Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Ivan Perisic

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ivan Perisic schijnt persoonlijk akkoord te zijn met Inter, zo meldt La Gazzetta dello Sport.

PSV wil wachten tot Bayern München thuis, omdat hij daar benodigd is. Bij eventuele Champions League uitschakeling zou PSV misschien bereid zijn om hem te verkopen. Om die reden hoopt Inter op een overwinning van Bayern volgende week.

Vraag me af wat we redelijkerwijs nog kunnen vangen voor hem. Heeft nog een contract voor 1,5 jaar maar wordt volgende week 37 jaar. Aan de andere kant is hij topfit en echt een geweldenaar. Is 10 miljoen een gekke gedachte?

+1/-0

Onbetaalbaar en onmisbaar!

+1/-0

Niemand is onmisbaar, en bijna niemand is onbetaalbaar. Als Inter 15m biedt, is ie weg.

+1/-0

PSV bepaald aangezien Peer hierna nog een jaarcontract heeft. Lekker deze zomer wegdoen of er moet echt een directe vervanger komen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSV-freak schreef op 22 januari 2026 om 21:56:

Niemand is onmisbaar, en bijna niemand is onbetaalbaar. Als Inter 15m biedt, is ie weg.

Ja dat gaat Inter natuurlijk nooit doen.

+1/-0

dan snap ik niet waarom je hem zou laten vertrekken. of het wordt weer zo'n verhaal dat psv perisic een transfer gunt. maar waarom vecht je dan afgelopen zomer zo hard om hem uit de klauwen van barca te houden.

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 23 januari 2026 om 13:33:

[...]
waarom vecht je dan afgelopen zomer zo hard om hem uit de klauwen van barca te houden.

Om ervoor te zorgen dat je nu 16 punten voor staat in de competitie, nog in de beker zit en (ondanks een loodzware loting) op de laatste speeldag knock-out fase Champions League nog in eigen hand hebt.

+3/-0

gewoon niet doen. heb mijn redenen elders al gegeven.

+1/-0

Passievrucht schreef op 23 januari 2026 om 10:43:

PSV-freak schreef op 22 januari 2026 om 21:56:

Ja dat gaat Inter natuurlijk nooit doen.

PSV kan vragen wat het wil. Anders gaat de transfer gewoon niet door.

+1/-0

Het is wachten op eventuele clausules en zoals al gezegd de "gun" factor, want hij is zo'n voorbeeldprof geweest. Dat laatste klopt wel maar daar zal onze Ivan ook zeker een financieel pittig plaatje aan hebben gehangen.
Ik zeg 8 miljoen dan heb je twee jaarsalarissen terug, schat ik zo.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Spelers » Ivan Perisic