Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ibi Fires!
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Utrecht
Vak: West - L
Forumreacties: 644
Reg.: 14 augustus 2001
Favoriete opstelling: geen
Het vrouwen team heeft gisteren een mooie prestatie geleverd door van @jax te winnen op de Herdgang.
Nu in finale van de KNVB-beker.
Helaas geen post op deze site over deze mooie prestatie.
Sowieso wordt het vrouwenvoetbal niet meegenomen op deze site.
Kan zijn dat er geen vraag naar is vanuit de supporters, maar als ik af en toe de posts bij nieuwsberichten lees, wordt hier weleens melding van gemaakt.
Als er daarnaast meer betrokkenheid wordt gecreëerd door nieuwsvermeldingen, dan gaat het uiteindelijk ook meer leven onder de supporters.
Verder vind ik het wel apart dat wanneer er (gechargeerd) een speler van PSV een scheet laat, er snel 1 of meerdere "nieuwswaardige" berichten worden geplaatst. Winnen de PSV Vrouwen, dan lees je helemaal niets.
Bron: PSV VROUWEN VERSLAAT AJAX EN BEREIKT BEKERFINALE
greggo1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 78
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Ibi Fires! schreef op 19 april 2021 om 10:12:
Het vrouwen team heeft gisteren een mooie prestatie geleverd door van @jax te winnen op de Herdgang.
Kan zijn dat er geen vraag naar is vanuit de supporters, maar als ik af en toe de posts bij nieuwsberichten lees, wordt hier weleens melding van gemaakt.
Als er daarnaast meer betrokkenheid wordt gecreëerd door nieuwsvermeldingen, dan gaat het uiteindelijk ook meer leven onder de supporters.
Verder vind ik het wel apart dat wanneer er (gechargeerd) een speler van PSV een scheet laat, er snel 1 of meerdere "nieuwswaardige" berichten worden geplaatst. Winnen de PSV Vrouwen, dan lees je helemaal niets.
PSValtijd1
Fan van PSV
Legende
Uit: Nijmegen
Vak: Noord - T
Forumreacties: 45
Reg.: 13 maart 2006
open/sluit de onderstaande quote:Ibi Fires! schreef op 19 april 2021 om 10:12:
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
Voordeel van het vrouwenvoetbal is o.a. het enthousiasme, minder onsportief gedrag in het veld en gelijkwaardiger tegenstanders. Dus net als in de KKD van de mannen nog echte spanning wie er gaat winnen.
Derhalve is kijken naar de PSV vrouwen - en zelfs het Oranje team - best aangenaam.
Ik besteed er tegenwoordig meer tijd aan dan naar het kijken van die zwaar overbetaalde CL elite.
Hopelijk wint PSV zondag weer van Ajax.
Ibi Fires!
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Utrecht
Vak: West - L
Forumreacties: 644
Reg.: 14 augustus 2001
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » PSV Vrouwen