open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 06 mei 2022 om 10:44:
PSV lukt het drie weken geleden zelf ook nog na een zware wedstrijd op donderdag
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.815
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 06 mei 2022 om 11:28:
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 06 mei 2022 om 10:44:
PSV lukt het drie weken geleden zelf ook nog na een zware wedstrijd op donderdag
Maar PSV is supercool. Feyenoord blijft Feyenoord.
DieKaleMan
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Wist ik het maar
Forumreacties: 85
Reg.: 18 augustus 2011
Favoriete opstelling: geen
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.362
Reg.: 23 december 2000
De Conference League is gemaakt om ploegen als Feyenoord de finale te laten halen. Ik baal er gigantisch van dat ONS PSV dit al decennia lang niet klaar speelt, terwijl wij vaak toch betere spelers hadden dan Feyenoord. Echter vaak ook NIET het betere team. Nu is het geen tijd om te haten; Feyenoord heeft een coach waarmee ONS PSV dit seizoen, denk ik, kampioen was geworden. We staan ook niet voor niets 7 punten boven hen.
Hulde dus voor de Rotterdammers en succes in de finale, dat zondag maar voor ons mag zijn!
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
open/sluit de onderstaande quote:SouBavaria schreef op 07 mei 2022 om 09:40:
De Conference League is gemaakt om ploegen als Feyenoord de finale te laten halen. Ik baal er gigantisch van dat ONS PSV dit al decennia lang niet klaar speelt, terwijl wij vaak toch betere spelers hadden dan Feyenoord. Echter vaak ook NIET het betere team. Nu is het geen tijd om te haten; Feyenoord heeft een coach waarmee ONS PSV dit seizoen, denk ik, kampioen was geworden. We staan ook niet voor niets 7 punten boven hen.
Hulde dus voor de Rotterdammers en succes in de finale, dat zondag maar voor ons mag zijn!
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.650
Reg.: 13 april 2006
Wat me (naast de kapitale blunder van de scheids) opviel gisteren: wat een enorm feest na de 2-2, alsof ze de Conference League finale gewonnen hadden.
- Zouden ze vergeten zijn dat een puntje tegen Go Ahead of Twente al voldoende was voor de derde plaats?
- Zouden ze vergeten zijn dat ze hiermee hun 'aartsrivaal' naar de titel helpen?
Hoe dan ook, na gisteren neem ik de rivaliteit tussen Rotterdam en Amsterdam voortaan met een korreltje zout.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 09 mei 2022 om 10:53:
Wat me (naast de kapitale blunder van de scheids) opviel gisteren: wat een enorm feest na de 2-2, alsof ze de Conference League finale gewonnen hadden.
- Zouden ze vergeten zijn dat een puntje tegen Go Ahead of Twente al voldoende was voor de derde plaats?
- Zouden ze vergeten zijn dat ze hiermee hun 'aartsrivaal' naar de titel helpen?
Hoe dan ook, na gisteren neem ik de rivaliteit tussen Rotterdam en Amsterdam voortaan met een korreltje zout.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1.165
Reg.: 8 november 2019
Ik vind ook dat Feyenoord, net als elke andere club, gewoon zijn uiterste best moet doen elke wedstrijd weer.
Als PSV een topper verliest, baal ik ongeacht wat dat voor de rest van de competitie in zou houden.
Met zo'n onterechte pingel zou ik zelfs evengoed juichen, alleen wellicht iets minder hard dan wat ze in Rotterdam deden.
PSV is al jaren stiekem de grootste concurrent van zowel Ajax als Feyenoord (zeker sinds die 10-0), al zullen ze dat nooit toe willen geven. Ze hebben in Rotterdam een grotere hekel aan Amsterdam, maar ze vinden eigenlijk dat ze boven PSV horen te staan.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
shevchenko
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 09 mei 2022 om 12:02:
Het is inderdaad wel heel vreemd dat je juicht als je in de 96ste minuut een punt pakt en je daardoor zeker bent van de derde plek
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
shevchenko
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 09 mei 2022 om 16:04:
Het helpt daar voor de sfeer ook niet mee als de aanvaller van de tegenstander twee keer provocerend aan het juichen is en de trainer een minuut voor die penalty zorgt voor een opstootje.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Slot erkent goedkope penalty maar verwijst terug naar klassieker
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/401586/slot-erkent-goedkope-penalty-maar-verwijst-terug-naar-klassieker/
Oftewel, het was een onterechte penalty, maar Feyenoord had er ook een moeten krijgen tegen Ajax in de klassieker, dus het is in balans. Voor Feyenoord misschien ja. Ziet Slotje niet in welke club met beide beslissingen content is?
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Ik trek de conclusie dat men in Rotterdam heden ten dage een grotere hekel heeft aan PSV dan aan ajaks. Ik zou met een grafgevoel het stadion verlaten als wij die club uit Abcoude-Noord hiermee een titel in de schoot zouden werpen in DIT GEVAL. Want sportief stond er voor Feyenoord gewoon NIETS op het spel.
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:SouBavaria schreef op 09 mei 2022 om 17:33:
Ik trek de conclusie dat men in Rotterdam heden ten dage een grotere hekel heeft aan PSV dan aan ajaks. Ik zou met een grafgevoel het stadion verlaten als wij die club uit Abcoude-Noord hiermee een titel in de schoot zouden werpen in DIT GEVAL. Want sportief stond er voor Feyenoord gewoon NIETS op het spel.
PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord