Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 185 186 187 188 189

En ondertussen nog steeds geen straf gehad voor die gestaakte wedstrijd en als kers op de taart een trainer zonder de juiste papieren.
Hoop zo dat wij ze kei en kei hard pakken op het veld zondag met een totale vernedering.

 

+2/-0

Ik ben benieuwd hoe ze vanavond gaan presteren.
Schijnt nu een soort van opluchting in de spelersgroep te zijn na vertrek Steijn.
En op feyenoord na heeft psv me in geen enkele topwedstrijd (cl) nog weten te overtuigen.
Ben benieuwd hoe we gaan doen tegen Ajax, az, feyenoord en Twente de komende tijd.
Ben er niet helemaal gerust op.

 

+1/-0

Het lijkt me heel sterk dat Ajax zonder Steijn ineens verandert in een team dat met vertrouwen speelt en wel alle noodzakelijke arbeid levert in de omschakeling. Vanavond gaan ze een wedstrijd op hele hoge intensiteit spelen in Engeland. Gezien de rust en het vertrouwen dat in Eindhoven heerst, heb ik het gevoel dat wij a.s. zondag gewoon zullen winnen als we ons gebruikelijke niveau halen. Het is wél zaak dat we ze niet in de wedstrijd laten komen. Dus gewoon volle bak afjagen en onder druk zetten en zorgen dat ze vanaf minuut 1 het idee krijgen dat ze niks te halen hebben.

 

+3/-0

Als je zondag niet wint, heb je het aan jezelf te danken. Maduro gaat daar voor een puntje en Bosz zal niets liever willen dan Ajax een ongelooflijke trap na geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DieKaleMan schreef op 26 oktober 2023 om 09:35:

En ondertussen nog steeds geen straf gehad voor die gestaakte wedstrijd en als kers op de taart een trainer zonder de juiste papieren.
Hoop zo dat wij ze kei en kei hard pakken op het veld zondag met een totale vernedering.



Bizar hè..

 

+3/-0

Hoe denken jullie over de rol van Maduro?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 26 oktober 2023 om 19:59:

Hoe denken jullie over de rol van Maduro?



Ik las ergens dat hij ontevreden was over de werkwijze of het beleid van Steijn en dat bij Huntelaar kenbaar had gemaakt en dat Huntelaar vervolgens een brief had gestuurd hierover naar de directie.

 

+1/-0

Veinst Bergwijn een kwetsuur om zondag vrijaf te krijgen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 26 oktober 2023 om 23:55:

Veinst Bergwijn een kwetsuur om zondag vrijaf te krijgen?



Haha, daar kun je ‘m gerust van verdenken

 

+1/-0

Zojuist ergens voorbij zien komen op een ajax-forum:

"Laten we hopen dat hij de zaak op de rails krijgt, want mijn hart breekt als ik naar spreekkoren met "Keu-kenkam-pioen" moet luisteren van de PSV fans"

Thanks voor de inspiratie! Dit wordt een geweldig lied om te zingen op 5 meter afstand van het uitvak 😂

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

the alchemist schreef op 27 oktober 2023 om 06:01:

Zijn ze nu helemaal gestopt met voetballen?



Als ze zo voor de pot gaan staan als gisteren, kan het best nog eens een lastig wedstrijdje worden. Dan is het echt zaak om snel de 1-0 te maken en van daaruit uit te breiden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 27 oktober 2023 om 16:03:

open/sluit de onderstaande quote:

the alchemist schreef op 27 oktober 2023 om 06:01:

Zijn ze nu helemaal gestopt met voetballen?



Als ze zo voor de pot gaan staan als gisteren, kan het best nog eens een lastig wedstrijdje worden. Dan is het echt zaak om snel de 1-0 te maken en van daaruit uit te breiden.


Ondanks dat het verdedigend compact en goed georganiseerd staat bij hun,blijft het een wedstrijd op zich en hebben wij behalve het thuisvoordeel met Luuk ook een belangrijk wapen in de gelederen.
Goed de druk erop en het broze vertrouwen zal knakken. :pul

 

+1/-0

Jaren geleden, speelde PSV tegen Willem2, dat al maanden niks gewonnen had. Het versloeg PSV.
Jaren geleden, speelde PSV tegen Roda, dat al maanden niks gewonnen had. Het versloeg PSV.
Zo vast nog enkele voorbeelden als ik wat langer nadenk.
Elke club die in een hoek zit waar de klappen vallen kent een kantelpunt.
Laten wij vooral dat kantelpunt niet worden.
Concentratie, bereidheid en maximale inzet en je wint deze pot.
Ga je er op 50% in, word je opnieuw iemands kantelpunt.

Ik snap de uitlatingen van Bosz.
Het is en blijft Ajax

 

+1/-0

Eens, maar dat waren wel uitwedstrijden.

het enige dat ik van Maduro wil zien is zij vriendin eigenlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 28 oktober 2023 om 23:10:

het enige dat ik van Maduro wil zien is zij vriendin eigenlijk.



Verrek, zie ik die ook nog eens. Automatic. Nostalgie.

 

+1/-0

Ajax kan Maduro beter laten staan. In de eerste helft zag ik dat hij al meer voetbal in dit team heeft weten te krijgen in een paar dagen tijd. Van 't Schip ben ik totaal niet van onder de indruk dus och als je het zo bekijkt moet Schip het maar doen :D

 

+2/-0

Ajax speelt altijd sterk tegen PSV.
Benieuwd of ze zich tegen RKC en Volendam ook zo kunnen opladen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 29 oktober 2023 om 17:54:

Ajax speelt altijd sterk tegen PSV.
Benieuwd of ze zich tegen RKC en Volendam ook zo kunnen opladen.



Ze moeten Donderdag tegen Volendam toch?

 

+1/-0

Die Brobbey is sterk en snel, maar zijn grootste kwaliteit is toch wel kansen missen.

Anyway, het is vooral aan PSV te danken dat Ajax weer wat zelfvertrouwen op heeft gedaan (vooral in die eerste helft). Zo goed was het helemaal niet. Dat blijkt wel uit die tweede helft.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax