Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Riechedly Bazoer

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Laat ik beginnen te stellen dat dit natuurlijk een gevoelige transfer zou zijn (understatement van de eeuw). Daarom was hier waarschijnlijk ook nog geen topic over.

Gisteren werd weer eens pijnlijk duidelijk dat we bij het uitvallen van een van onze backs (in dit geval Dumfries) meteen moeten gaan knutselen in de opstelling. Het zou me niet verbazen als aankomende zondag Mauro jr. RB gaat spelen.

Dit seizoen speelt Bazoer ijzersterk bij Vitesse en hoe je het ook wend of keert, het is toch een jeugdexponent van ons. In mijn ogen ook een verdediger zoals Schmidt het graag ziet: sterk, snel en aan de bal ook goed. Alles wat een moderne CV nodig heeft. Daarnaast is hij pas 24 jaar dus er zit ook nog rek in deze jongen. Hij kan gehaald worden als back-up voor Teze die dan evt. door zou kunnen schuiven naar RB (waar hij altijd gespeeld heeft). Als Denzel weer fit is laat Teze en Bazoer maar uitvechten wie de plek verdiend.

Ik kan me niet voorstellen dat hij op dit moment meer dan 4-5 milj. moet kosten en die ga je op termijn zeker terug verdienen.

Het is wel een lastige jongen maar ik denk dat Schmidt daar goed mee om kan gaan als je kijkt naar de situatie Ihattaren en dat hij van een held als André Ooijer veel kan leren..

Dit bericht is gewijzigd op 27 januari 2021, 12:12:44.

 

+1/-0

Die nooit meer in ons mooie shirt.
Blijft een omhooggevallen ventje die steeds een disconnectie in zijn hoofd krijgt omdat hij naar alle waarschijnlijkheid van de commode is gelazerd als baby.
Laat hem maar lekker daar blijven, zit hij goed en hebben wij er geen last van verder.
Lopen echt wel meer gemotiveerde mannen rond voor die posities.

 

+2/-1

Hij doet nu normaal maar over een maand ontspoort hij weer volledig. Niet aan beginnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ik kan me niet voorstellen dat hij op dit moment meer dan 4-5 milj. moet kosten en die ga je op termijn zeker terug verdienen.



Ik kan mij niet voorstellen dat Vitesse hem midden in het seizoen laat gaan voor zo'n bedrag en zeker terug verdienen? Er zijn wel grotere zekerheden niet uit gekomen in het voetbal.
Los daarvan speelt hij bij Vitesse goed in een systeem met twee verdedigers die hem in staat stellen door te schuiven, dat is bij ons niet het geval.
En verder eens met DieKaleMan

 

+2/-0

Het probleem met Bazoer is inderdaad vooral het verschil in formatie ten opzichte van PSV. Bij Vitesse spelen ze met 5 man achterin, terwijl dat bij PSV met 4 is. Dat hij dit seizoen bezig is aan een meer dan uitstekend seizoen staat buiten kijf. Verdedigend is en blijft hij echter veel te kwetsbaar. Met enige regelmaat laat hij zijn man ook lopen en doet hij zelf weinig om er achteraan te gaan. Is ook al meerdere keren getoond in de analyse op Fox/ESPN. Doe dat in een 4 mans verdediging en helemaal in zo'n aanvallende formatie zoals die van PSV en het is regelrechte zelfmoord.

Als controlerende middenvelder zou het een optie kunnen zijn, maar ook dan zou ik er weinig geld aan uit willen geven. Nog los van het feit dat er bij PSV op dit moment geen budget is om aankopen te doen. Qua mentaliteit is er bij hem een hele hoop mis. Vertrok bij PSV omdat hij zichzelf een middenvelder vond en niet meer centraal in de verdediging wilde spelen, maar speelt nu toch liever achterin. Bij letterlijk iedere club waar hij tot nu toe heeft gezeten is hij met problemen vertrokken.

 

+2/-0

Sommige spelers hoef ik nooit meer in een PSV shirt te zien. Bazoer valt daar voor mij ook onder, net als Labyrat en Bakkali. Zou het toeval zijn dat de ontwikkeling van deze spelers allemaal is gestopt nadat ze vertrokken zijn bij PSV?

 

+3/-0

En Sam Lammers?

 

+2/-0

Als deze jongen max 5 miljoen kost zou ik het absoluut doen. Mag hij samen met Boscagli als CVM spelen. Dan heb je meteen heel veel voetbal en power op je middenveld.

 

+1/-0

Wil je daarna Labyad en Bakkali ook terug halen? Het is als terug gaan bij je ex, het is nooit een goed idee want het is niet voor niets je ex.

Voetbaltechnisch zou hij perfect passen uiteraard maar als je ons zo piepelt dan is er point of no return bereikt.

 

+1/-0

Overal gezeik, gezeur en problemen

Dat is al een hele goede reden om het niet te doen TENZIJ je een selectie hebt met leiders en karakters die zo'n gast in het gareel houden. Dat heeft PSV duidelijk niet gezien het gedoe met Ihattaren.

Tel daarbij op dat hij PSV heeft gepiepeld in het verleden.

Niet doen dus.

 

+1/-0

Gepiepeld is een groot woord, speelde in de jeugdopleiding toen jeugdspelers zelden tot nooit een echte kans kregen in het eerste elftal. Als je dan een mooi aanbod krijgt van Ajax waar je flink kunt verdienen en waar de jeugd op dat moment wel kans krijgt dan is die keuze best wel te rechtvaardigen.
Voetbaltechnisch absoluut een aanwinst, ik zou hem graag samen met Tannane naar psv zien komen. Zolang ze op het veld laten zien goed te kunnen voetballen is alles wat daar omheen gebeurd bijzaak.

