Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Derrick Luckassen

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Hij doet zijn uitstekende best
Toch hoop ik snel op een basisplaats voor Baumgartl op de RCV positie.

 

+1/-0

Ik vind hem toch behoorlijk door de mand vallen en vind hem niet beter dan Sainsbury, hoop echt dat baumgartl stukken beter is dan die twee...

 

+1/-0

Nou, Luckassen niet mee naar Noorwegen, Baumgartl wel.. ben benieuwd hoe dat gesprek gegaan is tussen van Bommel en Derrick. Maar ik heb Luckassen nog nooit zien overtuigen bij PSV, wellicht dat van Bommel dat na 3 wedstrijden (Basel 2x en Ajax) ook inziet.

 

+1/-0

Blijkt toch een slechte aankoop geweest te zijn. Toch vind ik hem 10x meer bruikbaar dan Sainsbury. Streep erdoor helaas.

 

+1/-0

Luckassen is een goede back up als Baumgartl of Viergever geblesseerd zijn

 

+1/-0

Maar waarom speel je tegen Basel en in Amsterdam met Luckassen,en de eerste competitiewedstrijd in Enschede met Sainsbury?
Definitief afgevallen of moeten we toch aan een blessure denken.

 

+2/-0

Luckassen heeft een betere inspeelpass dan Sainsbury, betere fysiek, meer goals gemaakt maar Sainsbury is een petit peu degelijker en geduldiger.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TheDJ schreef op 07 augustus 2019 om 10:48:

Nou, Luckassen niet mee naar Noorwegen, Baumgartl wel.. ben benieuwd hoe dat gesprek gegaan is tussen van Bommel en Derrick. Maar ik heb Luckassen nog nooit zien overtuigen bij PSV, wellicht dat van Bommel dat na 3 wedstrijden (Basel 2x en Ajax) ook inziet.


Is Baumgartl wel speelgeregtigd morgen?

 

+1/-0

Sowieso speelgerechtigd. Vandaag kunnen de laatste wijzigingen nog worden doorgegeven dacht ik.

 

+1/-0

Klopt, tot 24 uur voor aanvang wedstrijd als ik mij niet vergis.
Zou apart zijn, van de basis zo ineens naar thuisblijven. Zou hij geblesseerd zijn?

Edit: Gewoon fit dus, volgens MvB. Gepasseerd. Onbegrijpelijk dat je hem de hele voorbereiding en eerste officiële wedstrijd in de basis laat spelen en dan nu ineens thuis laat.
Overigens wel terecht maar toch.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 augustus 2019, 18:29:56.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Het begon eerder aarzelend voor hem bij RSC Anderlecht, maar ondertussen is hij een bijzonder belangrijke pion aan het worden in het raderwerk. Gaat dat ook zijn gevolgen hebben?

Derrick Luckassen is ondertussen helemaal aan de oppervlakte gekomen bij RSC Anderlecht en sinds hij in de basis verscheen tegen Club Brugge half september speelde hij alle wedstrijden op eentje tegen STVV na mee.

Steevast maakte hij ook de 90 minuten rond, waardoor hij een van de steunpilaren is achterin die het match na match weet vol te houden. In de Beker van België tegen Moeskroen scoorde hij zijn voorlopig enige doelpunt voor paars-wit.

De huurling van PSV verzamelde alles samen al 1800 speelminuten in de Belgische competitie en Beker. Rest de vraag stilaan: waar ligt zijn toekomst? Normaal gezien keert hij aankomende zomer terug naar de Lampenclub.

Maar: er is ook een (dure) aankoopoptie in zijn huurcontract vervat. Of paars-wit zes miljoen euro zal willen neertellen voor de 24-jarige polyvalente verdediger? Dat is de vraag, maar volgens La Dernière Heure mag het zeker niet langer worden uitgesloten. Er zou binnen Anderlecht sprake van zijn om de optie eventueel toch te lichten. Bij PSV ligt Luckassen nog tot 2022 onder contract.



Toch wel blij verrast door dit bericht, voornamelijk vanwege de mogelijke transfersom. Een aankoopoptie van 6 miljoen voor een speler die twee jaar lang nergens heeft gespeeld? Niet slecht van JdJ. Ik had zelf op hoogstens 2 a 3 miljoen gerekend en zelfs al zal het iets lager uitvallen dan die 6, dan heb je nog altijd mooi gevangen voor een reserve.

Heb 'm overigens vorige week weer live aan 't werk gezien hier in Brussels. Fans zijn niet gigantisch lovend over hem en z'n slaapmomentjes waren nog steeds aanwezig. Desondanks is die eigenlijk gewoon vaste basisspeler naast Kompany en springt die af en toe bij als back.

 

+1/-0

Gewoon handjeklap en verkocht voor 4 a 5 miljoen. Wij gered, zij gered en Luckassen gered.

 

+1/-0

Anderlecht wil hem wel overnemen, maar niet voor het bedrag wat afgesproken is bij de huur met koop optie, 5 miljoen. Belachelijk natuurlijk, contracten zijn contracten.

Aan de andere kant moeten we blij zijn als hij verkocht wordt, al is het 3 miljoen.

 

+2/-0

5 miljoen is 5 miljoen. Willen ze hem niet voor dat geld, dan hadden ze van tevoren maar beter na moeten denken.

 

+1/-0

Met iets minder zou ik ook tevreden zijn. Is weer een miskoop die we zonder al te veel schade van de lijst kunnen schrappen.

 

+1/-0

Voor minder en een doorverkoopclausule zou ik hem meteen lozen.
Onbegrijpelijke aankoop. Fysiek heeft hij alles wat een moderne verdediger nodig heeft maar qua voetbal(inzicht) ontbreekt nagenoeg alles.

 

+1/-0

Wat leuk dat die jongen het bij zo’n mooie club alsnog laat zien. Weet niet waarom het bij PSV niet lukte. Jammer, want qua fysiek alleen al heeft ie alles wat je moet hebben op zijn positie. Knappe wederopstanding! En inderdaad, hopelijk een eind-goed-al-goed voor alle betrokkenen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 14 februari 2020 om 20:31:

Anderlecht wil hem wel overnemen, maar niet voor het bedrag wat afgesproken is bij de huur met koop optie, 5 miljoen. Belachelijk natuurlijk, contracten zijn contracten.


Als dit een optie is aan de zijde van Anderlecht, is dat helemaal niet belachelijk. Ze kunnen ervoor kiezen deze optie niet uit te oefenen. Ze lopen dan het risico dat PSV hem aan een andere club verkoopt. Maar ze hebben ook de kans om hem dan te proberen over te nemen voor minder dan 5 miljoen. Het is blijkbaar geen optie van PSV om hem te mogen verkopen voor diezelfde 5 miljoen.

 

+1/-0

PSV betaalde 3 jaar terug gewoon teveel voor een fysiek sterke en multifunctionele jonge NL verdediger van een 'concurrent'. Maar dat wil niet zeggen dat wij hem volledig moeten afschrijven omdat hij hier niet wil spelen (onder van Bommel). Als ze geen 5 miljoen willen betalen, dan doen ze maar een goed bod en dan is het aan PSV om zijn marktwaarde te bepalen.

Zou wel een mooie meevaller zijn als we spelers die hier op een dood spoor zitten toch nog kunnen verkopen met een redelijke transfersom.

 

+2/-1

Anderlecht wil langer huren, dus nu geen geld om te kopen. Tja, dan maar nog een jaar verhuren met verplichte koop eind nieuw seizoen?

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Spelers » Derrick Luckassen