Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Bekerfinale] Ajax - PSV (30 april 2023)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Een week na de topper PSV-Ajax in ons mooie Philips Stadion vindt in de Kuip de bekerfinale plaats tegen dezelfde opponent.

Van Nistelrooij heeft aangegeven dat Drommel deze wedstrijd in de goal zal staan. Wat mij betreft een onbegrijpelijke keuze. Benitez is overduidelijk de betere sluitpost en met Benitez op goal hebben we dus de grootste kans op een goed resultaat. Het woord topsportklimaat komt wel eens voorbij in discussies op dit forum en dit is wat mij betreft nou een perfect voorbeeld van GEEN topsportklimaat. Ik vind het sowieso al belachelijk dat een tweede keeper als goedmakertje of tevredenhoudertje de bekerwedstrijden mag keepen. Dat dit bij de amateurs gebeurt prima, maar het gaat hier om de knikkers en we hoeven dus geen medelijden te hebben met de mindere goden.

Daarnaast ben ik benieuwd of wij dankzij die geweldige pitcher uit Roelofarendsveen ook door een visnet naar deze wedstrijd mogen kijken. Ik zou denken dat deze wedstrijd daar niks mee te maken heeft, maar ja, wel hetzelfde stadion en die albino zal ook wel weer spelen.

 

+2/-0

Na de bekerfinale van vorig jaar geloof ik niet dat ze zelf ook maar een seconde overwegen om die netten weg te halen. Zal er vooral om hangen hoe erg de druk vanuit de KNVB en ESPN wordt opgevoerd.

 

+1/-0

Zo, tickets besteld, gaan we weer een mooi dagje weg van maken.

 

+1/-0

Ik zit te twijfelen om met mijn zoontjes (6 en 7 jaar) te gaan, maar het risico is denk ik te groot dat het op de tribune niet geschikt is voor kinderen van die leeftijd, of wel?
Heeft iemand ervaring om met kleinere kinderen te gaan naar de bekerfinale?

 

+1/-0

Er is een speciale familiebus + vak voor gezinnen met kleine kinderen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 11 april 2023 om 14:50:

Er is een speciale familiebus + vak voor gezinnen met kleine kinderen



Het werd vorig jaar erg gezellig na de 1-1 op ons vak ja...

 

+1/-0

Jammer dat Woerden afgevallen is, was een ideale vertreklocatie... Nu maar Lage Zwaluwe dan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Roelson schreef op 11 april 2023 om 14:27:

Ik zit te twijfelen om met mijn zoontjes (6 en 7 jaar) te gaan, maar het risico is denk ik te groot dat het op de tribune niet geschikt is voor kinderen van die leeftijd, of wel?
Heeft iemand ervaring om met kleinere kinderen te gaan naar de bekerfinale?



Ik zat vorig jaar op de tweede ring en dat is een prima plek om met een gezin te zitten.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bobbobsebob schreef op 12 april 2023 om 08:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Roelson schreef op 11 april 2023 om 14:27:

Ik zit te twijfelen om met mijn zoontjes (6 en 7 jaar) te gaan, maar het risico is denk ik te groot dat het op de tribune niet geschikt is voor kinderen van die leeftijd, of wel?
Heeft iemand ervaring om met kleinere kinderen te gaan naar de bekerfinale?



Ik zat vorig jaar op de tweede ring en dat is een prima plek om met een gezin te zitten.



Dank voor je reactie, dat in combinatie met dat er gezinsbussen zijn die allemaal ook op de 2e ring zitten, maakt dat ik het denk ik toch ga doen, wordt voor die jongens natuurlijk een fantastisch avontuur!

 

+2/-0

Voor degene die er vorig jaar waren,

Ik heb 2 kaarten op de naam van mijn stiefvader. Ik neem die dag zijn paspoort, seizoenskaarten en omwisselbiljetten mee. Wordt er hier moeilijk om gedaan dat ik het niet ben? Of is het goed zolang die 3 dingen maar overheen komen.

P.s. Waar moeten de tickets omgewisseld worden?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Troost schreef op 13 april 2023 om 03:19:

Voor degene die er vorig jaar waren,

Ik heb 2 kaarten op de naam van mijn stiefvader. Ik neem die dag zijn paspoort, seizoenskaarten en omwisselbiljetten mee. Wordt er hier moeilijk om gedaan dat ik het niet ben? Of is het goed zolang die 3 dingen maar overheen komen.

P.s. Waar moeten de tickets omgewisseld worden?



Ja, daar wordt moeilijk over gedaan. Lees: je krijgt geen kaart(en).

Omwisselen is op het parkeerterrein waar je moet parkeren.

