Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Zondag 20.00 wedstrijden

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Verandering roept vaak weerstand op en zo ook de wedstrijden om 20.00 's avonds,zien het protest in het stadion.

Ik vind de tijd ideaal. De lunch (12.30) of avondeten (16.45) wedstrijden vindt ik een verschrikking. Ik vroeg me af, zijn er niet meer supporters die de 20.00 westrijden wel pretting vinden.

Als liefhebber van avondwedstrijden, zou ik het lieftste alle psv-thuiswedstrijden op de zaterdagavond en zondagavond hebben. Hopelijk gaan de wedstrijden van psv bij plaatsing voor de groepsfase EL allemaal naar zondag 20.00.

 

+5/-0

Ik vind het ook prima! Alleen doordeweekse wedstrijden vind ik minder. Voor een Europese wedstrijd wil ik nog wel files trotseren of een middagje vrij nemen, voor FC Groningen wordt dat al een grotere opgave.

 

+4/-0

Ik vind het persoonlijk voor thuiswedstrijden ook ideaal. Maar dat komt ook omdat ik zelf in Helmond woon. Na de wedstrijd ben ik meestal in een half uur wel weer thuis. PSV heeft echter seizoenkaarthouders door het hele land wonen. Woon je ergens in het noorden van het land, ben je ergens diep in de nacht pas weer thuis. Als je dan op maandagochtend weer om 09.00 uur op het werk moet zijn, begrijp ik volkomen dat je niet bepaald staat te springen voor zondagavondwedstrijden.

Hetzelfde natuurlijk bij uitwedstrijden. Ik pak er graag een paar mee in een seizoen, maar dat je na een uitwedstrijd in Almelo pas rond half 2 weer in Eindhoven bent, gaat voor mij ook veel te ver. Ik hoop dat ze ook de belangen voor de supporters zelf mee gaan nemen in hun beslissingen.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 26 augustus 2019 om 10:42:

Ik vind het persoonlijk voor thuiswedstrijden ook ideaal. Maar dat komt ook omdat ik zelf in Helmond woon. Na de wedstrijd ben ik meestal in een half uur wel weer thuis. PSV heeft echter seizoenkaarthouders door het hele land wonen. Woon je ergens in het noorden van het land, ben je ergens diep in de nacht pas weer thuis. Als je dan op maandagochtend weer om 09.00 uur op het werk moet zijn, begrijp ik volkomen dat je niet bepaald staat te springen voor zondagavondwedstrijden.

Hetzelfde natuurlijk bij uitwedstrijden. Ik pak er graag een paar mee in een seizoen, maar dat je na een uitwedstrijd in Almelo pas rond half 2 weer in Eindhoven bent, gaat voor mij ook veel te ver. Ik hoop dat ze ook de belangen voor de supporters zelf mee gaan nemen in hun beslissingen.


Ik kom vanuit het buitenland zelfs, ik rijd minstens anderhalf uur. Maar op zondagmiddag ben ik dan feite de hele dag kwijt, om 20.00 kan ik nog gewoon tijd doorbrengen met mijn gezin.

 

+4/-0

Eens met eerder genoemde opmerkingen: zondagavond 20:00 is altijd nog beter dan zondag 12:30 of 16:45. Ik snap dat het vervelend is voor de mensen die van verder moeten komen, maar hoe doen die dat dan als er Champions League gespeeld wordt? Die wedstrijden beginnen nog later en je moet mogelijk door de avondspits heen naar Eindhoven toe. Die file-leed heb je op zondag niet.

Om de wedstrijden om 20:00 uur te laten spelen, kun je de zondag nog gebruiken voor allerlei andere onzin zaken, zoals je schoonmoeder bezoeken, zelf voetballen met je bier-team, het gras maaien of de kater van de zaterdagavond uitslapen. Daarnaast is het ook nog eens een leukere invulling van de zondagavond. '1-tegen-100' en 'boer zoekt hoer' zijn nou niet echt mijn favoriete programma's om te kijken en studio neus kan me ook gestolen worden. Liever zit ik in onze tempel met een in Lieshout gebrouwen gerstenatje.

Voor mij is de zondagavond wedstrijd een geschenk uit de hemel. Proost!

 

+5/-0

Dat hele zondagavond gedoe is net zo zot als zondag 12.15 of 16.45 uur. Commerciele belangen tellen en de supporter wordt niets gevraagd.
Ook dat uitwijken naar zondagavond voor meer "rust" tussen de wedstrijden vind ik flauwekul. Lees de prima column van Hugo Borst vandaag (in AD of ED) over de verwende miljonairtjes. Hij vraagt zich af hoe die een burn out kunnen krijgen van 3x per week 90 minuten werken, terwijl talloze onderwijzers, verpleegkundigen en politieagenten voor aanzienlijk minder salaris vaak meer dan 40 uur per week moeten zwoegen.
Dus stop die zondagavond wedstrijden, om niet te spreken over de absurde verplaatsingen van wedstrijden afgelopen weekend.
Kan het nog gekker?

