. Sommigen claimen nu dat dat nog steeds gebeurt. Als het waar is, is dat natuurlijk een kwalijke zaak waarvan ik me goed voor kan stellen dat veel mensen daar niet happy van worden.

Voorlopig kijk ik het hier even aan. Wie weet implodeert het hier weer binnen de kortste keren. Bij het befaamde "andere forum" schijn ik met zoveel drama te zijn vertrokken dat ik daar toch nooit meer terug kan :D Ik heb het ook wel zwaar gehad daarna hoor. Huilen, schelden, bijna aan de drank geraakt.




Aan de andere kant: wat moet je hier in hemelsnaam via pb bespreken? Wat zou je hier te verbergen moeten hebben. De enigen die zich daar druk om maken zijn die gasten met hun complotten en getrol die via pb even afspreken hoe ze nu weer te werk moeten gaan. Ik maak me er totaal niet druk om als ze mijn berichten zouden kunnen lezen. Niks te verbergen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 07 augustus 2019 om 03:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Gilles de la Croquette schreef op 06 augustus 2019 om 14:05:

Er wordt onder andere gezegd dat in het verleden privéberichten tussen leden gelezen werden door mods en admins. Sommigen claimen nu dat dat nog steeds gebeurt. Als het waar is, is dat natuurlijk een kwalijke zaak waarvan ik me goed voor kan stellen dat veel mensen daar niet happy van worden.

Voorlopig kijk ik het hier even aan. Wie weet implodeert het hier weer binnen de kortste keren. Bij het befaamde "andere forum" schijn ik met zoveel drama te zijn vertrokken dat ik daar toch nooit meer terug kan :D Ik heb het ook wel zwaar gehad daarna hoor. Huilen, schelden, bijna aan de drank geraakt.




Aan de andere kant: wat moet je hier in hemelsnaam via pb bespreken? Wat zou je hier te verbergen moeten hebben. De enigen die zich daar druk om maken zijn die gasten met hun complotten en getrol die via pb even afspreken hoe ze nu weer te werk moeten gaan. Ik maak me er totaal niet druk om als ze mijn berichten zouden kunnen lezen. Niks te verbergen.



Er zit natuurlijk wel een groot verschil tussen privacy en niks te verbergen hebben. Priveberichten dient men gewoon niet mee te lezen, punt uit.

 

+1/-0

Laten we vooral nogmaals duidelijk maken dat geen enkele admin of moderator inzage heeft in de privéberichten van een ander. Het is absoluut onvergeeflijk dat deze mogelijkheid op het oude forum enkele jaren geleden er wel was vanwege een beveiligingslek. Dat lek is destijds direct gedicht toen het naar boven kwam. Het is nu voor een ieder absoluut onmogelijk om de privéberichten van een ander te lezen. Wachtwoorden worden overigens versleuteld opgeslagen en zijn eveneens door niemand in te zien.

Fouten die in het verleden zijn gemaakt, zijn absoluut niet goed te praten. Mochten mensen nog vragen over die periode hebben, kunnen ze deze stellen in het betreffende topic en zullen wij daar zo goed mogelijk antwoord op proberen te geven. We hopen met dit forum nu een nieuwe start te kunnen maken. We hebben begrip voor iedereen die hier niet op zit te wachten, maar laat iedereen in zijn of haar waarde en probeer te zorgen voor een goede sfeer.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 augustus 2019, 11:11:47.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 07 augustus 2019 om 11:06:

Laten we vooral nogmaals duidelijk maken dat geen enkele admin of moderator inzage heeft in de privéberichten van een ander. Het is absoluut onvergeeflijk dat deze mogelijkheid op het oude forum enkele jaren geleden er wel was vanwege een beveiligingslek. Dat lek is destijds direct gedicht toen het naar boven kwam. Het is nu voor een ieder absoluut onmogelijk om de privéberichten van een ander te lezen. Wachtwoorden worden overigens versleuteld opgeslagen en zijn eveneens door niemand in te zien.

Fouten die in het verleden zijn gemaakt, zijn absoluut niet goed te praten. Mochten mensen nog vragen over die periode hebben, kunnen ze deze stellen in het betreffende topic en zullen wij daar zo goed mogelijk antwoord op proberen te geven. We hopen met dit forum nu een nieuwe start te kunnen maken. We hebben begrip voor iedereen die hier niet op zit te wachten, maar laat iedereen in zijn of haar waarde en probeer te zorgen voor een goede sfeer.



Amen. Ja, het heeft veel te lang geduurd. Ja, de berichtgeving omtrent de downtime was tijdens de downtime slecht/compleet afwezig. En ja, het vorige forum was op het einde een troep met een grafsfeer.

Maar dat was toen. Vragen zullen er blijven, prima ook, maar gewoon lekker allemaal weer over PSV en andere zaken ouwehoeren en vooral vooruit kijken in plaats van terugkijken, dan moet het wel goedkomen.

Goed om weer terug te zijn, er had ook voor de makkelijke weg gekozen kunnen worden (wegblijven).

:pul

 

+1/-0

:pul

 

+1/-0

Ik heb de weg ook weer gevonden, killermfc we kunnen weer nabeschouwen!

 

+2/-0

Leuk zoveel oude bekenden te zien! :pul

 

+2/-0

Deze sticky topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Gastenboek » Welkom op het nieuwe forum!