legerjas
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Oost - X
Forumreacties: 291
Reg.: 7 juli 2011
Favoriete opstelling: geen
Mvogo is later aangesloten door zijn deelname aan het EK, vandaar dat hij niet in de voorbereiding heeft gespeeld. Ik vond het wel raar, een keeper kan imo niet overbelast raken en het lijkt me niet gunstig voor het zelfvertrouwen van Joël als hij nu voor één wedstrijd gepasseerd wordt. Drommel heeft mij ook nog niet echt overtuigd, ik begrijp zijn plek in de voorselectie ook niet. Zou Schmidt dan toch weer voor Mvogo kiezen?
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.815
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Drommel heeft 3 keer achter elkaar de nul gehouden en wordt vervolgens gewisseld. Ik snap er eerlijk gezegd geen zak van. Om weer een hele discussie over Mvogo te starten daar heb ik geen zin in, maar na het geduld met Mvogo begin vorig seizoen, zou ik ook geduld met een jonger talent van de eigen club verwachten. Vooral omdat er dus totaal geen reden was om hem te wisselen.
Edit: het was dus gewoon om Drommel rust te gunnen omdat hij 3 wedstrijden in de week niet gewend is. Klinkt wel logisch, ondanks dat je dat niet vaak hoort bij een keeper.
Dit bericht is gewijzigd op 16 augustus 2021, 22:44:00.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
We hebben 2 gelijkwaardige keepers die beide niet onvoorwaardelijk eerste keeper zijn. Drommel heeft de volledige voorbereiding gedaan en heeft nog niet laten zien het vertrouwen niet te verdienen dus hij lijkt me eerste keeper op dit moment. Maar het zou zo maar kunnen dat hij nu moet grabbelen tegen Benfica, Mvogo tegen Cambuur niets te doen krijgt en volgende week thuis tegen Benfica keept. Maar het kan ook zo maar zo zijn dat Drommel vanaf nu alles speelt en aan het einde van het jaar verkocht wordt voor 20 miljoen.
In mijn ogen zou je juist een keeper prima kunnen wisselen als je meerdere keren per week speelt. Eigenlijk is dat een beter idee dan een keeper exclusief een bekertoernooi of Europa te gunnen en de ander de competitie. Volgens mij moeten keepers gewoon per week kunnen wisselen als ze van gelijk niveau zijn.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.815
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Bij Mvogo heb ik vaak commentaar dat hij makkelijk te kloppen is in de hele korte hoek. Nu ook Drommel er eentje laat gaan is het niet meer dan eerlijk om daar ook over te beginnen. Ik hoop dat het een incident was en Boscagli strekt ook niet vol zijn been uit en staat al 3-0. Voor de rest was het een goede wedstrijd, maar in andere wedstrijden kan je dat puntjes kosten.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.650
Reg.: 13 april 2006
Drommel heeft een beetje het Isaksson syndroom. Gaat iedere keer met de benen weid op de grond zitten en keept vervolgens alleen met zijn benen. Tegen Benfica ging de eerste goal er zo ook in.
Ik vermoed dat dat aangeleerd is aangezien zijn vader ook aangeeft dat hij vroeger te veel op zijn buik terecht kwam.
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:the alchemist schreef op 22 augustus 2021 om 15:56:
Bij het tegendoelpunt kan je goed zien dat hij als voetballer is begonnen ipv naar de bal te duiken,vertrouwt hij wel erg veel op zijn voetenwerk.
Gelukkig stonden we al ruim voor,maar helemaal vrijuit ging hij hier zeker niet.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.478
Reg.: 18 juli 2017
Zo'n bal in de korte hoek zal er niet vaak invliegen. Laten we inderdaad hopen dat PSV inclusief keeper op de cruciale momenten scherper verdedigt. Obispo gaf die speler van Cambuur veel te veel tijd en ruimte en laten we het maar helemaal niet over de manier van instappen van Boscagli hebben.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
masterloverboy
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Breda
Forumreacties: 43
Reg.: 3 juni 2011
masterloverboy
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Breda
Forumreacties: 43
Reg.: 3 juni 2011
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 19 september 2021 om 16:40:
Bijna elke bal buiten de 16? Welke tegentreffers van buiten de 16 hadden we voor vandaag?
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 339
Reg.: 6 februari 2018