Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 376
Reg.: 16 januari 2021
Favoriete opstelling: geen
Poeh Kopenhagen en Qarabag staan al voor, maar goed het kan nog.
Juve-Pafos en Napoli-Benfica ook maar een gelijkspelletje dan. Als Newcastle wint bij Leverkusen zijn ze al door, misschien helpt ons dat nog een beetje?
Op de site van UEFA kan je zelf wat resultaten invullen en meteen zien wat dat met de stand doet. Heb van alles ingevuld maar met 8 punten moet wel alles precies goed vallen dan zou je precies 24e kunnen worden. Dan zou Ajax de reddingsboei zijn door thuis van Olympiacos te winnen en moeten er heel veel gelijke spelen bij zitten.
9 punten en je bent door tenzij Olympiacos van Leverkusen en Ajax wint
Dit bericht is gewijzigd op 10 december 2025, 19:29:44.
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 43
Reg.: 2 november 2018
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.875
Reg.: 26 april 2007
Ik zie het nog steeds gebeuren dat we met 8 punten doorgaan. Wat belangrijke zaken:
Napoli en Kopenhagen spelen tegen elkaar. Liefst spelen ze gelijk en verliezen ze beiden hun laatste wedstrijd. De winnaar gaat ons voorbij. Denemarken is overigens nog in winterstop in die tijd.
Pafos speelt uit tegen Chelsea en thuis tegen Slavia. Ik vrees dat zij wel minimaal 3 punten halen.
USG speelt tegen Bayern en Atalanta. Die mogen ze beiden niet winnen.
Olympiacos moet verliezen tegen Leverkussen of Ajax. Dan kunnen ze niet meer over ons heen. Van Ajax en Olympiacos kan er max 1 over ons heen, maar ik verwacht beiden niet.
Qarabag haalt liefst max nog maar 1 punt. Met Frankfurt thuis en Liverpool uit nog te gaan dat realistisch, maar zal er om spannen.
Frankfurt gaat alleen over ons heen bij winst tegen Tottenham en Qarabag. Dat zie ik niet gebeuren.
Club moet winnen tegen Kairat en Marseille. Die laatste zie ik ze niet pakken.
Benfica krijgt Real en Juventus. Als ze een van die wedstrijden winnen gaan ze over ons heen. Ik hoop dat dat niet gebeurt.
USG mag niet winnen van Bayern of Atalanta.
Bilbao moet twee keer winnen tegen hogere teams. Dat zie ik niet gebeuren. Voor Bodo geldt hetzelfde.
Slavia ligt er ws uit volgende ronde in Barcelona.
Als verder álles goed valt blijven we 21e met twee nederlagen. Ik verwacht Napoli en Pafos over ons heen. Dan mag er nog maar één ding fout vallen en bij het volgende liggen we eruit. Ik denk zo'n 50% bij 8 punten, bij 9 punten 80%.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.875
Reg.: 26 april 2007
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.425
Reg.: 23 december 2000
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 12 december 2025 om 13:02:
Oei, nu zie ik wel dat ik veel herhaal wat al op de voorpagina vermeld was.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 376
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 12 december 2025 om 13:02:
Oei, nu zie ik wel dat ik veel herhaal wat al op de voorpagina vermeld was.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Champions League 2025 - 2026