 

+1/-4

Het verwijt dat de supporters niets gevraagd wordt, is terrecht. Echter gezien de eerste reacties denk ik, dat wanneer de supporters iets gevraagd wordt, dat deze veelal positief zijn over de zondagwedstrijden om 20.00 uur.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 26 augustus 2019 om 11:47:

Dat hele zondagavond gedoe is net zo zot als zondag 12.15 of 16.45 uur. Commerciele belangen tellen en de supporter wordt niets gevraagd.
Ook dat uitwijken naar zondagavond voor meer "rust" tussen de wedstrijden vind ik flauwekul. Lees de prima column van Hugo Borst vandaag (in AD of ED) over de verwende miljonairtjes. Hij vraagt zich af hoe die een burn out kunnen krijgen van 3x per week 90 minuten werken, terwijl talloze onderwijzers, verpleegkundigen en politieagenten voor aanzienlijk minder salaris vaak meer dan 40 uur per week moeten zwoegen.
Dus stop die zondagavond wedstrijden, om niet te spreken over de absurde verplaatsingen van wedstrijden afgelopen weekend.
Kan het nog gekker?



Eigenlijk zeg je op zondag niet meer spelen, toch ?

 

+2/-0

Ik lees nu ook dat er mogelijk weer vijf thuisduels verzet gaan worden en dat alleen in de eerste seizoenshelft al...

Waarom moet PSV-Vitesse op 14-9 verzet worden als we pas op donderdag 19 september een eerste EL poulewedstrijd spelen?

 

+2/-1

Ik neem aan dat dat met Ajax te maken heeft. Als zij CL gaan spelen en op die dinsdag daarna hun wedstrijd krijgen, lijkt het me dat Ajax naar 18:30 uur gaat en PSV naar 20:45 uur.

 

+2/-0

Ik vind zondag 20u ook een perfec tijdstip. Zoals anderen al opmerkten: dan heb je tenminste nog iets aan je zondag. 12:30, 14:30 of 16:45 spelen betekent dat je heel je vrije dag kwijt bent.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BroGi schreef op 26 augustus 2019 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 26 augustus 2019 om 11:47:

Dat hele zondagavond gedoe is net zo zot als zondag 12.15 of 16.45 uur. Commerciele belangen tellen en de supporter wordt niets gevraagd.
Ook dat uitwijken naar zondagavond voor meer "rust" tussen de wedstrijden vind ik flauwekul. Lees de prima column van Hugo Borst vandaag (in AD of ED) over de verwende miljonairtjes. Hij vraagt zich af hoe die een burn out kunnen krijgen van 3x per week 90 minuten werken, terwijl talloze onderwijzers, verpleegkundigen en politieagenten voor aanzienlijk minder salaris vaak meer dan 40 uur per week moeten zwoegen.
Dus stop die zondagavond wedstrijden, om niet te spreken over de absurde verplaatsingen van wedstrijden afgelopen weekend.
Kan het nog gekker?



Eigenlijk zeg je op zondag niet meer spelen, toch ?



Nee, dat zeg ik niet. PSV was altijd voor zaterdag half acht en bij andere clubs heeft men liever zondag half drie.
Dat zijn dus tijdstippen die supporters graag zien. Alle andere tijdstippen van vrijdagavond tot en met zondagavond, - en let op, straks net als het buitenland maandagavond - , zijn commerciele verzinsels.
Waar supportersbelangen door ondergesneeuwd worden.
Dat is wat ik beweer. ;)

 

+2/-2

Alles wat goed voor PSV is vind ik ook goed. Fantastische toevoeging dus. En we hebben alleen nog maar gewonnen op die nieuwe tijd :p

 

+3/-0

Ik vind zondag 20:00 uur helemaal niks. Ik heb bijna 2 uur reistijd dat houdt in dat ik zondagmiddag weg moet, niet thuis kan eten, maar thuis ben maandag weet om 6 uur op. Het stoort mij nog het meeste dat de wedstrijden verplaatst worden naar tijdstippen die nog niet bestonden voor dat je je scc betaald had. Ik kan nu gewoon een paar keet niet. Dat vind ik erg jammer.

 

+1/-1

Ik voel me evenals Test Kees wel een beetje genaaid. Je hebt nu een SCC waarvan plotseling een flink percentage aan wedstrijden wordt verplaatst naar zondag 20 uur, of naar een doordeweekse avond.
Iedereen lult voor zijn eigen parochie maar met 2 uur rijden enkele reis en de doordeweekse files komt dit er gewoon op neer dat je van de 17 thuiswedstrijden er nu misschien wel 5 gaat missen.
Zondagnacht om half 2 je nest in als je er 6 uur weer naast staat en doordeweeks 3 uur reistijd door de files is ook niet echt een optie. Eens een keertje misschien...........
Komt bij dat ik dat geschuif met die wedstrijden de grootst mogelijke onzin vind.
Eindeloos dat gelul "dat je een grote selectie moet hebben met al die wedstrijden" en zodra ze 3 x in 8 dagen moet spelen, gaan ze schuiven? 't ruikt zelfs een beetje naar competitievervalsing!

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Zondag 20.00 wedstrijden