Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.421
Reg.: 23 december 2000
Favoriete opstelling: geen
Ik weet niet hoe jullie het ervaren, maar ik word een beetje simpel van dat gepush van PSV voor wat betreft dat volledig invoeren van de "digitale SCC" ofwel we weten precies wie er binnen zit.
We zouden wellicht de normale kaart vanaf '25/'26 al niet meer kunnen gebruiken?? Prima dat ze het testen, maar ik zit hier helemaal niet op te wachten.
Hoe staan jullie hierin?
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.106
Reg.: 30 augustus 2005
Sta er een beetje dubbel in om eerlijk te zijn, het is aan de ene kant weer een stapje verder richting een volledig gecontroleerde, digitale samenleving waarin alles te registreren en te controleren is. Zolang er niets aan de hand is en er fatsoenlijk met al die data wordt omgegaan is dat geen ramp, maar er komt natuurlijk een moment dat blijkt dat er toch van alles mee gedaan wordt, waar niemand op zit te wachten (laat staan toestemming voor gegeven heeft.)
Aan de andere kant is het wel handig natuurlijk, want je kaart vergeten zal niet snel meer gebeuren, er van uitgaande dat je je telefoon normaalgesproken altijd op zak hebt, maar of dat nou opweegt tegen voorgaande durf ik te betwijfelen.
Vergane glorie
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 17
Reg.: 15 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:EHVDGXT schreef op 13 mei 2025 om 12:15:
Aan de andere kant is het wel handig natuurlijk, want je kaart vergeten zal niet snel meer gebeuren, er van uitgaande dat je je telefoon normaalgesproken altijd op zak hebt, maar of dat nou opweegt tegen voorgaande durf ik te betwijfelen.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.421
Reg.: 23 december 2000
open/sluit de onderstaande quote:Vergane glorie schreef op 13 mei 2025 om 16:14:
open/sluit de onderstaande quote:EHVDGXT schreef op 13 mei 2025 om 12:15:
Maak een foto van je seizoenskaart en sla die op op je telefoon, die kun je gewoon scannen bij de toegangspoortjes
Vak: West - LL
Forumreacties: 554
Reg.: 22 februari 2007
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Digitalisering SCC