Perzik009
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 81
Reg.: 20 februari 2019
Favoriete opstelling: geen
Psv heeft nodig:
Een topper achterin met ervaring en wat lengte.
Mocht Fey geen Europees halen 100% poging wagen bij Senesi. Sterke verdediger, die denk ik goed past bij psv
Verder betwijfel ik of v Ginkel nog ooit 10+ goals bij psv gaat maken.
Een scorende middenvelder is wel gewenst, vind Veerman zeker een goede optie
Mocht Malen blijven, ook prima. Zoniet cashen en gauw Giacaumakis halen
Spits met gif, die scoort en een bal kan vasthouden
Vind hem echt een klasse spits
Maar onze vriend zal wel vast blijven houden aan Zahavi,
vind dat een prima speler maar wisselvallig en voor de groep verwacht ik een slechte speler voor op de bank
Vind om maar te vergelijken Giacau absoluut potentie Haller, Zahavi gewoon niet
Ik zou met Boscag en aankoop (kim/senesi) spelen, Teze kan op zijn oude back positie
open/sluit de onderstaande quote:Perzik009 schreef op 27 april 2021 om 00:12:
Psv heeft nodig:
1) Een topper achterin met ervaring en wat lengte.
Mocht Fey geen Europees halen 100% poging wagen bij Senesi. Sterke verdediger, die denk ik goed past bij psv
2) Verder betwijfel ik of v Ginkel nog ooit 10+ goals bij psv gaat maken.
Een scorende middenvelder is wel gewenst, vind Veerman zeker een goede optie
3) Mocht Malen blijven, ook prima. Zoniet cashen en gauw Giacaumakis halen
Spits met gif, die scoort en een bal kan vasthouden
Vind hem echt een klasse spits
4) Maar onze vriend zal wel vast blijven houden aan Zahavi,
vind dat een prima speler maar wisselvallig en voor de groep verwacht ik een slechte speler voor op de bank
5) Vind om maar te vergelijken Giacau absoluut potentie Haller, Zahavi gewoon niet
6) Ik zou met Boscag en aankoop (kim/senesi) spelen, Teze kan op zijn oude back positie
Alsjeblieft niet die spits van vvv. Nooit in zijn carrière indruk gemaakt, nu alleen 3/4 seizoen bij vvv. Lijkt mij meer een speler voor het rijtje malki, vleminckx etc.
Voor het middenveld v ginkel vastleggen voor een schappelijke prijs.
Achterin voor cv doekhi erbij (2.5m als vervanger van baumgartl t.e.a.b.) en arias als transfervrije vervanger voor dumfries ophalen.
open/sluit de onderstaande quote:preaky schreef op 27 april 2021 om 08:59:
Alsjeblieft niet die spits van vvv. Nooit in zijn carrière indruk gemaakt, nu alleen 3/4 seizoen bij vvv. Lijkt mij meer een speler voor het rijtje malki, vleminckx etc.
Voor het middenveld v ginkel vastleggen voor een schappelijke prijs.
Achterin voor cv doekhi erbij (2.5m als vervanger van baumgartl t.e.a.b.) en arias als transfervrije vervanger voor dumfries ophalen.
Je hebt nooit zekerheid of een speler het gewenste niveau gaat laten zien. Maar bij bijv Doekhi heb je wel iemand die het bij een subtopper in NL heeft laten zien en voor wat het waard is ook bij Jong Oranje. Haal je een Duitser vopr 10m op, hoeft dat ook niet per se een voltreffer te zijn is wel gebleken.
M.b.t arias heb je gelijk, is inderdaad niet transfervrij. Ik had ergens gelezen dat hij mogelijk wel op te pikken is voor relatief laag bedrag. Excuses
open/sluit de onderstaande quote:preaky schreef op 27 april 2021 om 11:27:
1) Je hebt nooit zekerheid of een speler het gewenste niveau gaat laten zien. Maar bij bijv Doekhi heb je wel iemand die het bij een subtopper in NL heeft laten zien en voor wat het waard is ook bij Jong Oranje.
2) Haal je een Duitser vopr 10m op, hoeft dat ook niet per se een voltreffer te zijn is wel gebleken.
3) M.b.t arias heb je gelijk, is inderdaad niet transfervrij. Ik had ergens gelezen dat hij mogelijk wel op te pikken is voor relatief laag bedrag. Excuses
Geruchten over vooral oudere spelers als Propper, Arias en Alderwereld. Er is wat voor te zeggen, maar ook mindere punten.
Ervaring erbij. En je weet wat deze spelers kunnen, minder kans op miskopen. Top eredivisie. Potentiele aanvoerders erbij.
Minpunten, wel veel geld, 10 miljoen voor Propper. Dat krijg je niet meer terug. Voor 5-6 miljoen zou ik het wel doen. En blessuregevoelige spelers. Dit jaar al heel veel blessures bij PSV.
Er moet een juiste balans zijn, en ook een aantal jonge spelers proberen te halen die met winst verkocht kunnen worden. Maar een paar bekende, ervaren spelers zie ik wel graag komen. Misschien net wat de jonge spelers nodig hebben om nu wel CL te halen en kampioen.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 april 2021, 10:52:40.
