Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » (Ere) PSV - Willem II (Zaterdag 08 februari 2020 om 19.45u)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Helemaal eens mbt het eerste gedeelte van de post van Lindseywilson. Dat is ook wel een beetje mijn zorg want zodoende is 3 punten tegen Willem II een prijs maar komen de kosten in de komende twee uitwedstrijden omdat Faber nu met dit team als basis verder gaat.

Buiten het feit dat Ado en Vitesse in een compleet andere situatie zitten, andere verwachtingen, andere druk dan bv Willem II is het spelbeeld de komende 2 wedstrijden ook weer anders. Dus hoe meer hij van deze wedstrijd mee neemt hoe minder positief effect het gaat hebben. We hebben al 10 uitduels op rij niet gewonnen waaronder de makkelijkste broeders van de Eredivisie. Nu komen eigenlijk de laatste 2 op papier kansrijke uitduels en die gaan we weer starten met Rosario en Schwaab.

Ik heb best wel wat voetbalprogramma's gezien en iedereen zegt dat Thomas eigenlijk als controleur moet spelen. Dat lijkt mij echt de eerste stap naar betere tijden. Die jongen heeft nu zelfvertrouwen, is fit, heeft upside voor de toekomst dus gebruik hem ook als bouwsteen.

Tot slot; Het was geen 4-4-2 met Thomas als valse spits maar gewoon een 4-3-3 met extra defensieve zekerheid omdat Mo rechtsbuiten stond en Thomas als komende nr 10.

+ Rodriguez als opkomende LB
+ Viergever als LCV
+ Dumfires als opkomende RB
+ Ihattaren als vrije RV
+ Lammers die in de punt staat als ie er moet staan en daarnaast onderweg is
+ Thomas als loper, verbindingspeler op het statische middenveld

Genoeg pluspuntjes om te bouwen.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » (Ere) PSV - Willem II (Zaterdag 08 februari 2020 om 19.45u)