Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het groot (vanzelfsprekend) OJK zwetsen over de rest topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14

Eindelijk lijken we in de jeugd ook de slag gemaakt te hebben.
Betere scouting, scherper op doorselecteren, wakker met contracten en wow wat een faciliteiten inmiddels!
Non B O M M E L E N, non, non non! Non je ne regrette Merien!

+1/-0

Moi non plus!

De Franzosen hebben er grammaticaal gewoon een potje van gemaakt met hun dubbele ontkenning constructies. Plus personne ne comprend rien! Daar gaan ze nog splijt van krijgen.

Allez, capture ce Thomas!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nou gauw aan de slag met den Dele.

Deze week nog, naar verluidt.

+1/-0

Kabouter he, he zit op de schopstoel in Leverkusen.
Kunnen ze hem niet nog een maandje of wat aanhouden?
Ik vraag het voor een vriend!

+1/-0

B O M M E L schreef op 31 augustus 2025 om 18:12:

Nou gauw aan de slag met den Dele.

Deze week nog, naar verluidt.

Ja?

+1/-0

Ja - ergens gelezen vandaag, aan het eind van een stuk dat ergens anders over ging ("ook met Thomas om tafel" of iets dergelijks), kan het helaas niet meer vinden.

EDIT: staat ook iets van bijna zelfde lezing op je andere forum:

https://www.psvfans.nl/psv-talent-weigert-transfer-ze-wilde-behoorlijk-wat-geld-betalen/link

"Ook linkerspits Dele Thomas heeft nog geen nieuw contract, hoewel er deze week wel contact met zijn management was en een verlengingsvoorstel waarschijnlijk snel volgt. Lukt dat niet, dan kunnen zowel Thomas als Van Duiven na dit seizoen transfervrij vertrekken, maar beiden hopen voorlopig op een kans bij het eerste team van PSV.'

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 september 2025, 00:11:30.

+1/-0

Ok, mooi. Hopelijk lukt dat.

+1/-0

Indeed, Fingers crossed! Dele oogt mij op dit moment als het beste dat gaat doorstromen van Jong naar het eerste elftal sinds de lichting Gakpo, Malen, Madueke, Saibari doorbrak. Goed, stap 1 is verlengen (geen contract soap svp).

+1/-0

Larin, die vrij recent ook genoemd werd als optie voor PSV, naar Feyenoord. Meer het juiste type wellicht, maar ik zie de kwaliteit niet, dus ben happier met Boadu.

+1/-0

Nee, die leek erg weinig van te kunnen.

De Paling gaat definitief niet naar Londen zwemmen, ik hoop dat dat in het verdere verloop van het seizoen gladjes blijft verlopen.

+1/-0

Fernandez en Thomas, die gaan de goede kant op hoor bij jong PSV! Bawuah kon me ook wel bekoren in de lange samenvatting.

JeNeMeRegretteRien leek met zijn hoofd ergens anders.

+1/-0

B O M M E L schreef op 13 september 2025 om 11:03:

Fernandez en Thomas, die gaan de goede kant op hoor bij jong PSV! Bawuah kon me ook wel bekoren in de lange samenvatting.

JeNeMeRegretteRien leek met zijn hoofd ergens anders.

Ik heb de hele wedstrijd gezien en Fernandez was verreweg de beste.

+1/-0

Hij ligt momenteel tot 2027 vast. In Januari wordt ie 18 jaar, en als hij deze lijn voldoende door weet te zetten zou ik zou rond die tijd proberen hem meer te betrekken bij het eerste (e.g. trainingskamp) en hem een verbeterd en langer contract aanbieden.

We hebben na een aantal magere jaren eindelijk weer echte doorstroom potentie in jong PSV. Ik zou het niet gek vinden om in Thomas, Fernandez, en Land de eerste drie versterkingen van 2026 te zien. B.v. te vervanging van Driehoek, Veerman en vd Berg.

+1/-0

Hij traint nu al (vast) met het eerste mee.

+1/-0

Ah, prima. Denk jij dat verlengen in de winterstop realistisch is? of wat de typische voorwaarden voor kamp Fernandez zouden zijn voor verlenging? In mijn optiek is het altijd een beetje gevaarlijk als een speler al sterk in de picture komt (via invalbeurten in het eerste etc) voordat ie langer vastligt, en dat bepaalde zaakwaarnemers juist die situatie het liefst creeeren. Denk aan Labyad, Bakkali, Babadi. Stel dat Jong PSV bovenaan blijft meedraaien tot aan de winterstop, dan krijg je al snel een dergelijke situatie rondom je beste spelers in dat elftal. Vanuit PSV moet je, zonder garanties geven, natuurlijk ook wel een perspectief weten te bieden.

+1/-0

Perspectief gaat hand in hand met goed presteren B O M M E L E N. Daarom moet Peerke den trainert niet te bang zijn jeugd kansen te geven.

+1/-0

B O M M E L schreef op 14 september 2025 om 13:57:

Ah, prima. Denk jij dat verlengen in de winterstop realistisch is? of wat de typische voorwaarden voor kamp Fernandez zouden zijn voor verlenging? In mijn optiek is het altijd een beetje gevaarlijk als een speler al sterk in de picture komt (via invalbeurten in het eerste etc) voordat ie langer vastligt, en dat bepaalde zaakwaarnemers juist die situatie het liefst creeeren. Denk aan Labyad, Bakkali, Babadi. Stel dat Jong PSV bovenaan blijft meedraaien tot aan de winterstop, dan krijg je al snel een dergelijke situatie rondom je beste spelers in dat elftal. Vanuit PSV moet je, zonder garanties geven, natuurlijk ook wel een perspectief weten te bieden.

Ik denk te weten dat het met die contractverlenging wel goed gaat komen.

Bovenstaand verhaal gaat misschien wel op voor Thomas, mocht hij eerder naar het eerste gaan dan hij zijn (aflopende) contract verlengt.

+1/-0

Er lopen er echt een paar rond in jong die selectiewaardig zijn nu of in de toekomst.
Moeten we stiekem constateren dat Wijnker geen wanker is en iets moois neer aan het zetten is?
Ik vind het geen interessant figuur om naar te luisteren maar als wat nu neergezet wordt mede zijn hand is, dan ben ik zeer onder de indruk.
En dat is niet alleen opportunisme op basis van de huidige stand in eerste divisie.

+1/-0

Wijnker is er nog niet lang genoeg om deze talenten zijn werk te noemen vind ik.

Hij komt inderdaad vrij onsympathiek over (als je dat bedoelt).

+1/-0

"Hello, I'm A. Wijnker" is iig geen geweldige binnenkomer on het Verdeeld Koninkrijk, waar Aloys vertoefde voordat ie naar PSV kwam.

Schaars zal toch ook wel een aandeel hebben in de ogenschijnlijk snellere progressie die we nu zien.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het groot (vanzelfsprekend) OJK zwetsen over de rest topic