Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] SK Sturm Graz - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zo'n tegengoal zie je toch zelden bij andere clubs in het profvoetbal. Max en Ramalho stoppen gewoon met lopen en twee man kunnen recht door het midden de bal binnen lopen en dat uit een vrije trap.

Max speelde overigens een goede wedstrijd, met wel als voordeel voor onze backs dat Sturm alles door het midden deed.

 

+1/-0

Je kunt wel focussen op wat niet goed ging maar er ging ook veel wel goed.

- Drommel redt net als tegen Sociedad weer de punten ondanks de bergen kritiek
- Max die weer wat cijfers begint bij te poetsen, ondanks dat de goal gelukkig was
- Götze en van Ginkel kunnen sparen, Sangaré helaas kwijt maar wel fris voor Ajax straks
- Zahavi die zijn 10e goal maakt in 15 wedstrijden in Europa
- Vertessen die weer een stapje lijkt te maken

Ik ben vooral blij dat we niet een week lang praatprogramma's, podcasts en voorbeschouwingen vol zitten met geëmmer over Schmidt. Even wat rust in de tent en dan Sparta en Zwolle oprollen in makkelijke thuiswedstrijden en dan zou je verwachten dat we topfit naar Monaco-Ajax gaan.

 

+1/-0

Keurige uitslag. Gotze was fantastisch. Sangare prima tot aan de laatste minuut. Gakpo ook prima. En eerlijk gezegd vond ik Doan ook wel prima. Drommel red PSV bij een 1-2 stand. Bizar overigens hoe PSV het even helemaal kwijt was. Het had zomaar 2-2 kunnen worden op dat moment. Wel wederom twee goals vanuit de omschakeling. Met name de 0-2 was een prachtige aanval, sterkt mij in de overtuiging dat deze ploeg het gevaarlijkst is in de omschakeling.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] SK Sturm Graz - PSV