open/sluit de onderstaande quote:Milan wil alleen akkoord gaan met een definitieve deal in januari of een lening met een verplichte optie tot koop van zes miljoen euro.
open/sluit de onderstaande quote:Despite yesterday's meeting Ricardo #Rodriguez does not seem inclined to a transfer to #PSV . The first choice of the Swiss full back remains the #Fenerbahce , which however offers to #Milan an expensive loan ( € 1M) with right of redemption ( € 6M), while the Rossoneri want an obligation
Dit bericht is gewijzigd op 15 januari 2020, 10:33:30.
Vak: -
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:Daguardo schreef op 16 januari 2020 om 11:08:
Bij Bruma lukte het PSV wel met de concurrentie vanuit Portugal. Maar dat hadden we beter niet kunnen doen. Dus je weet het nooit. Misschien valt deze speler ook weer tegen.
Laten we hopen dat er nog een tweede optie is, maar dat is de vraag.
open/sluit de onderstaande quote:VHTLsaw schreef op 16 januari 2020 om 11:40:
open/sluit de onderstaande quote:Daguardo schreef op 16 januari 2020 om 11:08:
Bij Bruma lukte het PSV wel met de concurrentie vanuit Portugal. Maar dat hadden we beter niet kunnen doen. Dus je weet het nooit. Misschien valt deze speler ook weer tegen.
Laten we hopen dat er nog een tweede optie is, maar dat is de vraag.
Je mag toch hopen dat er niet steeds op eén paard gewed wordt en dat er alternatieven zijn in een club met topsportklimaat?
Gilles de la Croquette
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Forumreacties: 7.176
Reg.: 31 mei 2001
Ik kan me ook goed voorstellen dat ze het laten zoals het is en alleen een uitzondering maken voor een stuntje als Rodriguez. Het seizoen is toch al naar de vaantjes en Viergever deed het voor de winterstop best prima op de backpositie. Dan maar uithuilen en zorgen dat er volgend jaar met een nieuwe trainer een verse start gemaakt kan worden met een fatsoenlijke back ipv een 3e of 4e keus halen die er achteraf ook weer geen zak van kan.
Gica_Popescu
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 82
Reg.: 1 september 2007
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Ik denk dat PSV alles doet wat het kan en wil maar je moet ook niet te ver gaan want de eerst volgende aankoop moet een schot in de roos zijn, zeker voor de LB positie. Maar stel dat hij een salaris verlangt wat niet bij PSV past dan moet je hem niet willen kopen. Dan is het close maar niet perfect en dan moet je verder zoeken. Het seizoen is toch niet te redden met 1 linksback die niet fit is op dit moment en waarschijnlijk, met de technische staf van PSV kennende, nog 5 a 6 weken nodig heeft om fit te worden. Daarom ben ik enkel voorstander van koop of huur met optie tot koop.
De vraag is of hij zit te wachten op dat PSV hem koopt, want als hij een goed EK speelt dan gaat hij niet bij PSV ballen neem ik aan.
Vak: Noord - N
Forumreacties: 168
Reg.: 26 november 2002
Nou, Rodriquez komt denk ik niet, lees nu weer dat hij onderhandeld met laagvliegers in Italië, misschien moet je het dan ook maar zo laten en hem niet eens willen hebben, want zelf loopt hij er klaarblijkelijk ook niet warm voor...
Czyborra helaas al niet meer mogelijk, vond ik een uitstekend alternatief, zal nu wel van Drongelen worden ofzo, blijft Nick op de linksback, en wil die ook weg na dit seizoen daardoor....
FlitsPhirips
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 445
Reg.: 5 augustus 2019
Favoriete opstelling: 4-4-2
open/sluit de onderstaande quote:Riverside schreef op 21 januari 2020 om 10:03:
Nou, Rodriquez komt denk ik niet, lees nu weer dat hij onderhandeld met laagvliegers in Italië, misschien moet je het dan ook maar zo laten en hem niet eens willen hebben, want zelf loopt hij er klaarblijkelijk ook niet warm voor...
CrBrabo040
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 10
Reg.: 27 november 2019
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Souza Faria 11
Fan van PSV
Vedette
Vak: Oost - W
Forumreacties: 1.651
Reg.: 4 april 2010
open/sluit de onderstaande quote:Daguardo schreef op 22 januari 2020 om 16:30:
Ja, PSV moet misschien beter doorschakelen. Als hij graag bij PSV had willen spelen, had hij al getekend. De vraag is natuurlijk of er andere opties zijn.
-
Deze reactie is verwijderd door de originele poster.
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 372
Reg.: 19 juli 2017
PSV schijnt nu interesse te hebben in Francisco Ortega.
https://twitter.com/AdrianoPS98/status/1220345442438828034link
10.Diego
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008
Uit: Nuenen
Forumreacties: 1.142
Reg.: 7 oktober 2001
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Linksback