Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Frappant dat juist op het moment dat je het op een andere positie moet zoeken, PSV dan juist besluit om centraal achterin iets te halen. Als Sangaré vertrekt, MOET Je een vervanger halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 01 september 2023 om 19:34:

Frappant dat juist op het moment dat je het op een andere positie moet zoeken, PSV dan juist besluit om centraal achterin iets te halen. Als Sangaré vertrekt, MOET Je een vervanger halen.



Die hebben we toch al in de persoon van Schouten?

 

+1/-0

Schouten was sowieso nodig. Je hebt nu 2 controlerende middenvelders en eigenlijk niks daar achter. Met 40+ wedstrijden in een seizoen ga je het daar niet mee redden.

 

+1/-0

Klopt, eens. Schouten is eigenlijk voor Guti gekomen. Met sangare nu weg kom je er weer een te kort. Eigenlijk is zowel een verdediger én middenvelder nog noodzakelijk. Maar dan heb je wel ook een top team staan. Er is altijd gezegd dat Vranckx klaar stond. Z'n transfer naar Italië is afgeketst, en psv kan ze beide betalen van de verkoop van Sangare. Zou je zeggen.....

 

+1/-0

Als Sanchez en Vranckx nog komen hebben we echt een bazenteam, een stuk beter dan de afgelopen jaren.
Dit roept wel wat vragen op;
- Kunnen we nog spelers lozen? (Ramalho, el Ghazi)
- En als dit niet lukt, zijn we dan nog financieel verantwoord bezig?

 

+1/-0

Het lijkt mij praktisch onmogelijk dat er nog twee bij komen. Sanchez is men nog met bezig, schijnt (lekker man, op de laatste dag met Levy onderhandelen), maar Vranckx vraag ik me af. Een cv is echt het minimum.

 

+1/-0

Geen middenvelder, daar lijken de clubwatchers althans op te zinspelen. Die huurspeler kan daar blijkbaar ook spelen. Dus wellicht alleen nog een centrale verdediger.

 

+1/-0

Naam Bella Kotchap begint nu te circuleren - dat zou best een stunt zijn.

 

+1/-0

Er doen veel verhalen de ronde over een eventueel slechte financiële positie van PSV. Ik ben toch nog eens in de transfers gedoken die plaats hebben gevonden NA de verkoop van Gakpo. Met die laatste transfer zou PSV de gaten voor seizoen 2022-2023 gedicht hebben. Wat ik daarnaast interessant vind, is om inzicht te krijgen in de salarislast. Gaat die omhoog? of omlaag?

Uitgaand:
Noni Madueke:37 mln, Salaris hoog
Marco van Ginkel 0,- Salaris hoog
Phillip Max: 2 mln, Salaris hoog
Xavi Simons 4 mln, Salaris hoog
Jenson Seelt 2 mln, Salaris laag
Erick Guttierez: 5,5 mln, Salaris hoog
Timo Baumgartl: 1 mln, salaris middel
Phillip Mwene 1 mln, Salaris middel
Livano Comenencia: 1,5 mln, Salaris laag
Ibrahim Sangare: 35 mln, salaris hoog
Diverse opleidingsvergoedingen: 3 mln.

In totaal zo'n 92 mln, laten we stellen dat daar 20% van naar zaakwaarnemers en andere belanghebbenden gaat, dan houd je nog altijd ruim 70 mln over.

Inkomend:
Ricardo Pepi 10 mln, Salaris hoog
Noa Lang: 15 mln, Salaris hoog
Jerdy Schouten: 12 mln, Salaris hoog
Tillmann HUUR
Sergino Dest HUUR
Chucky Lozano: 15 mln
?? Sanches: 15 mln, Salaris hoog
In totaal zo'n 67 mln.

Dat zou betekenen dat we zelfs bij aankoop van Sanches (die hier is inbegrepen) de transferperiode positief zijn doorgekomen. Mocht hij niet komen, dan sluit je met minimaal 15 mln winst af. 5 hoge salarissen uit, 5 hoge salarissen in. Ik zeg: heel knap werk van Ernie.

de 20 mln extra CL inkomsten zou dan al een groot deel van het operationele gat (naar verluidt ongeveer 40 mln) dichten

 

+1/-0

Dit wordt onze verdedigende versterking.
Armel Bella Kotchap.

https://www.transfermarkt.nl/armel-bella-kotchap/profil/spieler/467563link

 

+1/-0

Armel Bella Kotchap.

