Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
ittiespinazie
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 13
Reg.: 1 september 2019
Favoriete opstelling: geen
Uit: Sweet Lake City
Vak: Noord - U
Forumreacties: 2.515
Reg.: 23 mei 2000
Willy van der Kuylen. Een geweldenaar! Ik ben nog van de generatie die deze topper in het echt heeft zien spelen. Tijdens mijn eerste bezoek aan het Philips-Stadion (als kleine jongen met mijn vader ergens in de jaren 70), scoorde Willy kenmerkend met een schot van 25 meter in de kruising. Een fantastische speler. Een speler die na zijn Helmondsche periode PSV altijd trouw is gebleven. Een club-man pur sang.
Heel veel sterkte voor familie, vrienden en iedereen bij PSV, die hem een warm hart toe droeg.
R.I.P Willy.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.364
Reg.: 23 december 2000
Jan van Beveren vloog
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Zevenbergen
Vak: -
Forumreacties: 743
Reg.: 5 mei 2001
Favoriete opstelling: 4-3-3
Vak: Oost - YY
Forumreacties: 3.443
Reg.: 28 november 2001
mar88vdv
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Vak: Noord - U
Forumreacties: 346
Reg.: 31 oktober 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
Een speler die voor mijn tijd groots was, maar waar ik nog wel veel over gelezen heb en achteraf nog beelden van gezien heb. Een speler die voor altijd een belangrijke plek geschiedenis van onze club (en het Nederlands voetbal) zal hebben en ook na zijn carrière als speler belangrijk is geweest voor de club. Een bescheiden man met vele records op zijn naam. We gaan 'Skiete Willy' missen.
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
Vanaf zijn eerste doelpunt op 23 augustus 1964 tegen Fortuna'54 tot en met de 43 minuten warmlopen zonder te mogen invallen onder Thijs Liebregts eind 1981 was hij een jeugdidool, een clubicoon zonder weerga.
Ongeévenaard goede voetballer, topscorer aller tijden, super voetbal inzicht met de net zo clevere Ralf Edstrom, hondstrouw aan de belofte gedaan aan Jan van Beveren bij Oranje, destijds zwaar ondergewaardeerde topper uit onze vaderlandse voetbalgeschiedenis.
Sterkte aan de familie.
Voor ons supporters geldt gelukkig ; beelden van hem blijven bestaan zodat ook de jongste generatie kennis kan nemen van onze "eeuwige" mister PSV.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Willy van der Kuylen overleden