Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
Uit: Zeeland
Vak: Zuid - A
Forumreacties: 117
Reg.: 12 juli 2004
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
open/sluit de onderstaande quote:Game on! schreef op 13 maart 2022 om 18:35:
Volgende week de koppositie pakken thuis tegen Fortuna en dan niet meer afgeven.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:Ehv040 schreef op 13 maart 2022 om 19:31:
open/sluit de onderstaande quote:Game on! schreef op 13 maart 2022 om 18:35:
Volgende week de koppositie pakken thuis tegen Fortuna en dan niet meer afgeven.
Hoop het! Alleen ben ik er niet zo zeker van dat Feyenoord puntjes pakt bij Ajax..
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
PSV heeft gisteren een prima overwinning geboekt. Toen ik de opstelling van Utrecht zag, moest ik wel even een paar keer fronsen. Daar stond toch een minder team dan ik had verwacht, dus dat is voor ons dan een keer een mazzeltje.
Verder speelden we niet heel slecht, maar had deze wedstrijd met wat pech ook anders af kunnen lopen. Ik mis een portie gif om een wedstrijd als gisteren te beslissen. Na de 0-1 hebben we amper geprofiteerd van de ruimte die Utrecht moest gaan weggeven. Het was een goeie zet om Vertessen erin te brengen, maar waarom die Vinicius daarna weer centraal werd geposteerd, weet ik niet. Die jongen gebruikt in ieder duel zijn armen en mag van geluk spreken dat hij niet 2 gele kaarten kreeg voor die reeks aan domme acties in die paar minuutjes die hij kreeg.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 14 maart 2022 om 10:40:
PSV heeft gisteren een prima overwinning geboekt. Toen ik de opstelling van Utrecht zag, moest ik wel even een paar keer fronsen. Daar stond toch een minder team dan ik had verwacht, dus dat is voor ons dan een keer een mazzeltje.
Verder speelden we niet heel slecht, maar had deze wedstrijd met wat pech ook anders af kunnen lopen. Ik mis een portie gif om een wedstrijd als gisteren te beslissen. Na de 0-1 hebben we amper geprofiteerd van de ruimte die Utrecht moest gaan weggeven. Het was een goeie zet om Vertessen erin te brengen, maar waarom die Vinicius daarna weer centraal werd geposteerd, weet ik niet. Die jongen gebruikt in ieder duel zijn armen en mag van geluk spreken dat hij niet 2 gele kaarten kreeg voor die reeks aan domme acties in die paar minuutjes die hij kreeg.
Hendrikus
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Helmond
Forumreacties: 224
Reg.: 16 januari 2021
Ik heb de hele wedstrijd op TV gezien, maar 's avonds bij Studio sport leek het wel of ik naar de verkeerde wedstrijd heb zitten kijken. Daar leek het wel of wij de hele tijd onder druk hebben gestaan tegen een goed Utrecht??
Ik had toch echt het gevoel dat wij "in control" waren en dat Utrecht het van wat spaarzame uitbraken moest hebben. Ik bedoel 20 tegen 6 schoten op goal zegt toch best wel wat.
Maar dat is mijn bescheiden mening hé, misschien te lang in de zon gezeten of zo
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 14 maart 2022 om 18:18:
Ik heb de hele wedstrijd op TV gezien, maar 's avonds bij Studio sport leek het wel of ik naar de verkeerde wedstrijd heb zitten kijken. Daar leek het wel of wij de hele tijd onder druk hebben gestaan tegen een goed Utrecht??
Ik had toch echt het gevoel dat wij "in control" waren en dat Utrecht het van wat spaarzame uitbraken moest hebben. Ik bedoel 20 tegen 6 schoten op goal zegt toch best wel wat.
Maar dat is mijn bescheiden mening hé, misschien te lang in de zon gezeten of zo
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [eredivisie] FC Utrecht- PSV 13-3-2022 14.30