Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Waarom Noa gelijk heeft.

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Waarom ‘ Noano’ gelijk heeft over ons, ONS PSV.

Laat ik vooropstellen dat ik vind dat het voetbal wat onze ploeg beter kan en moet.

Maar willen we weer terug naar resultaatvoetbal? Juichen bij de 1-0 en bij het laatste fluitsignaal als we, à la Philip Cocu, weer twee aanvallers hebben gewisseld en die over de streep trekken 13 keer per seizoen? Zijn we vergeten hoe onwijs verwend we zijn geweest het afgelopen jaar? Zijn we daar zo aan gewend dat we de kritiek op ‘onze vrienden’ uit 010 nu gaan na-apen? Dat als het even tegenzit we ook ons tegen de jongens keren, waarvan minstens 80% ons voor het eerst in minstens een decennia zo vermaakt hebben? Dat we de trots, de passie, de strijd zagen en voelde? Vinden we het dan zo gerechtvaardigd om ons zo tegen deze jongens te gedragen en te gaan fluiten? Zijn wij dan de twaalfde man? Is het dan gerechtvaardigd dat het rugnummer 12 van ons is? Zijn we daar dan trots op? Denken we zelf als we naar huis gaan dat we dat nummer waard zijn geweest? Waren wij dan de beste van het veld?

Ja, we krijgen er geen rooie duit voor. Ja, we geven onze laatste euro het liefste aan onze club. Maar denken we nu met z’n allen dat de jongens beter gaan presteren als we ze uitfluiten? Trek jij jezelf zo uit de sleur?

Al krijg je maandag 20.000 euro voor wat je gedaan hebt. Het moment dat je naar huis loopt, fietst of rijdt, is er één vezel in je lichaam die van die 20.000 euro op dat moment denkt: ‘Prima, ik heb m’n centen verdiend?’

Dat doet pijn en zorgt niet voor betere prestaties. Niet bij PSV, niet in de bouw, niet bij de gemeente, niet in de groenvoorziening. Nergens. Ook niet de jongens van onze club.

Dus. Met z’n allen, even nadenken waar we vandaan komen, waar we naartoe werken en waar we met z’n allen trots zijn dat rugnummer 12 van ons is. Niet van Noa, niet van Peter en niet van Luuk. Van ONS. ONS PSV.

Dan, en alleen dan kunnen we zeggen dat we er met z’n allen(!) alles aan hebben gedaan om kampioen te worden.

Dan, en alleen dan kunnen we dat trots op het stadhuisplein vieren. Met z’n allen. Met Noa, met Peter en met Luuk.

+4/-0

Ik ga dit niet eens lezen. Deze jongen is 25 en strijkt 2 miljoen per jaar op (door de fans betaald). Hij is zelf een hele tijd geleden al begonnen met een middelvingertje naar het uitpubliek. Presteert over de lange termijn ver ondermaats en heeft een bijzonder grote mond. Het ligt allemaal aan feyenoord, aan ten hag en nu aan de PSV-fans. Ik ben zo niet opgevoed en gelukkig walter, olivier, mauro, ivan, ricardo en luuk ook niet. Maak daar maar een mooi topic over😉

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

come on psv schreef op 09 februari 2025 om 06:15:

Ik ga dit niet eens lezen. Deze jongen is 25 en strijkt 2 miljoen per jaar op (door de fans betaald). Hij is zelf een hele tijd geleden al begonnen met een middelvingertje naar het uitpubliek. Presteert over de lange termijn ver ondermaats en heeft een bijzonder grote mond. Het ligt allemaal aan feyenoord, aan ten hag en nu aan de PSV-fans. Ik ben zo niet opgevoed en gelukkig walter, olivier, mauro, ivan, ricardo en luuk ook niet. Maak daar maar een mooi topic over😉

Je doet aan cherrypicking omdat het gedrag van Noa of misschien zelfs zijn kop je niet aanstaat,maar de essentie van zijn betoog is dat we het met zijn allen moeten doen en positieve benadering werkt beter door dan het afvallen van eigen spelers.
EENDRACHT>

+5/-0

Als Luuk de Jong het had gezegd dan had ik kunnen meegaan in je verhaal. Maar we hebben het hier over Noa Lang…. Laten we nou niet doen alsof het wel en wee van PSV hem ook maar iets interesseert en hij hier een oprechte poging onderneemt om de rijen binnen de club te sluiten. Deze gozer is een en al egotrip. Babbels voor tien, maar zelden iets presteren. Voor de winterstop was hij, naar eigen zeggen, nog onstopbaar en kon niemand in Nederland PSV iets maken, en nu heeft ie ineens de steun van de fans nodig?

Ja de sfeer in het stadion kan beter, dat weten we allemaal. PSV publiek is kritisch, maar wel hondstrouw. Het is al wat jaartjes geleden, maar ik kan me nog goed herinneren hoe na de 2-6 afgang thuis tegen Vitesse (7e wedstrijd op rij zonder overwinning) onze spelers na de wedstrijd getroost werden door de mannen van de Oost. Als je hier hard werkt en normaal doet dan kan je al weinig meer fout doen. Jongens als Van der Doelen en Lucius waren hier helden. Iemand als Noa Lang past totaal niet bij onze club. Toen hij bij ons tekende wist ik al dat dit vroeg of laat tot problemen zou gaan leiden.

