Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Actie - Witte zakdoekjes bij PSV - Fortuna tijd om afscheid te nemen van Mark

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ik lees op diverse fora dat er zaterdag tegen Fortuna een publieksvriendelijke actie wordt georganiseerd in de vorm van het zwaaien met witte zakdoekjes om het bestuur en van Bommel duidelijk te maken dat voor ons supporters de maat vol is en dat er een trainerswissel plaats moet vinden.

Kan iemand mij vertellen of deze actie doorgang vindt want ik ben het net als alle PSV supporters zat, ik wil mijn club steunen, maar de situatie is inmiddels onhoudbaar geworden met van Bommel op de eerste plaats, Gerbrands op de tweede plaats en de Jong op de 3de plaats.

Ik doe graag mee aan deze actie, maar alleen als deze zonder geweld en kwetsende spreekkoren plaats vindt. van Bommel heeft als speler veel voor PSV betekend dus hij verdient het ook niet om met pek en veren naar buiten te worden te dirigeert.

Graag hoor ik in de comments if de actie zaterdag doorgaat, want als een ding inmiddels duidelijk is, is dat de heren zelf niet de handdoek in de ring gooien en ze dus een klein duwtje in de rug nodig hebben.

Beste moderators deze post gaat over Mark, John en Toon en is geschikt om te posten in de topics waar het over deze mensen gaat. Ik zo het erg kinderachtig vinden als jullie mij hiervoor een gele kaart zouden geven, want de post is biet kwetsend en bevat geen scheldwoorden.

Vriendelijk bedankt!

 

+4/-11

Ik vind witte zakdoekjes kinderachtig en niet bij PSV passen. Liever gewoon een goed spandoek en wat spreekkoren of iets ludieks.

 

+13/-4

Ik zou dit doodzonde vinden. Het is vrij duidelijk dat er een potje van gemaakt wordt door PSV, bestuur, trainer en spelers. En ik denk dat zij het ook weten dat wij als supporters dit niet de meest ideale situatie vinden. Maar ik heb niet het idee dat de witte zakdoekjes, of spreekkoren een positieve bijdragen leveren aan de uitslag van zaterdag as. Ik denk zelfs dat het een contra effect kan hebben.

 

+10/-3

Ik vind dat wij PSV moeten steunen zolang het bestuur van Bommel steunt. Als zij ervoor kiezen hem nog een kans te geven dan moeten we gewoon zorgen dat we de rest van de wedstrijden winnen voor de winterstop. En natuurlijk als we weer 0-1 achter komen of 1-1 of erger dan vind ik dat wel een goed moment en dan kan het prima op een ludieke manier.

 

+13/-4

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 03 december 2019 om 13:32:

Ik zou dit doodzonde vinden. Het is vrij duidelijk dat er een potje van gemaakt wordt door PSV, bestuur, trainer en spelers. En ik denk dat zij het ook weten dat wij als supporters dit niet de meest ideale situatie vinden. Maar ik heb niet het idee dat de witte zakdoekjes, of spreekkoren een positieve bijdragen leveren aan de uitslag van zaterdag as. Ik denk zelfs dat het een contra effect kan hebben.


De uitslag van zaterdag is van ondergeschikt belang. Het gaat om de lange termijn. Als er niet structureel iets verandert haal je de play-offs voor Europees voetbal niet eens.

 

+8/-2

weet je aan de ene kant zou ik inderdaad een andere trainer willen maar aan de andere kant misschien moeten die arrogante overbetaalde klote spelers maar eens een keer werken voor hun geld en van bommel moet gewoon een paar spelers op laten krassen en er gewoon een paar van de jeugd in gooien!! dit seizoen is toch al naar de klote!!

 

+6/-4

Waar moet ik mee zwaaien als ik dit een slechte actie vind? Wat een onzin zeg.

 

+9/-5

open/sluit de onderstaande quote:

FlitsPhirips schreef op 03 december 2019 om 17:05:

Waar moet ik mee zwaaien als ik dit een slechte actie vind? Wat een onzin zeg.



Inderdaad , een paar geitewollensokkenfiguren hebben iets bedacht ,klank klare onzin.

 

+4/-4

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 03 december 2019 om 13:39:

Ik vind dat wij PSV moeten steunen zolang het bestuur van Bommel steunt. Als zij ervoor kiezen hem nog een kans te geven dan moeten we gewoon zorgen dat we de rest van de wedstrijden winnen voor de winterstop. En natuurlijk als we weer 0-1 achter komen of 1-1 of erger dan vind ik dat wel een goed moment en dan kan het prima op een ludieke manier.



Zo is dat Sir Tinus , gelukkig zijn er ook mensen met gezond verstand.

 

+3/-4

Prima, neem genoeg tissues mee zaterdag. Het is al te laat voor dit seizoen. Maar redt PSV van de definitieve ondergang. Het is toch te gek dat zelfs het bestuur niet van zich laat horen. Die denken , die gekken op de tribune pikken toch alles.
En volgende week donderdag massaal thuisblijven. Dat heb ik al veel meer gehoord. Dat ze in een leeg stadion spelen tegen Rosenborg.
Maar die zakdoeken zijn ook zeker voor Toon boek en johndepuinhoopdejong

 

+3/-4

Ik ga mooi naar het stadion tegen Rosenborg want je zult zien dat we nu 5 over 12 gewoon met 3-0 winnen en met een biertje en vrienden is gezelliger dan thuis op de bank.