 

+1/-0

Tannane vind ik zelf absoluut geen PSV-niveau. Bij Vitesse valt hij op met af en toe een goede actie, maar bij PSV gaan zijn tekortkomingen opvallen. Daarnaast vind ik Tannane niet de uitstraling van een absolute prof hebben, enerzijds door zijn gedrag maar ook oogt hij altijd te zwaar.

Bazoer daarentegen vind ik wel een interessante speler. Natuurlijk verkoos hij als jeugdspeler de concurrent uit Amsterdam boven zijn kansen bij PSV, maar volgens mij moeten we daar over heen kunnen stappen. Patrick van Aanholt vertrok bijvoorbeeld ook uit onze jeugdopleiding voordat hij het eerste bereikt had en daar heeft niemand een negatief sentiment bij. Bazoer is wel iemand die het gif kan brengen wat we nu af en toe lijken te missen.

 

+1/-0

Met Tannane? Are you serious? Mijn god.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 14 april 2021 om 11:58:

Wil je daarna Labyad en Bakkali ook terug halen? Het is als terug gaan bij je ex, het is nooit een goed idee want het is niet voor niets je ex.

Voetbaltechnisch zou hij perfect passen uiteraard maar als je ons zo piepelt dan is er point of no return bereikt.



Ik snap je gevoel, maar labyad ging wel echt next level. Die wil ik sowieso nooit meer in een psv shirt zijn. Ik vind bakkali en labyad sowieso geen directe aanwinst voor PSV. Dat vind ik bij Bazoer wel. Zwart/wit gezien zijn we met Bazoer een groot talent verloren aan onze concurrent. Ja dat is pijnlijk, en ja ook daar zijn dingen gebeurt die niet netjes waren. Echter verliezen we ook talenten aan grotere clubs aan het buitenland. Hij kon daar meer verdienen en zag misschien meer perspectief. Voor een bedrag rond de 5 mln zou ik daar echt wel overheen kunnen stappen, want ik zie in hem echt wel een directe aanwinst. Is een paar klasse beter dan rosario en sangare en gaat ons zeker nog geld opleveren. Ja zal inderdaad zijn momenten hebben, maar dat moet ook te managen zijn lijkt me.

 

+1/-0

Bazoer heeft psv gepiepeld? Ja, Ajax heeft hem achter de rug om van psv benaderd en Bazoer heeft PSV hier niet over geinformeerd. En Bakkali en Labyrat hebben psv ook voor de gek gehouden.

Dit is anders dan een dan aissati of andre hoekstra die gewoon aan ajax zijn verkocht. En dat huntelaar als oud-psv-er bij ajax is gaan spelen, daar heb ik ook geen moeite mee.

 

+1/-0

Iemand die zich onmogelijk heeft gemaakt bij letterlijk iedere club waar hij gezeten heeft en hem dan op hangende pootjes terug gaan halen? Nou nee

 

+1/-0

Niet meer terughalen. Bewijst samen met Tanane dat Vitesse hun plafond is; wellicht kunnen ze op voetbaltechnisch gebied nog wel een stapje omhoog, maar mentaal niet. Zodra de druk echt omhoog gaat, geven ze niet thuis of pakken ze rare kaarten. Dat kan prima bij Vitesse, maar niet bij een topclub.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 14 april 2021 om 14:34:

Tannane vind ik zelf absoluut geen PSV-niveau. Bij Vitesse valt hij op met af en toe een goede actie, maar bij PSV gaan zijn tekortkomingen opvallen. Daarnaast vind ik Tannane niet de uitstraling van een absolute prof hebben, enerzijds door zijn gedrag maar ook oogt hij altijd te zwaar.

Bazoer daarentegen vind ik wel een interessante speler. Natuurlijk verkoos hij als jeugdspeler de concurrent uit Amsterdam boven zijn kansen bij PSV, maar volgens mij moeten we daar over heen kunnen stappen. Patrick van Aanholt vertrok bijvoorbeeld ook uit onze jeugdopleiding voordat hij het eerste bereikt had en daar heeft niemand een negatief sentiment bij. Bazoer is wel iemand die het gif kan brengen wat we nu af en toe lijken te missen.



Volgens mij speelde hij bij PSV laatste man, en wilde hij op het middenveld spelen. In Amsterdam speelde hij daar, maar kwam uiteindelijk de klad erin. Best hilarisch dat hij nu zijn belofte lijkt in te vullen op de positie van, laatste man. Misschien toch goed gezien destijds.

 

+1/-0

Ik ben een beetje klaar met jongens die soms heel goed kunnen voetballen, maar bij wie het iedere keer weer afwachten is met welk been ze uit bed gestapt zijn (Bazoer, Ihattaren, Tannane, Berghuis).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 15 april 2021 om 16:33:

Ik ben een beetje klaar met jongens die soms heel goed kunnen voetballen, maar bij wie het iedere keer weer afwachten is met welk been ze uit bed gestapt zijn (Bazoer, Ihattaren, Tannane, Berghuis).



Helemaal eens, op Berghuis na: die heeft zeker wel eens kortsluiting in zijn hoofd, maar levert eigenlijk altijd wel. Staat bij Feyenoord na 194 wedstrijden op 85 goals en 62 assists. Is per wedstrijd bij 0.75 goal betrokken. Dit seizoen in de eredivisie 17 goals en 13 assists in 28 wedstrijden. Dat zijn cijfers die maar weinig spelers aantikken. Ik begreep in elk geval wel waarom van Bommel hem wilde hebben.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Riechedly Bazoer