Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oranje & overige interlands » WK 2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Argentijnen... wat een teleurstelling.
Zowel het spel als het gedrag was ondermaats. In de reguliere speeltijd niet 1 doelpoging.
Heel knap gedaan van Spanje, dat toch voor de zoveelste keer dit toernooi erin slaagde om hun tegenstander niet te laten voetballen.
Terechte winnaar (van zowel deze wedstrijd als ook het toernooi).

+1/-0

Kansloze ploeg dat Argentinië. Nooit willen voetballen, alleen maar bezig met ontregelen, intimideren, schoppen, slaan, zeiken, zuigen en ga zo maar door. En dan heb je zogenaamd de beste speler van de wereld op het veld staan. Ik hoop dat ie niet per meter wordt betaald, want dan loopt ie in de bijstand. Gelukkig beloonde Spanje zichzelf. Had er niet aan moeten denken dat het tot penalties was gekomen.
Mag hopen dat die Paredes voor een paar jaar wordt geschorst. Die had met gemak 7 gele en 3 rode kaarten kunnen krijgen. Mag nu weer lekker terug naar de inrichting. Net zoals die 50.000 patienten op de tribune...

+4/-0

Nadat eerder Engeland al het brons wist te pakken en daarmee de hoogste klassering sinds 1966 wist te realiseren waren het gisteren de Spanjaarden die met een 1-0 overwinning ten koste van de Argentijnen de zege veilig stelde.
Hiermee werd voor de tweede maal een WK gewonnen.

Ik denk dat het voetbal daarmee wel heeft gewonnen,al zal het WK ook de geschiedenis ingaan als het meest politieke en commerciele circus van alle voorgaande edities.

+1/-0

Inderdaad, een WK om snel te vergeten door de slechte prestaties van Oranje en alle (commerciële) randzaken. Gisteren heel blij met de goal van de Spanjaarden, want met penalties hadden die Argentijnen waarschijnlijk gewonnen en dat was, zeker op basis van gisteren, compleet onverdiend geweest.

Het gekke blijft overigens dat Argentinië 105 minuten geen schot weet te produceren, en dat ze vervolgens na de achterstand met een man minder in de laatste 10 minuten zomaar 2 à 3 momenten krijgen waarbij de gelijkmaker had kunnen vallen. Hoe dan?

Wat betreft het gedrag van de Argentijnen, is het denk ik wel duidelijk hoe de wereld erover denkt. Tijdens de wedstrijd veel uitdelen en weinig kunnen incasseren. De grote verbazing toen ze een (overduidelijke) rode kaart kregen, zegt alles. Die Fernandez was er gewoon van overtuigd dat de VAR die kaart nog wel ging terugdraaien. Na de wedstrijd opstootjes. En dan de ultieme triestheid om niet het respect te kunnen tonen voor de wereldkampioenen tijdens de prijsuitreiking.

Nee, ik ben blij dat we weer voor 4 jaar van dat kutland af zijn.

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Oranje & overige interlands » WK 2026