 

+4/-2

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 03 december 2019 om 19:17:

Ik ga mooi naar het stadion tegen Rosenborg want je zult zien dat we nu 5 over 12 gewoon met 3-0 winnen en met een biertje en vrienden is gezelliger dan thuis op de bank.



Je zal toch wel gratis bier krijgen na deze wanprestaties :pul . Misschien gaan ze dat wel gebruiken om nog volk in het stadion te krijgen. Denk 4000 man maximaal om 1900 uur

 

+2/-2

Wat een schandalig idee. Leuk voor bij Akax maar wij hebben een 4e couplet in ons clublied. Wie dat niet kent is geen PSV fan!

Come on PSV!!!

 

+6/-3

open/sluit de onderstaande quote:

PSVeldhoven42 schreef op 03 december 2019 om 23:36:

Wat een schandalig idee. Leuk voor bij Akax maar wij hebben een 4e couplet in ons clublied. Wie dat niet kent is geen PSV fan!

Come on PSV!!!



Inderdaad , oproerkraaiers.

 

+2/-5

Ik vind ook wel dat het anders moet, maar het feit dat we niks van de directie horen, wil absoluut niet zeggen dat ze niks aan het doen zijn. Ook weten ze echt wel dat de supporters ontevreden zijn, daar zijn geen witte zakdoekjes voor nodig. Ook zou ik zelf als directie daar nooit voor buigen - want je geeft vanaf dan de supporters alle macht in handen - ze hoeven maar even met zakdoekjes te zwaaien en jij moet je trainer vervangen. Idem voor het opwachten van de bus.
De laatste keren dat een topclub de trainer wel heeft laten zitten (Cocu en van Bronkhorst), maar wel andere maatregelen heeft getroffen, zoals een ervaren trainer als mentor invliegen, heeft dat juist wel zijn vruchten afgeworpen - ze werden allebei in latere seizoenen kampioen.
Ik ga ervan uit dat Toon en consorten ongetwijfeld met mee bezig: ze zullen niet als kippen zonder kop rondrennen op kantoor totdat de volgende wedstrijd daar is. Ik begrijp de frustratie dat we dat niet zien (en de resultaten), maar zelf extra onrust creeren gaat de situatie echt niet helpen.

Come on PSV!

 

+6/-3

Witte zakdoekjes is een symbool van supporters om onvrede te uiten. ja dat weet bestuur nu ook al en ja misschien helpt het niet want het is niet leuk. Maar deze situatie is niet leuk en dan mag je als supporters een gebaar maken. Ik zou liever mee doen aan witte zakdoekjes dan aan kwetsende spreekkoren of een tekst op spandoek.

Steunen in goede en slechte tijden, volledig mee eens. Je ziet ook hoe 'goed' ons uitpubliek en support is. Maar dit moet je niet verwarren met accepteren. In tegenspoed moet je ook beslissingen maken. Dat heeft PSV in het verleden ook gedaan en doet Mark zelf ook. (zei het een beetje laat). Anders kun je net zo goed slechte spelers gewoon blijven steunen, zo werkt het niet.

Witte zakdoekjes, voor.

 

+3/-5

Wat is het effect van witte zakdoekjes dan? Denk je dat van Bommel zelf opstapt als ze winnen omdat hij witte zakdoekjes ziet? Of dat het bestuur hem wel weg stuurt omdat ze zakdoekjes zien? Ik vind het eerder een vorm van troost bij elkaar vinden en een gezamelijke vijand kiezen om het leed weg te stoppen.

Mijn alltime favorite was 'Reker waar is de beker?' die binnen no time uit volle borst door iedereen werd meegezongen. Dat vond ik ludiek acceptabel en een duidelijk statement.

 

+5/-2

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 december 2019 om 15:48:

Wat is het effect van witte zakdoekjes dan? Denk je dat van Bommel zelf opstapt als ze winnen omdat hij witte zakdoekjes ziet? Of dat het bestuur hem wel weg stuurt omdat ze zakdoekjes zien? Ik vind het eerder een vorm van troost bij elkaar vinden en een gezamelijke vijand kiezen om het leed weg te stoppen.

Mijn alltime favorite was 'Reker waar is de beker?' die binnen no time uit volle borst door iedereen werd meegezongen. Dat vond ik ludiek acceptabel en een duidelijk statement.




Wat rijmt er op Bommel ? Rommel ? Maak hem maR af Tinus.

 

+2/-1

Iets met gek - geen linksback, Romario - Rosario, Zoet - niets goed doet.... daar hoeft geen rijmwoordenboek bijgehaald te worden.

 

+4/-0

Ieder wit zakdoekje dat de lucht in gaat mag van mij direct afgevoerd worden naar Ajax

 

+4/-4

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Actie - Witte zakdoekjes bij PSV - Fortuna tijd om afscheid te nemen van Mark