Nog nooit van gehoord.. zit ie op voetbal? ;)
Serieus: versterking? Of aanvulling?

 

+1/-0

Dat zou een stunt zijn. Bayern wilde hem namelijk hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 01 september 2023 om 22:36:

Armel Bella Kotchap.

Nog nooit van gehoord.. zit ie op voetbal? ;)
Serieus: versterking? Of aanvulling?



Dat is een interessante jonge speler. Onderdeel van Duitse selectie. Groot en sterk. Zou naar een van de Duitse topclubs gaan volgens de verhalen maar deal kwam aan het einde niet rond. Zou neem ik aan huur betreffen - lijkt mij wat prijzig voor PSV

 

+1/-0

Maar maar.. met z'n brede selectie, wat zal de basis worden? Lozano of Baka... Dest of van Aanholt? Teze of Dest..
Lekker om weer zulke opties te hebben.

 

+1/-0

Waarom zou Southampton hem verhuren als hij goed genoeg is om naar Bayern te gaan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marciano_Vink schreef op 01 september 2023 om 22:11:

Er doen veel verhalen de ronde over een eventueel slechte financiële positie van PSV. Ik ben toch nog eens in de transfers gedoken die plaats hebben gevonden NA de verkoop van Gakpo. Met die laatste transfer zou PSV de gaten voor seizoen 2022-2023 gedicht hebben. Wat ik daarnaast interessant vind, is om inzicht te krijgen in de salarislast. Gaat die omhoog? of omlaag?

Uitgaand:
Noni Madueke:37 mln, Salaris hoog
Marco van Ginkel 0,- Salaris hoog
Phillip Max: 2 mln, Salaris hoog
Xavi Simons 4 mln, Salaris hoog
Jenson Seelt 2 mln, Salaris laag
Erick Guttierez: 5,5 mln, Salaris hoog
Timo Baumgartl: 1 mln, salaris middel
Phillip Mwene 1 mln, Salaris middel
Livano Comenencia: 1,5 mln, Salaris laag
Ibrahim Sangare: 35 mln, salaris hoog
Diverse opleidingsvergoedingen: 3 mln.

In totaal zo'n 92 mln, laten we stellen dat daar 20% van naar zaakwaarnemers en andere belanghebbenden gaat, dan houd je nog altijd ruim 70 mln over.

Inkomend:
Ricardo Pepi 10 mln, Salaris hoog
Noa Lang: 15 mln, Salaris hoog
Jerdy Schouten: 12 mln, Salaris hoog
Tillmann HUUR
Sergino Dest HUUR
Chucky Lozano: 15 mln
?? Sanches: 15 mln, Salaris hoog
In totaal zo'n 67 mln.

Dat zou betekenen dat we zelfs bij aankoop van Sanches (die hier is inbegrepen) de transferperiode positief zijn doorgekomen. Mocht hij niet komen, dan sluit je met minimaal 15 mln winst af. 5 hoge salarissen uit, 5 hoge salarissen in. Ik zeg: heel knap werk van Ernie.

de 20 mln extra CL inkomsten zou dan al een groot deel van het operationele gat (naar verluidt ongeveer 40 mln) dichten



Scheelt dat voetbal clubs geen belasting hoeven te betalen over verkoop van spelers :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 01 september 2023 om 22:42:

Dat zou een stunt zijn. Bayern wilde hem namelijk hebben.



Ik las ergens ook dat Liverpool hem ook graag had willen inlijven? Dan zal het toch geen koekenbakker zijn als Bayern en Liverpool je willen hebben :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psv_Delft schreef op 01 september 2023 om 22:49:

Maar maar.. met z'n brede selectie, wat zal de basis worden? Lozano of Baka... Dest of van Aanholt? Teze of Dest..
Lekker om weer zulke opties te hebben.


Waarom niet allemaal in de basis?

Benitez
Dest
Teze
Kotchap
Aanholt
Veerman
Schouten
Lang
Bakayoko
De Jong
Lozano


En dan heb je als schaduw elftal

Drommel
Sambo
Obispo
Ramalho
Mauro
Boscagli
Babadi
Saibari
Tillman
Pepi
Vertessen

 

+1/-0

Boscagli staat natuurlijk in de basis, lijkt me vrij onomstreden. Ik verwacht in de topwedstrijden Teze - Bella Kotchap - Boscagli - Dest als verdediging en verder zoals jij het ook neerzet.

 

+1/-0

Dest op linksback hoop ik toch niet. Een rechtspoot op links beperkt je wat mij betreft enorm.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24