 

+1/-0

Vorig jaar werd bij ons niet gecontroleerd op ID bij het inwisselen. Wij hoefden enkel ons omwisselbiljet in te leveren. Echter, met Dylano en de aanstekergooier in ons achterhoofd, kan ik me voorstellen dat ze dit jaar strenger zijn.

 

+2/-0

Ik heb 3 kaartjes, alleen die van mij staat op mijn naam. Die andere 2 zijn voor mijn kinderen van 10 en 13 jaar en die heb ik via vrienden van mij kunnen kopen. Wij gaan met de auto dit keer. Vorig jaar stonden we midden in de nacht vast op centraal station Den Bosch. Onze laatste trein ging toen net weg.
Nu heb ik net contact via de mail gehad met PSV en die zeggen dat ik de kaarten niet kan omwisselen. Ze zijn persoonsgebonden.
En nu.... gokken en niet naar de kuip kunnen of annuleren. Moet eerlijk zeggen dat ik al weinig zin meer heb. Het gaat hier om kinderen die op een andere naam gaan. Maar als PSV zo triest gaat doen ben ik er wel klaar mee.

 

+1/-0

Heeft weinig met triest doen te maken lijkt me. Zeker na wat er tegen Sevilla is gebeurd kun je wel invullen dat ze er nu heel streng op gaan controleren.

Het wordt overigens al jaren ook gemeld bij de verkoopvoorwaarden dat de tickets persoonsgebonden zijn.

 

+2/-0

Het trieste is dat ik al vanaf 1994 naar PSV ga. Eerste bekerfinale al in 1996 (tegen Sparta). De nodige uit en thuiswedstrijden heb bezocht. Zowel binnen als buitenland. Nu wil ik met mijn kinderen, net zoals vorig jaar en kan het niet door 2 mafklappers. Mijn oudste zoon is lid van ons PSV, daar heb je niks aan. Die kunnen pas morgen kaarten halen. Maar die zijn er niet meer.
Als ik die kaarten moet omwisselen op dat omwisselpunt zien ze mij toch met 2 kinderen van 10 en 13 jaar. Degene waarvan ik de kaarten heb zijn net als ik al meer dan 25 jaar lid.
JA ja ja .. ik weet het er zijn regels. Net als vorig jaar. Alleen toen was het geen probleem. En dat is nu mijn probleem. En dat is triest.

 

+1/-0

Ik zou iig met deze elf beginnen in een, hoop ik, zinderende finale, met liefst zelfde uitkomst👍🙏, als vorig jaar,
Benitez( ik weet, het word helaas drommel, maar toch)
Mwene, (Mauro geblesseerd) Brantwaite, Boscagli, v. aanholt
Sangare, Veerman, Guti( veerman een soort 10)
Xavi( ook een 10, weliswaar de diepste)
De Jong, Silva( allebij in vrije rol, de jong als aanspeelpunt, Silva daar omheen)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 13 april 2023 om 14:53:

Heeft weinig met triest doen te maken lijkt me. Zeker na wat er tegen Sevilla is gebeurd kun je wel invullen dat ze er nu heel streng op gaan controleren.

Het wordt overigens al jaren ook gemeld bij de verkoopvoorwaarden dat de tickets persoonsgebonden zijn.



Precies, zo moeilijk is het allemaal niet lijkt me. Of je hebt recht om 1 kaartje voor jezelf te kopen of je hebt dat recht niet. Ik vind het ook jammer dat je niet zomaar naar een uitwedstrijd kunt als je niet 24 loyaliteitspunten hebt maar dat is het systeem nu eenmaal.

 

+1/-0

Uitverkocht weer, mooi!

 

+1/-0

komen 2 kaarten vrij voor de auto. Ik haak voor het eerst af voor de bekerfinale van PSV. Vanaf 1996 alle finales van PSV meegemaakt. Tussendoor nog een keer NEC. Nu ook kaarten, maar helaas. Ga het risico niet lopen dat mijn kinderen geen kaart krijgen met omwisselen.
Gr een teleurgestelde PSV supporter uit Nijmegen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Troost schreef op 13 april 2023 om 03:19:

Voor degene die er vorig jaar waren,

Ik heb 2 kaarten op de naam van mijn stiefvader. Ik neem die dag zijn paspoort, seizoenskaarten en omwisselbiljetten mee. Wordt er hier moeilijk om gedaan dat ik het niet ben? Of is het goed zolang die 3 dingen maar overheen komen.

P.s. Waar moeten de tickets omgewisseld worden?



Dat gaat meestal goed, vorig jaar stapthen wij in woerden in en waren er 2 van de 6 bij ons met een sezoenkaart op naam van een vader of bedrijf en beiden mochten instappen op vertoon van ID en SCC.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Bekerfinale] Ajax - PSV (30 april 2023)