Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Gini Wijnaldum

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Is het een idee om een balletje op te gooien bij Wijnaldum? Die zal afgelopen interlandperiode toch wel af en toe gedacht hebben dat ie niet naar het wk gaat als ie op de bank bij PSG blijft zitten. Kun je leuk 9 miljoen bij schrijven, maar zit je in de winter naast je vrouw vanaf de bank naar je vrienden in de zandbak te kijken. Bij ons zou die een uitblinker zijn en op zijn favoriete nummer 10 positie spelen (Vorm en speeltijd zijn belangrijk voor Louis). Dan heb je een nummer 10 die in de omschakeling meer meeverdedigt dan Götze en verdedigend en aanvallend van absolute topklasse is voor de eredivisie.

 

+3/-0

Weinig kans denk ik. Zal zeker wel willen en moeten gaan spelen om uitzicht op het NL elftal te houden, maar of dat voor PSV haalbaar wordt betwijfel ik. Combi transfergeld en zeker ook salaris zal een hobbel zijn, met aansluitend weinig restwaarde meer... Maar ik laat me graag verrassen!

 

+1/-0

Misschien jaartje huren?

 

+2/-0

Zijn vast legio andere clubs waar hij wellicht geen 9, maar zeker 5 kan krijgen en toch kan spelen. Was Newcastle niet geinteresseerd in 'm?
Mag van mij terug naar PSV hoor, ben altijd een groot fan geweest van 'm, maar verwacht niet dat dat gaat gebeuren.

 

+1/-0

Dat zou toch geweldig zijn…..maar vrees niet haalbaar

 

+1/-0

Volgens mij verdient hij ongeveer zoveel als de rest van de selectie bij elkaar. Clubliefde is leuk, als dat er al is, maar niet iedereen laat zomaar meerdere miljoenen liggen.

Ik lees ook geen geruchten in die richting. Zou het wel geweldig vinden.

 

+1/-0

En gaat hij voor de clubliefde niet naar Feyenoord?

 

+1/-0

Puur voor de clubliefde is het denk ik Sparta (denk aan de 'W' voor Rotterdam West).

Maar als Gini nog wat wil spelen en winnen, erkenning krijgen, en weer vast in Oranje komen te staan is PSV geen slechte optie. Feyenoord kan ook, met wat minder salaris. Maar of je nou 4 keer of 5 keer zo weinig gaat verdienen is wellicht om het even. Mocht Gini al afscheid kunnen nemen van giga salaris, dan zal de hogere kans op CL voetbal tellen.

 

+1/-0

Als hij al wil vertrekken bij PSG zijn er ook voldoende clubs geïnteresseerd waarbij hij veel minder hoeft in te leveren en ook wekelijks zal spelen

 

+1/-0

Als dit toch eens zou kunnen. Dan ga je er flink op vooruit. Maar hij verdient een godsvermogen bij PSG, ik verwacht niet dat hij interesse heeft salaristechnisch in PSV.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 23 juni 2022 om 10:26:

Als hij al wil vertrekken bij PSG zijn er ook voldoende clubs geïnteresseerd waarbij hij veel minder hoeft in te leveren en ook wekelijks zal spelen


Sure. Maar we weten dat jet terug-naar-de-eredivisie idee al een tijdje speelt en besproken is door mensen die wel wat inside-info hebben:

https://voetbalflitsen.nl/nieuws/5rn98y/staat-wijnaldum-voor-terugkeer-naar-nederland-hij-heeft-gesprekken-gevoerdlink

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/981583/wijnaldum-zou-zo-voor-een-nederlandse-club-kunnen-tekenen-meen-ik-echt.htmllink

https://www.soccernews.nl/news/880133/wijnaldum-wil-terug-naar-eredivisietoplink

 

+1/-0

Ik zie dit wèl als serieuze optie. Hij wordt dit jaar al weer 32. Als hij een reële kans wil maken op het WK MOET hij gaan spelen en daar heeft hij bij PSV wel garantie op. En PSV wordt ook sterker van een goede leider en voetballer.

 

+1/-0

Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Ik zie zijn toegevoegde waarde wel

 

+1/-0

Dat zou mooi zijn, Gini terug in ons shirt.
Hij was wel heel dik met Fred Rutten hier, dus misschien geeft zijn terugkeer de doorslag voor 'm ?

 

+1/-0

En iedereen lijkt er aan voorbij te gaan dat er nog een contract tot 2024 is. Volgens transfermarkt nog 18 miljoen moet kosten. Moeilijk doen om 6 voor de Jong maakt dat deze transfer echt niet gaat gebeuren.... Jammer genoeg!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RoRoNistelillis schreef op 25 juni 2022 om 18:17:

En iedereen lijkt er aan voorbij te gaan dat er nog een contract tot 2024 is. Volgens transfermarkt nog 18 miljoen moet kosten. Moeilijk doen om 6 voor de Jong maakt dat deze transfer echt niet gaat gebeuren.... Jammer genoeg!


haha, ja.. dat lijkt me wel een dingetje inderdaad.
Geloof niet dat PSG hem gratis gaat weggeven.. (tenzij ze heel graag van zijn salariskosten afwillen en echt geen perspectief meer zien)

 

+1/-0

Gini toch al van waarde voor ons dit seizoen:


"Simons zegt dat hij met een aantal (oud-)spelers van PSV heeft gesproken voor hij zijn handtekening zette. "Hoe ze over de club praten, vind ik echt mooi. Ik heb onder meer met Gini (Wijnaldum, red.) gesproken. Hij zei dat dit echt een grote club is, waar je jezelf kunt ontwikkelen. Hij kent de trainer ook, dus Gini heeft me een beetje uitgelegd hoe de trainer naar voetbal kijkt. Ik vond het prettig hoe hij erover praatte, mede daardoor heb ik deze keuze gemaakt."

 

+1/-0

Als PSV hoopt dat het Wijnaldum terug kan halen, kan het niet anders zijn dat de interesse wederzijds is. Echter lijkt mij huur de enkele optie die haalbaar is maar dan nog is de kans klein. Ik zie op dit moment nog liever een sterke centrale verdediger erbij komen. Maar natuurlijk is ook Wijnaldum welkom.

 

+1/-0

Als PSV 433 wil blijven spelen (met punt naar achter) dan lijkt het middenveld redelijk goed bezet mits er niemand vertrekt?
Het is vrij aanvallend maar dan zou het in principe dit zijn zou je denken:
Sangare
Veerman + Simons / Til

en dan heb je Guti + Til / Simons achter de hand ?

Met Wijnaldum word het heel druk en zou het haast wel 442 moeten zijn met een 10?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Gini Wijnaldum