Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Mergim Berisha

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Berisha waarschijnlijk binnenkort naar PSV?

https://twitter.com/RudyGaletti/status/1420265290907127808link

Dit bericht is gewijzigd op 28 juli 2021, 08:55:46.

 

+1/-0

Zou mooi zijn.

Jong, talentvol, op alle posities voorin in te zetten.

 

+1/-0

Talentvolle spits maar wel een die ook voornamelijk vanuit het centrum speelt. Ik zou persoonlijk liever een type speler zien zoals Donyell die alle posities voorin kan bespelen. Zijn profiel lijkt -ondanks ervaring op meerdere posities- niet helemaal daarin te passen.

Neemt niet weg dat dit een enorm getalenteerde spits is waarvan ik benieuwd ben hoe die zichzelf eventueel in Eindhoven zal ontwikkelen. In ieder geval een type spits die past binnen het spel dat we willen spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 28 juli 2021 om 09:53:

Talentvolle spits maar wel een die ook voornamelijk vanuit het centrum speelt. Ik zou persoonlijk liever een type speler zien zoals Donyell die alle posities voorin kan bespelen. Zijn profiel lijkt -ondanks ervaring op meerdere posities- niet helemaal daarin te passen.

Neemt niet weg dat dit een enorm getalenteerde spits is waarvan ik benieuwd ben hoe die zichzelf eventueel in Eindhoven zal ontwikkelen. In ieder geval een type spits die past binnen het spel dat we willen spelen.



Speelde onlangs bij Jong Duitsland als linksbuiten.

 

+1/-0

Als je de cijfers en stistieken ziet zou je zeggen dat hij onhaalbaar is, maar ik ben sinds de komst van Schmidt wel vaker verrast.

Van Vertessen, Madueke, Zahavi en Romero zijn vooral de laatste twee pure aanvallers en is de laatste erg blessuregevoelig. Geen probleem om er nog één bij te hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 28 juli 2021 om 10:40:

Als je de cijfers en stistieken ziet zou je zeggen dat hij onhaalbaar is, maar ik ben sinds de komst van Schmidt wel vaker verrast.


Inderdaad. Als één ding duidelijk is geworden de afgelopen 12 maanden, dan is het wel dat we met Schmidt spelers kunnen halen die normaal gesproken onhaalbaar zijn voor PSV. Daarvan moeten we profiteren zo lang Schmidt hier nog is. Misschien is dit wel zijn laatste jaar. Zijn contract loopt komende zomer in ieder geval af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 28 juli 2021 om 10:40:

Als je de cijfers en stistieken ziet zou je zeggen dat hij onhaalbaar is, maar ik ben sinds de komst van Schmidt wel vaker verrast.

Van Vertessen, Madueke, Zahavi en Romero zijn vooral de laatste twee pure aanvallers en is de laatste erg blessuregevoelig. Geen probleem om er nog één bij te hebben.



Ik schrok ook toen ik de statistieken zag, is de oosterijkse bundesliga zo extreem slecht? je zou zeggen dat er toch voldoende teams met die stats aan een speler zoals hij zouden trekken?

Iig een paar goede middenmotors / subtoppers in de duitse, franse, engelse of spaanse competitie.
Of is er iets dat scouts in hem zien dat ze niet bevalt? of is de prijs gewoon te hoog?

Of heeft Red Bull plannen met hem in hun eigen voetbalpiramide? (aka leipzig)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 28 juli 2021 om 09:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 28 juli 2021 om 09:53:

Talentvolle spits maar wel een die ook voornamelijk vanuit het centrum speelt. Ik zou persoonlijk liever een type speler zien zoals Donyell die alle posities voorin kan bespelen. Zijn profiel lijkt -ondanks ervaring op meerdere posities- niet helemaal daarin te passen.

Neemt niet weg dat dit een enorm getalenteerde spits is waarvan ik benieuwd ben hoe die zichzelf eventueel in Eindhoven zal ontwikkelen. In ieder geval een type spits die past binnen het spel dat we willen spelen.



Speelde onlangs bij Jong Duitsland als linksbuiten.



Dat zeg ik ook, een speler die -ondanks ervaring op meerdere posities- voornamelijk vanwege zijn postuur en profiel sterker is vanuit het centrum. Heeft ook niet de actie of het vernuft om op de flank te spelen.

Het feit dat hij daar wel eens gespeeld heeft, maakt hem niet een geschikte linksbuiten.

Gakpo heeft bij ons -in de jeugd en in het eerste- ook wel eens in de spits gespeeld. Dat maakt Gakpo echter nog altijd geen spits.

Hetzelfde geldt voor Berisha, die geen linksbuiten is maar voornamelijk centrumspits.

 

+1/-0

De statistieken en beelden suggereren dat ie tevens goed is als schaduwspits.

 

+1/-0

Veelzeggende reactie in mijn optiek vanavond bij RTL7 van Schmidt, ik heb zo'n vermoeden dat PSV al verder in onderhandeling is met deze speler dan menigeen denkt.

 

+1/-0

Ik heb begrepen dat hij vandaag al in Eindhoven is gearriveerd en al gedeeltelijk medisch gekeurd is.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 28 juli 2021 om 21:39:

Ik heb begrepen dat hij vandaag al in Eindhoven is gearriveerd en al gedeeltelijk medisch gekeurd is.


Waar komt dat gerucht vandaan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 29 juli 2021 om 09:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 28 juli 2021 om 21:39:

Ik heb begrepen dat hij vandaag al in Eindhoven is gearriveerd en al gedeeltelijk medisch gekeurd is.


Waar komt dat gerucht vandaan?


Bronnen hoeven niet altijd prijsgegeven te worden in mijn opinie. ;)

 

+1/-0

In mijn opinie een goede spits. Denk dat we hier nog wel is plezier aan kunnen beleven, nu en in de toekomst! Hopelijk is het snel rond!

 

+2/-0

Qua fysiek en techniek doet het me een beetje denken aan Cody maar dan iets meer als een echte spits. Houd persoonlijk wel van dit type speler al oogt hij in de beelden die ik van hem heb gezien wel wat "lui" weet niet of dat past bij de spelwijze van Schmidt.

Als het een serieuze mogelijkheid is, zeker doen! Alles beter dan een de Jong terug halen (alle respect voor hem maar dat stadium zijn we gepasseerd).

 

+2/-0

Duitse Sam Lammers.

 

+1/-0

Lijkt mij meer divers in wat ie doet/kiest/kan, met alswel zonder bal, dan zowel Lammers als Gakpo.

 

+1/-0

Berisha is zo goed als rond meld iemand die een goede bron heeft.

 

+1/-0

Heeft de bron allicht een update op dit vlak. Blijft vrij rustig

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

robvdw schreef op 30 juli 2021 om 17:00:

Berisha is zo goed als rond meld iemand die een goede bron heeft.



Grootste onzin ter wereld natuurlijk. Beetje lekker makerij en meepraten met de menigte wat ik betreurend vind. Er zullen zelfs mensen zijn die dit gewoon geloven en dan F5-en op voetbalzone en voetbalprimeur om het bericht daadwerkelijk te zien dat hij getekend heeft.

Ik hoop nog steeds op deze jongen, niet omdat ik Zahavi heel matig vind maar ik denk dat deze spits net het stukje extra heeft en uiteraard veel meer restwaarde heeft.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Mergim Berisha