Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
Favoriete opstelling: geen
Hendrikus
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 224
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 11 september 2021 om 12:35:
Vanavond in het kaasland komt PSV een stoomcursus gehakt maken geven. De danig verzwakte Alkmaarders krijgen voetballes van de grote Veni Vedi Vinicius en zijn maten.
Of denkt iemand daar nog anders over?
Ik verwacht toch wel een lastige wedstrijd zo na de interlandbreak. AZ heeft misschien wat aansprekende spelers laten gaan, maar de 3 punten lijkt me zeker geen een-tweetje. Ik denk wel dat PSV zal winnen: 1-2. Vinicius heeft nog geen werkvergunning trouwens. Ben benieuwd hoe het loopt met Boscagli op het middenveld i.p.v. Sangare. Normaliter zou je meer voetbal krijgen, maar wat kracht missen.
Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van AZ. Zonder Stengs, Boadu, Koopmeiners, Svensson en Bizot spelen ze heel behoorlijk. Ik zou zelfs durven beweren dat AZ beter speelt dan wij doen. We creëren ook nauwelijks iets.
Hopelijk kunnen we de tweede helft meer uitrichten en die drie punten meenemen.
Voetbalvisie
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Lissabon
Vak: Oost - X
Forumreacties: 341
Reg.: 28 juli 2017
Voetbalvisie
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Voetbalvisie
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 11 september 2021 om 22:28:
Lekkere goal, Yorbe! Ik dacht zelf aan buitenspel, dus kon niet direct juichen, maar gelukkig telt 'ie. Heel fijn, eerste kans in de tweede helft, of zo 😅?
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Het was niet super goed, maar wel super lekker. Ik vond wel dat het een wedstrijd was met een hoog tempo waar de ruimtes toch weer wat te groot werden (zoals Feyenoord uit vorig seizoen) maar nu bleven we defensief wel grotendeels overeind. Als je dan op voorsprong komt verandert dat natuurlijk alles tov vorig jaar. AZ op dit moment treffen was ook wel lekker want ze kunnen beter dan dat ze nu deden en dat gaan ze tegen Ajax en Feyenoord ook wel laten zien. Fijn dat we voor de Eredivisie nu ook weer de vloek van ons af hebben gespeeld.
De goals waren allemaal heel fraai en als je dan toch nog eenvoudig overeind blijft dan heb je gewoon een topavond. Dat de wissels het dan afmaken is wel heel fijn. Bruma Vertessen Doan Madueke Zahavi en Gakpo hebben allemaal al belangrijke goals gemaakt en dat is wel lekker als je niet afhankelijk bent van 1 speler. Ik zeg niet dat het lekker is om te beginnen met Bruma en Doan op de flanken maar als er ruimte is en je kunt Vertessen en Bruma brengen is dat wel lekker en als er juist geen ruimte is dan kun je Doan ook wel goed gebruiken als invaller. Voor je het weet gaan Mauro en Thomas ook nog scoren als ze eens in moeten vallen.
Ik kan alle kritiek op Schmidt en PSV prima handelen na een 3-0 overwinning. Laat ze maar zeuren, ze worden al banger en als we Feyenoord ook op rollen hebben we nog best een fijn schema voor de boeg. Nu Pröpper en Sangaré snel fit krijgen want die hebben we ook knetter hard nodig.
psvsupottie.com
Mister PSV
Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Forumreacties: 4.834
Reg.: 18 maart 2000
Het was een wedstrijd waarin PSV aan de bal duidelijk niet de vorm had. Van Ginkel, Götze, Madueke en Zahavi waren niet goed. Deels de verdienste van AZ, vooral simpelweg een mindere dag.
Wat me enorm tevreden stelde was dat PSV dit zelf gedurende de wedstrijd ook herkende en er vervolgens in slaagde zonder bal wél goed te zijn en vrijwel niks weg te geven. Dan is het natuurlijk wel lekker dat Boscagli de 0-1 zo tegen de touwen jaagt.
De verdedigende organisatie onder leiding van Ramalho lijkt fors verbeterd t.o.v. vorig seizoen. Dat is een geruststellende gedachte. Daarnaast hielpen onze invallers ons dit keer naar de overwinning, wat ook lekker is. Doan en Vertessen vielen prima in.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 13 september 2021 om 10:17:
Het was niet super goed, maar wel super lekker. Ik vond wel dat het een wedstrijd was met een hoog tempo waar de ruimtes toch weer wat te groot werden (zoals Feyenoord uit vorig seizoen) maar nu bleven we defensief wel grotendeels overeind. Als je dan op voorsprong komt verandert dat natuurlijk alles tov vorig jaar. AZ op dit moment treffen was ook wel lekker want ze kunnen beter dan dat ze nu deden en dat gaan ze tegen Ajax en Feyenoord ook wel laten zien. Fijn dat we voor de Eredivisie nu ook weer de vloek van ons af hebben gespeeld.
De goals waren allemaal heel fraai en als je dan toch nog eenvoudig overeind blijft dan heb je gewoon een topavond. Dat de wissels het dan afmaken is wel heel fijn. Bruma Vertessen Doan Madueke Zahavi en Gakpo hebben allemaal al belangrijke goals gemaakt en dat is wel lekker als je niet afhankelijk bent van 1 speler. Ik zeg niet dat het lekker is om te beginnen met Bruma en Doan op de flanken maar als er ruimte is en je kunt Vertessen en Bruma brengen is dat wel lekker en als er juist geen ruimte is dan kun je Doan ook wel goed gebruiken als invaller. Voor je het weet gaan Mauro en Thomas ook nog scoren als ze eens in moeten vallen.
Ik kan alle kritiek op Schmidt en PSV prima handelen na een 3-0 overwinning. Laat ze maar zeuren, ze worden al banger en als we Feyenoord ook op rollen hebben we nog best een fijn schema voor de boeg. Nu Pröpper en Sangaré snel fit krijgen want die hebben we ook knetter hard nodig.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Eredivisie: AZ - PSV, vandaag om 21.00