Als de spelers het gras zouden opvreten dan zouden de fans er heus wel achter gaan staan. Maar dat gebeurt niet. Het is gezapig, inspiratieloos. Na één succesvol seizoen vinden de heren het blijkbaar allemaal wel prima. Alleen de Champions League motiveert ze nog. Uit in Parijs hadden we het moeilijk, hingen we in de slotfase in de touwen maar werd er collectief geknokt en een resultaat uit het vuur gesleept. Met die instelling hadden we na de winterstop uit 5 wedstrijden minimaal 13 punten gehaald ipv de 6 (!) die er nu op het bord staan. Zolang de spelers niet elke week 90 minuten alles geven is net uit den boze om met de kritische vinger naar de fans te wijzen. Dus Noa, terug in je mand, mond houden, hard werken en je voeten laten spreken.

+4/-0

Armada Sur schreef op 09 februari 2025 om 10:23:

Als Luuk de Jong het had gezegd dan had ik kunnen meegaan in je verhaal. Maar we hebben het hier over Noa Lang…. Laten we nou niet doen alsof het wel en wee van PSV hem ook maar iets interesseert en hij hier een oprechte poging onderneemt om de rijen binnen de club te sluiten. Deze gozer is een en al egotrip. Babbels voor tien, maar zelden iets presteren. Voor de winterstop was hij, naar eigen zeggen, nog onstopbaar en kon niemand in Nederland PSV iets maken, en nu heeft ie ineens de steun van de fans nodig?

Ja de sfeer in het stadion kan beter, dat weten we allemaal. PSV publiek is kritisch, maar wel hondstrouw. Het is al wat jaartjes geleden, maar ik kan me nog goed herinneren hoe na de 2-6 afgang thuis tegen Vitesse (7e wedstrijd op rij zonder overwinning) onze spelers na de wedstrijd getroost werden door de mannen van de Oost. Als je hier hard werkt en normaal doet dan kan je al weinig meer fout doen. Jongens als Van der Doelen en Lucius waren hier helden. Iemand als Noa Lang past totaal niet bij onze club. Toen hij bij ons tekende wist ik al dat dit vroeg of laat tot problemen zou gaan leiden.

Als de spelers het gras zouden opvreten dan zouden de fans er heus wel achter gaan staan. Maar dat gebeurt niet. Het is gezapig, inspiratieloos. Na één succesvol seizoen vinden de heren het blijkbaar allemaal wel prima. Alleen de Champions League motiveert ze nog. Uit in Parijs hadden we het moeilijk, hingen we in de slotfase in de touwen maar werd er collectief geknokt en een resultaat uit het vuur gesleept. Met die instelling hadden we na de winterstop uit 5 wedstrijden minimaal 13 punten gehaald ipv de 6 (!) die er nu op het bord staan. Zolang de spelers niet elke week 90 minuten alles geven is net uit den boze om met de kritische vinger naar de fans te wijzen. Dus Noa, terug in je mand, mond houden, hard werken en je voeten laten spreken.

Je snapt het dus nog steeds niet,alles wat ons shirt draagt is PSV en steun je.
Ook als het de zwakste schakel of de minst aansprekende is,we zijn allemaal onderdeel van de ketting die vast gaat lopen als er een kink in komt.

+5/-0

Noa is een talent en een beetje excentriek.Een goede Noa is om je vingers bij af te likken maar een slechte Lang roept veel irritatie op.Het kunnen niet allemaal ideale schoonzonen zijn zoals Luuk.Ik snap dat er irritaties zijn bij de spelers als ze voor een leeg stadion behalve Oost hun ronde lopen.De support is echt heel gezapig.Beginnen PSV supporters succes supporters te worden? Je zou bijna zeggen van wel getuige de lege stoelen in het stadion en dat 3 van de 4 CL wedstrijden niet eens uitverkocht waren.Misschien moeten de spelers en de sfeer groepen eens met elkaar gaan zitten voordat het nog negatiever wordt in het stadion.

+2/-0

TwaalfdeMan schreef op 09 februari 2025 om 02:53:

Waarom ‘ Noano’ gelijk heeft over ons, ONS PSV.

Laat ik vooropstellen dat ik vind dat het voetbal wat onze ploeg beter kan en moet.