Vak: -
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:Daguardo schreef op 28 april 2021 om 10:46:
Geruchten over vooral oudere spelers als Propper, Arias en Alderwereld. Er is wat voor te zeggen, maar ook mindere punten.
Ervaring erbij. En je weet wat deze spelers kunnen, minder kans op miskopen. Top eredivisie. Potentiele aanvoerders erbij.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Pröpper kan een Fer worden maar ook een Klaassen. Klaassen is echt allrounder geworden in de Bundesliga waar andere dingen werden gevraagd. Voor Pröpper is het niet anders. Fer vind ik tov zijn eerdere periodes bij Feyenoord en Twente niet beter geworden in het buitenland.
Het wordt vooral tijd dat we eens wat van de hand doen want het wordt allemaal wel heel vol.
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.761
Reg.: 11 januari 2002
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/383768/psv-wil-opvolger-dumfries-in-alkmaar-oppikken/link
Zou Svensson een goede opvolger van Dumfries kunnen zijn?
Ik zie liever Arias komen met Sambo als backup, maar wil Arias wel terugkomen?
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.650
Reg.: 13 april 2006
12 miljoen voor Joey Veerman. Het komt er dus op neer dat wij iedere topspeler van een club uit het linker rijtje niet meer kunnen betalen (Heerenveen staat overigens in het rechter rijtje). Fijne constatering.
Als we doorgaan met Schmidt moeten we fysieke kracht en loopvermogen hebben op het middenveld. Dan denk ik niet meteen aan Veerman en Pröpper. Met een ideale schoonzoon winnen we de oorlog niet op het middenveld.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Buiten het feit dat ik denk en verwacht dat PSV voor Pröpper gaat voor circa 7 a 8 miljoen, is 12 miljoen vraagprijs niet te veel voor Veerman. Voor mijn gevoel moet Heerenveen hem ook echt verkopen en dan denk ik aan Doan-achtige bedragen (die ook 12 miljoen moest kosten) a 7,5 a 8 miljoen.
Als er interesse is in Rosario en Ihattaren en die beide vertrekken, dan zou ik beide spelers een prima investering vinden. Niet alleen voor aankomend jaar maar vooral voor na het tijdperk na Schmidt. Wie weet heeft Heerenveen wel dermate geld nodig dat je hem kunt aanschaffen en een jaar kunt verhuren, want laten we wel wezen Heerenveen heeft niet veel kapitaal op het veld staan.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 29 april 2021 om 08:46:
12 miljoen voor Joey Veerman. Het komt er dus op neer dat wij iedere topspeler van een club uit het linker rijtje niet meer kunnen betalen (Heerenveen staat overigens in het rechter rijtje). Fijne constatering.
Als we doorgaan met Schmidt moeten we fysieke kracht en loopvermogen hebben op het middenveld. Dan denk ik niet meteen aan Veerman en Pröpper. Met een ideale schoonzoon winnen we de oorlog niet op het middenveld.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
PSV slaat zich nog voor zijn kop dat het Honda niet heeft gehaald destijds, hoe duur die ook leek te zijn, en Ziyech leek in eerste instantie ook heel duur met 10 a 11 miljoen. Strootman en Mertens waren beide met 7 miljoen ogenschijnlijk duur omdat ze een jaar terug bij Sparta en AGOVV op te halen waren. We haalden Wijnaldum voor 5 miljoen, verkochten hem voor 20 miljoen, haalden Pröpper voor 5 miljoen en die verkochten we weer voor 15 miljoen.
Moraal van het verhaal; de verkeerde spelers halen kost altijd geld en de goede spelers halen levert geld op. Als je verwacht dat Veerman hier beter kan worden dan is pakweg 8 miljoen peanuts. Maar we hebben het allemaal gezien met bv Maher en in mindere mate S. Amrabat. Hoe meer de media zich ermee bemoeid hoe lastiger is om objectief naar een speler te blijven kijken.
BigBadWolf
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: eindhoven
Vak: Zuid - F
Forumreacties: 13
Reg.: 22 maart 2012
BigBadWolf
Fan van PSV
Sterspeler WK
open/sluit de onderstaande quote:dastochschitterendpsv schreef op 19 april 2021 om 16:06:
Weg:
Unnerstall, Mvogo, Baumgartl, Luckassen, Dumfries, Fein, Rosario, Guti, Malen, Doan, Bruma --> ± 60 miljoen aan opbrengsten.
Basis:
Drommel
Teze
Bazoer
Boscagli
Max
Sangaré
Van Ginkel / Veerman
Götze
Gakpo
Zahavi
Madueke
Reserves:
Müller
Daverveld / Sambo
Obispo
Viergever
Mauro Junior / Sadilek
Thomas / Sadilek
Veerman / Van Ginkel
Vertessen / Mauro Junior
Ihattaren / Ledezma
Romero
Piroe
BigBadWolf
Fan van PSV
Sterspeler WK
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:Kernploeg
Mvogo
Drommel
Dumfries
Teze
Min-Jae Kim
Alderweireld
Viergever
Max
Sangare
Pröpper
Boscagli
Veerman
Van Ginkel
Götze
Gakpo
Madueke
Zahavi
Malen
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 april 2021, 15:49:41.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22