Vak: -
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
Wilfried Gnonto lijkt naar Leeds te gaan:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/405888/sinisterra-krijgt-ex-target-feyenoord-als-concurrent-bij-leeds/link
Voor 4-5 miljoen lijkt me dit een mooie speler voor PSV, al kunnen we qua salaris en competitie waarschijnlijk niet opboksen tegen kapitaalkrachtige clubs als Leeds.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
29 jaar, dus tientallen miljoenen afschrijven in een paar jaar. Gaat niet gebeuren.open/sluit de onderstaande quote:Glasman01 schreef op 19 augustus 2022 om 12:21:
Ziyech zou ook wel een goede vervanger kunnen zijn voor gakpo. Stel dat psv 60 miljoen voor gakpo krijgt, nou ja 40 miljoen johnny kennende. Dan zou ziyech toch een perfecte vervanger voor gakpo kunnen zijn.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 370
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Patdaddy schreef op 19 augustus 2022 om 18:05:
Ziyech zou ook welkom zijn. Iemand die het spel ziet, kan scoren en het spel heel goed kan verplaatsen kunnen we wel gebruiken.
open/sluit de onderstaande quote:kezje1981 schreef op 20 augustus 2022 om 13:05:
Ik was vroeger wel gecharmeerd van Pione Sisto
kan echter niet beoordelen of hij op dit moment bovenniveau Bruma uitkomt.
open/sluit de onderstaande quote:Guppie schreef op 20 augustus 2022 om 16:51:
Ik lees nu ook de naam van Calvin Stengs, daar word ik ook nog niet direct blij van...........
Of een van jullie wel?
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.761
Reg.: 11 januari 2002
Indien PSV de CL haalt en Gakpo verkast, dan zou CR7 een optie kunnen zijn, mits hij akkoord gaat met een salaris van 2 miljoen met wat tekengeld met een contract van 1 jaar met een eventueel een optie voor een extra jaar.
Haal je veel exposure binnen en wellicht ook veel meer merchandise verkopen.
Ruudje heeft nog een aantal jaar met hem samengespeeld bij Man Utd, dus wellicht helpt dat ook met het handelen van het karakter van CR7.
Dit geeft PSV wel een langere periode om een jonge goede vervanger voor Gakpo te vinden.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?