Ik ga met met dochtertje van 12 naar Psv- Arsenal. Ze wil graag de aankomst van de bussen van Psv en Arsenal zien. Heeft iemand een idee hoelaat en waar dit altijd plaats vind?
Ik ga met met dochtertje van 12 naar Psv- Arsenal. Ze wil graag de aankomst van de bussen van Psv en Arsenal zien. Heeft iemand een idee hoelaat en waar dit altijd plaats vind?
Alvast bedankt.
Goh wat leuk! Zo leuk dat ik hier op forumgedeelte toch reageer, ondanks dat ik tegenwoordig vrijwel louter op voorpagina post.
Ik denk inderdaad ook een anderhalf uur vantevoren, misschien wat eerder of later. En waarschijnlijk bij de hoofdingang aan de vootkant van het stadion.
Wat PSV betreft, waarom neem je niet even contact op met PSV fandesk (040-2505505). Daar kunnen ze je wellicht wat meer vertellen.
M.b.t. Arsenal kun je het beste op de wedstrijddag zelf bij het stadion een steward aanspreken.
Heel veel succes & plezier, dat het voor jullie beiden, maar met name voor haar maar een onvergetelijke ervaring mag worden!
PS Vertel na afloop hier hoe het geweest is, vind ik mooi om te lezen.
(edit: oh wacht, het gaat om de thuiswedstrijd morgen natuurlijk... dan is het zeker aan de voorkant stadion bij hoofdingang; gewoon vandaag of morgen voor vertrek PSV fandesk bellen en dan komt het goed, nogmaals veel plezier!)
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 maart 2025, 16:14:08.
+1/-0
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.