Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [eredivisie] PSV - RKC 10-9-2022 21:00

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Vooral de eerste helft was niet eens heel slecht. Beetje jammer van het fluitconcert.

 

+1/-0

Er zit iets goed fout in deze groep anders dan tactische wanorde, blessures en slechte vorm. Er zit veel opwinding, veel ongeduld, veel wantrouwen in elkaar en als er dan echt stomme dingen fout gaan dat laat die reactie van spelers wel zien hoe diep het zit. Xavi na het missen van de kans, de gelatenheid bij Til bij het raken van de lat, de frustraties van Gakpo na het missen van kansen maar ook slechte passing en Veerman na 1 grote fout. Mentaal is deze groep zo stabiel als een kaartenhuis en dat heeft óók met de tactiek te maken maar het is vooral én én.

Gisteren was er eigenlijk geen vuiltje aan de lucht. RKC kwam vooral om niet te scoren en daarom bleven we makkelijk overeind maar we creëerden heel weinig vanuit stilstand. Maar dat is heel het jaar al het probleem ondanks het aantal goals doet vermoeden. Maar het zit ook niet echt mee met balletjes op de lat of paal, maar ook verkeerde aannames of uitglijders op het verkeerde moment. Gelukkig kwam daar de hulp uit Zeist en dat is wel een keer fijn. Ik vond het wel een pingel maar snap de kritiek, en ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat ik het bij Ajax ook een pingel zou vinden.

Dit team wil echt wel, maar we zitten in zwaar noodweer en dat uit zich steeds meer en meer in mijn ogen. Deze wedstrijden over de streep trekken levert veel meer op dan 3 punten op de ranglijst. Hopelijk helpt het weer iets in de koppies zodat we straks wel een stap vooruit kunnen zetten.

Een fluitconcert uit teleurstelling snap ik, want het was niet goed genoeg en het is al lange tijd kut. Mensen betalen flink om erbij te mogen zijn en krijgen alleen maar ellende. Maar mensen die zeggen dat er geen urgentie in zit, geen inspiratie, geen werklust of wat dan ook, dat zie ik zelf niet zo.

 

+4/-0

Thuis was het alleen europees kut tot nu toe. 2 vd 3.

 

+1/-0

een trainer die vol respect over n.b rkc praat en er nauwelijks van wint, wat hebben wij dan tegen topploegen te zoeken, sorry Ruud,je bent me zwaar tegengevallen, opvreten dat soort ploegen en daardoor gelden geen excuses, ook niet als er goede ex-psvspelers in staan, die gewaardeerde veteranen kunnen en mogen ons niet in de weg staan. wij zijn psv en een trainer die dat vergeet bah

 

+1/-0

Ruud heeft zich daarvoor al geexcuseerd toch?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [eredivisie] PSV - RKC 10-9-2022 21:00