Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Gezien Peter Bosz het totaal kwijt is en er al 3 maand lang non stop dezelfde fouten gemaakt worden is in mijn ogen de maat vol. Competitie mag je blij zjn als je nog 2e wordt (afgang). Beker ook weer niet in de finale. Laatste 16 is van de CL is leuk maar als je week in week uit embarmelijk presteert in de competitie geeft dit het seizoen ook totaal geen glans. Dus de vraag, wie moet Bosz opvolgen?
Wat "leuke stats", in 2025 14 gespeelde wedstrijden over alle competities, 6 overwinningen in waaronder een "B" team van liverpool. 29 tegengoals oftewel gemiddeld 2 per wedstrijd. 1x de 0 gehouden tegen Feyenoord.

Dit bericht is gewijzigd op 1 maart 2025, 20:45:12.

+2/-0

Erik ten hag, hopelijk wil hij instappen

+1/-0

Erik ten Hag dacht ik zelf ook aan. Lijkt me prima optie om de tweede plek veilig te gaan stellen. Maar om te beginnen gewoon weer eens winnen. Wat we nu op de mat leggen is niet om aan te gluren.

+1/-0

Erik wil pas weer in juni starten.
Zal wel te maken hebben met z’n ontslagvergoeding.

+1/-0

Als Ten Hag niet komt, zou dan wellicht Cocu in beeld komen om het seizoen af te maken als interim? Ik ben daar niet direct voorstander van, maar het is wel een naam die goed ligt bij bijv. Brands.

+1/-0

Cocu is wel iemand die voetbalt vanuit de organisatie. Daar lijkt het sinds de winterstop mis te gaan. Anders incasseer je niet zoveel goals.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer