11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Favoriete opstelling: geen
Justifier
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: -
Forumreacties: 1.107
Reg.: 22 april 2001
open/sluit de onderstaande quote:lindsaywilson schreef op 23 augustus 2019 om 13:06:
Vooral ritme. kunt zien dat hij weinig gespeeld heeft.
Justifier
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 1.107
Reg.: 22 april 2001
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 23 augustus 2019 om 13:12:
Bleef achter bij aanvallende spelsituaties, vond ik opmerkelijk.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Someren
Forumreacties: 18.662
Reg.: 7 maart 2002
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
Ben ik de enige die zich echt zorgen maakt om de verdedigende kwaliteiten van deze jongen. Het is voetballend heel aardig, daar ben ik het zeker mee eens, maar hij doet dingen fout die je als basisspeler van PSV toch echt niet mag doen. Er wordt vaak lacherig gedaan over Brenet, maar deze knaap staat regelmatig aan de verkeerde kant te dekken en stapt soms in op momenten dat het echt niet kan. Dan wordt de bal langs of over hem heen diep gespeeld en moet Viergever weer naar de hoek toe. Brenet zadelde zijn medeverdedigers ivm Boscagli maar zelden op met een dergelijk dilemma. Het is dat Baumi af en toe een voetbalmagneet lijkt te hebben ingeslikt, want óf alle ballen worden op hem gegeven óf die man kan verdomd goed positioneren op voorzetten van de zijkant. Hij heeft ze (bijna) allemaal.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
FlitsPhirips
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 445
Reg.: 5 augustus 2019
Favoriete opstelling: 4-4-2
wples1987
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 148
Reg.: 6 augustus 2019
Helemaal eens ja, verdedigend is het ondermaats. Liet zich toch een aantal keer heel makkelijk uitspelen en heeft dan ook niet het gif om zich terug te vechten in het duel.
Jammer want in balbezit is het best aardig. Maar heb liever een linksback die verdedigend goed is en minder in balbezit.
Als we Angelino nou nog hadden he, wat was die toch goed.
open/sluit de onderstaande quote:wples1987 schreef op 20 september 2019 om 11:25:
Helemaal eens ja, verdedigend is het ondermaats. Liet zich toch een aantal keer heel makkelijk uitspelen en heeft dan ook niet het gif om zich terug te vechten in het duel.
Jammer want in balbezit is het best aardig. Maar heb liever een linksback die verdedigend goed is en minder in balbezit.
Als we Angelino nou nog hadden he, wat was die toch goed.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Ik vond hem verdedigend ietsje sterker ogen, heeft behoorlijk wat weggehaald en die opkomende back van groningen heeft weinig tot geen gevaar kunnen stichten. Bovendien heeft hij deze wedstrijd een aantal kopduels gewonnen die ik niet had verwacht. Vaak lijkt hij nogal licht en wordt hij regelmatig fysiek aan de kant gezet, maar deze wedstrijd tegen groningen viel dat alleszins mee.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Het is wel gek dat Lato, niet fit, tegen Wolfsburg mee moest doen en vervolgens niet meer in actie is gekomen. Ondertussen wel nog een nieuwe linksback gehaald, een linksback met potentie voor Jong PSV en verdedigende middenvelder Sadilek heeft daar al 5 a 6 wedstrijden gespeeld.
Als het voor de lange termijn is, dus eerst wennen aan NL + Eredivisie en dan oogsten, zou wel een logische aankoop zijn geweest. Maar dan is huur weer niet zo handig, tenzij je hem voor een extra seizoen kunt huren.
Belangrijkste in de Lato discussie vind ik persoon wat het originele plan was met Boscagli. Nu lijkt het erop dat Boscagli een noodmiddel was na het Wolfsburg debacle.
wples1987
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 148
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 27 september 2019 om 12:37:
Belangrijkste in de Lato discussie vind ik persoon wat het originele plan was met Boscagli. Nu lijkt het erop dat Boscagli een noodmiddel was na het Wolfsburg debacle.