Maar willen we weer terug naar resultaatvoetbal? Juichen bij de 1-0 en bij het laatste fluitsignaal als we, à la Philip Cocu, weer twee aanvallers hebben gewisseld en die over de streep trekken 13 keer per seizoen? Zijn we vergeten hoe onwijs verwend we zijn geweest het afgelopen jaar? Zijn we daar zo aan gewend dat we de kritiek op ‘onze vrienden’ uit 010 nu gaan na-apen? Dat als het even tegenzit we ook ons tegen de jongens keren, waarvan minstens 80% ons voor het eerst in minstens een decennia zo vermaakt hebben? Dat we de trots, de passie, de strijd zagen en voelde? Vinden we het dan zo gerechtvaardigd om ons zo tegen deze jongens te gedragen en te gaan fluiten? Zijn wij dan de twaalfde man? Is het dan gerechtvaardigd dat het rugnummer 12 van ons is? Zijn we daar dan trots op? Denken we zelf als we naar huis gaan dat we dat nummer waard zijn geweest? Waren wij dan de beste van het veld?

Ja, we krijgen er geen rooie duit voor. Ja, we geven onze laatste euro het liefste aan onze club. Maar denken we nu met z’n allen dat de jongens beter gaan presteren als we ze uitfluiten? Trek jij jezelf zo uit de sleur?

Al krijg je maandag 20.000 euro voor wat je gedaan hebt. Het moment dat je naar huis loopt, fietst of rijdt, is er één vezel in je lichaam die van die 20.000 euro op dat moment denkt: ‘Prima, ik heb m’n centen verdiend?’

Dat doet pijn en zorgt niet voor betere prestaties. Niet bij PSV, niet in de bouw, niet bij de gemeente, niet in de groenvoorziening. Nergens. Ook niet de jongens van onze club.

Dus. Met z’n allen, even nadenken waar we vandaan komen, waar we naartoe werken en waar we met z’n allen trots zijn dat rugnummer 12 van ons is. Niet van Noa, niet van Peter en niet van Luuk. Van ONS. ONS PSV.

Dan, en alleen dan kunnen we zeggen dat we er met z’n allen(!) alles aan hebben gedaan om kampioen te worden.

Dan, en alleen dan kunnen we dat trots op het stadhuisplein vieren. Met z’n allen. Met Noa, met Peter en met Luuk.

Een jaar goed gevoetbald ja, niet vergeten dat dit het enige goede jaar was in de laatste 7 jaren!.

Voetballers zijn verwende nesten die meer voor zichzelf spelen dan voor de club.

Dit zie je dit seizoen vooral, ze zijn bezig met hun eigen belang, ze willen aan het eind van het seizoen vertrekken. Ze willen niet langdurig geblesseerd raken want dat maakt het vertrek moeilijker. Hierdoor doen ze juist een stap minder. Vooral in wedstrijden waar geen scout komt kijken. In de CL doen ze het aardig, maar ja, daar worden de spelers op beoordeeld door andere clubs. Niet tegen NEC, PEC Zwolle etc. Daar komt geen scout naar kijken.

Het is bullshit om het aan vorm te wijten. Ze hebben het wil niet meer die ze vorig seizoen wel hadden. Voor de winterstop (op 3 wedstrijden na) was het niet veel beter, alleen toen gaven ze defensief minder weg. Instelling van 'het komt toch wel goed' zoals Veerman ook zei na Heracles uit.

En ja, ik win liever met 1-0 waarbij je de laatste 10 minuten een extra verdediger ingooit dan 1-1 waarbij je vol op de aanval hebt gespeeld. Uiteindelijk telt alleen de resultaat!. Tuurlijk, het is leuker met mooi voetbal, maar als mooi niet lukt dan moet je er altijd voor zorgen dat je de punten binnenhaalt.

Wat betreft Noa Lang, die hoort niet bij PSV, Die speelt zelf liever bij Ajax, en daar moeten ze hem al niet.

+1/-0

Door het gelijkspel, worden de postieve punten nu niet benoemd, maar Malacia en Nagalo maakten wel een hele goede indruk en laten we ook niet vergeten, dat psv het nog altijd in eigen hand heeft. Alleen wordt het wel steeds moeilijker en dus zegt Noa, "dat men niet zo negatief moet zijn en achter het team moet gaan staan, met uitfluiten gaan spelers niet beter voetballen" Het zorgt er ook alleen maar voor, dat de tegenstander het gevoel krijgt, dat er iets te halen valt en of je het nu eens bent met Noa of niet. Men kan hier op zijn minst over na gaan denken. Het zou toch niet uit moeten maken of Luuk of Noa dit zegt. Het feit dat geen 1 speler dit tegen spreekt, zegt eigenlijk al genoeg.

+5/-0

Nou als het meer aan het PSV publiek ligt, dan snap ik niet dat spelers nog slechter presteren in de uitwedstrijden.

+1/-0

Als Noa zelf niet eens fatsoenlijk kan juichen na een (prachtig) doelpunt, verwacht ie dan van ons dat we op de banken gaan staan voor hem? Eerst zelf maar eens normaal doen, jongen!

+1/-0

Je mag best je ongenoegen uiten. Tegelijkertijd heeft dit PSV wel wat credits verdiend het afgelopen half jaar. Daarom verwacht ik momenteel ook geen wonderen. Maar PSV mag niet structureel punten laten liggen tegen het kaliber clubs waar dat nu wel is gebeurd.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Waarom Noa gelijk heeft.