Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler WK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: Vlissingen
Vak: -
Forumreacties: 2.577
Reg.: 23 juni 2013
Favoriete opstelling: 4-3-3
Nog drie dagen voor het grootste internationale toenooi voor landen gaat beginnen,de 23e editie die plaats vindt in de Verenigde staten van America,Canada en Mexico en zal aanvangen met de wedstrijd- Mexico-Zuid-Africa.
https://www.google.com/search?q=wk+2026+voetbal&oq=wk2026&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCwgBEEUYChg7GIAEMgYIABBFGDkyCwgBEEUYC
hg7GIAEMgkIAhAAGAoYgAQyCQgDEAAY ChiABDIJCAQQABgKGIAEMgkIBRAAGAoYgAQyCQgGEAAYChiABDIJCAcQABgKGIAEMgkICBAAGAoYgAQy CQgJEAAYChiABNIBCDU1MzhqMGo3qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8link
Voor de volgers geef hier uw bespiegelingen.
Uit: Deurne
Vak: Noord - NN
Forumreacties: 24
Reg.: 5 februari 2012
Favoriete opstelling: geen
Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.204
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:DGOEHWA schreef op 08 juni 2026 om 18:12:
Het WK kon me voorheen meer bekoren. Nu het met een veel te hoog aantal landen is en de VS één van de organisatoren, een stuk minder.
Om eerlijk ze zijn maakt het me niet zoveel uit wat het Nederlands Elftal gaat doen. Ik verwacht er ook weinig van overigens.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.438
Reg.: 23 december 2000
Ik heb gisteren een pool ingevuld, maar er is echt werkelijk geen poulewedstrijd bij waar ik mijn wekker voor ga zetten.
Brazilië-Marokko zaterdag op zondagnacht ga ik wel even voor zitten denk ik, maar verder? Oranje is geen favoriet en gaat ook niet ver komen. Ik zie Nederland dan tegen Brazilië nog eerder een ronde verder komen dan tegen Marokko.
Maar goed, laat maar beginnen en snel verlopen, des te eerder kunnen wij ons weer op ONS PSV richten!
Ik denk dat Frankrijk wint trouwens, in de finale tegen Portugal!
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.650
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-3-3
Dit is nou werkelijk een toernooi dat pas in de achtste finales gaat beginnen. In de poulefase gaan er slechts 16 van de 48 teams afvallen. Dan heb je in de ronde van 32 waarschijnlijk een paar semi-interessante wedstrijden. En daarna wordt het pas echt interessant. Ik zal echt wel af en toe een wedstrijdje opzetten in de avond, maar de beleving zoals die er bij mij een jaar of 20 geleden was, en ik liefst alle wedstrijden van begin tot eind zag, die is er helemaal niet. Poulewedstrijden voorspellen in de pool is ook al zo goed als niet te doen met al die vreemde landen ertussen.
Voor Nederland heb ik weinig verwachtingen. Natuurlijk helpt het niet mee als je met De Ligt, De Vrij en Timber 3 potentiële basisspelers voor je CV-positie mist, maar het team wat de afgelopen 2 oefenwedstrijden speelde, is gewoon subtop. Onze middenvelders Gravenberch en Reijnders hebben geen geweldig jaar gekend, onze aanval is geen schim meer van wat het 15 jaar geleden was. Nee, de poule overleven zie ik nog wel gebeuren, maar ik verwacht geen makkelijke wedstrijden en daarna is het waarschijnlijk klaar. Maar hopelijk worden we verrast!
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
PSV Forum » Oranje & overige interlands » WK 2026