Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Fredrik Oppegård

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

De linksbackpositie is zo mogelijk het breedst bezet, maar met Mauro Jr die overal kan spelen en Max die mogelijk verzaakt, is het wel fijn een jong talent achter de hand te hebben. Deze jongeling uit 2002 en uit Noorwegen, kan zeker een potje ballen. Maar is het basiswaardig?

 

+1/-0

Opegaard gaat max er wil uit spelen. Hij speelt alles op een veel hogere tempo, moet alleen nog werken aan zijn voorzet.

 

+1/-0

Ik ben wel fan van dat opstomen met grote passen.

 

+1/-0

Zal Max er wel uit spelen, maar dat zegt vooral iets over Max. Deze jongen heeft potentie, maar zou nog niet basisspeler moeten zijn bij een club als PSV.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 10 augustus 2022 om 09:16:

Zal Max er wel uit spelen, maar dat zegt vooral iets over Max. Deze jongen heeft potentie, maar zou nog niet basisspeler moeten zijn bij een club als PSV.



Ik dnek ook dat Oppegard Max eruit gaat spelen. Enige wat Oppegard vooral nodig heeft is minuten maken en vertrouwen op doen. Dat gaat onder RvN wel gebeuren, zeker omdat Max ook niet met gemak 90 minuten vol maakt.

Daarnaast maakte Max begin tweede helft weer een achterlijk domme overtreding die ik 5 minuten van te voren al aan zag komen. Uiteindelijk werd die vrije trap op de paal gekopt, maar uit de daarop volgende serie corners lag hij er alsnog in.
Dat soort dingen mag en kan gewoon niet op dit niveau. Zeker niet wetende dat vrijwel alle vrije trappen rondom strafschopgebied gevaarlijk werden. Dan kun je beter druk zetten en hem een voorzet laten geven op die 1 a 2 spitsen die er hooguit staan.

 

+1/-0

Ik blijf hem matig vinden, komt voor nu tekort voor psv 1! Ik zie Max nog wel gaan…. Ik hoop dat men een Rodriguez dan nog een keer kan verleiden, hij samen met Mauro eerste 2 opties dan

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Riverside schreef op 10 augustus 2022 om 11:30:

Ik blijf hem matig vinden, komt voor nu tekort voor psv 1! Ik zie Max nog wel gaan…. Ik hoop dat men een Rodriguez dan nog een keer kan verleiden, hij samen met Mauro eerste 2 opties dan



Ik vond Rodriguez destijds ook een verademing. Volwassen, rustig, stabiel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Riverside schreef op 10 augustus 2022 om 11:30:

Ik blijf hem matig vinden, komt voor nu tekort voor psv 1! Ik zie Max nog wel gaan…. Ik hoop dat men een Rodriguez dan nog een keer kan verleiden, hij samen met Mauro eerste 2 opties dan



Die jongen is net 20. Arias bijvoorbeeld was alweer ruim een jaar ouder, toen hij bij ons kwam en hij moest ook even inkomen, voordat het ergens op leek (er staat vast nog ergens op de interwebs te lezen dat ik hem de meest waardeloze back ooit noem, na zijn debuut tegen de Eagles).

We zijn een opleidingsclub, en daar hoort bij dat je jeugd de kans geeft. Zo heeft Gakpo lang naar zijn huidige niveau toe kunnen groeien, en zelfs bij een Guti zie je ineens een sprong gemaakt worden, maar neem Obispo en Teze en dan zie je ook wat het je kan brengen.

Laten we eerst kijken of er een leercurve plaatsvindt, of hij over een halfjaar een niveautje hoger aanslaat.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Spelers » Fredrik Oppegård