Uit: Slootdorp!
Vak: -
Forumreacties: 6.516
Reg.: 30 november 1999
Favoriete opstelling: 4-5-1
open/sluit de onderstaande quote:B O M M E L schreef op 12 maart 2022 om 10:16:
Gakpo heeft zowat de machtigste rechter van het noordelijk halfrond, maar is iets te voorspelbaar: hugo walker syndroom.
Zaaf is perfect kwa schieten zolang ie maar niet wordt afgeleid door een directe tegenstander.
romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 39.545
Reg.: 24 mei 2001
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:B O M M E L schreef op 12 maart 2022 om 12:20:
Soms wordt het inderdaad wel erg ver doorgedreven (dat is een trend internationaal), maar van mij hoeft het percentage van schoten van buiten de 16 niet zozeer omhoog.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.126
Reg.: 23 juli 2000
Fan van PSV
Mister PSV
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Fan van PSV
Mister PSV
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Fan van PSV
Mister PSV
Fan van PSV
Mister PSV
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Forumreacties: 20.925
Reg.: 6 februari 2000
Veerman is subliem op dit vlak: schiet nooit als ie niet moet schieten, altijd wanneer het wel moet, en met precisie.
Fan van PSV
Mister PSV
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Pepsi is mogelijk de beste Skieter die ik ooit in een PSV shirt heb gezien: niet alleen hard en zuiver, maar snel en in 1 keer, uit allerlei hoeken. Twente ontkomt hier helaas aan deze speelronde. ![]()
Maar hoe zit het met de anderen?
WhataPlea en Peerumderin lijken ook ontzettend goed hierin. Bommelzoon schiet graag en hard, maar lang niet altijd even zuiver als P&P.
Driehoek heeft best een aardig schot in de benen, maar zijn 3 hoeken maken vaak nog geen 180 graden.
De Man lijkt me net iets minder in dit aspect, maar mag het laten zien. Ferryman brengt altijd wel schotkracht vanuit de tweede lijn. Schouten-bij-nacht wat minder. Subaru scoort meer vanuit de loopactie van dichterbij dan uit rechte Skiete-Willy kwaliteiten (maar skieten en scoren doet ie). Til is aardig op dreef recentelijk!
Mauro heeft een leuke knal maar krijgt niet zo veel mogelijkheden daartoe. Best of the Rest is Dest.
Toch?
Maar wat kan Bakteri in deze?
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 augustus 2025, 12:08:30.
Fan van PSV
Mister PSV
B O M M E L E N!
Bel den paus voor vergeving! Den beste skieter was en zal blijven skiete Willy!
Maar ik ben wel met jou eens dat Cantara Pepi oelala, echt op eenzame hoogte staat voor wat betreft de skietelarij.
We missen nu de vuurkracht van Tillemanus die vanuit de tweede lijn constant de dreiging had en ook met scherp schoot als hij ruimte kreeg.
Met name dat aspect zou ik in een nr 10 weer willen zien, daarom ook dat ik aandring op een aanvulling daar.
Er wordt gevraagd hier en daar om een pingeldoos, maar een dodelijk schot van (net) buiten de 16 is voor mij nog veel belangrijker wapen.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Fan van PSV
Mister PSV
True Klumpke!
Maar Guus is de man die in positie gebracht moet worden en dan geweldig raak knalt.
De Tillemanussen van deze wereld weten zichzelf (vanaf 10) in positie te brengen/ zichzelf vrij te spelen om dan aan te leggen.
Dat is voor mij het fundamentele verschil en dat wat ik hoop dat de nieuwe nr 10 gaat brengen.
Snaptewel?!
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Over de telefoon zei Paus (Andre) van Twente dat ie erg blij was dat Pepi er niet bij is, wethouder. OK ik had natuurlijk wel 'nog levend' moeten melden. En inderdaad: Guus schiet geen losse flodders!
WhataPlea is overigens een geweldige no 10. We hebben vooral een CV nodig om Xavier II uit het elftal te houden.
Maar, on-topic: kan Bakteri een beetje skieten?
Fan van PSV
Mister PSV
Ja die CV, dan wel type Tezert, die op meerdere posities achter uit de voeten kan is een must!
Jouw plead for Plea volg ik wel. Maar toch he....maar toch!
Ik blijf pleiten voor Bakteri. Maar zijn kwaliteit is meer de actie dan sec het schot. Soms zou hij juist net een tikkie minder actie moeten maken en eerder gewoon afdrukken!
Dit alles gezegd hebbende, is het feit dat we links na Bommel eigenlijk kwalitatief onderbezet zijn juist een Got(ze) geschenk omdat daardoor Thomas (zonder vlassnor maar met zeer veel kwaliteit) daardoor de eerdere doorbraak gaat maken?
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Ik ga de beelden van de Ottencup binnenkort eens doornemen tav Pele Thomas. Op bestaande beelden vond ik het lastig om sterke conclusies te trekken. Schijnt het prima gedaan te hebben. Misschien is het niet realistisch om meer dan een handvol onvalbeurten te verwachten dit seizoen, maar dat kon wel eens een win-win worden.
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Slootdorp!
Forumreacties: 6.516
Reg.: 30 november 1999
Favoriete opstelling: 4-5-1
open/sluit de onderstaande quote:B O M M E L schreef op 17 augustus 2025 om 20:05:
Ik ga de beelden van de Ottencup binnenkort eens doornemen tav Pele Thomas. Op bestaande beelden vond ik het lastig om sterke conclusies te trekken. Schijnt het prima gedaan te hebben. Misschien is het niet realistisch om meer dan een handvol onvalbeurten te verwachten dit seizoen, maar dat kon wel eens een win-win worden.
PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » The skiete secret!