Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.682
Reg.: 13 april 2006
Favoriete opstelling: geen
Ivan Perisic schijnt persoonlijk akkoord te zijn met Inter, zo meldt La Gazzetta dello Sport.
PSV wil wachten tot Bayern München thuis, omdat hij daar benodigd is. Bij eventuele Champions League uitschakeling zou PSV misschien bereid zijn om hem te verkopen. Om die reden hoopt Inter op een overwinning van Bayern volgende week.
Vraag me af wat we redelijkerwijs nog kunnen vangen voor hem. Heeft nog een contract voor 1,5 jaar maar wordt volgende week 37 jaar. Aan de andere kant is hij topfit en echt een geweldenaar. Is 10 miljoen een gekke gedachte?
Vak: -
Forumreacties: 340
Reg.: 24 oktober 2005
Forumreacties: 22
Reg.: 16 september 2025
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 752
Reg.: 17 augustus 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:PSV-freak schreef op 22 januari 2026 om 21:56:
Niemand is onmisbaar, en bijna niemand is onbetaalbaar. Als Inter 15m biedt, is ie weg.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.318
Reg.: 30 november 2007
shevchenko
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 23 januari 2026 om 13:33:
[...]
waarom vecht je dan afgelopen zomer zo hard om hem uit de klauwen van barca te houden.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.318
Reg.: 30 november 2007
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 23 januari 2026 om 10:43:
open/sluit de onderstaande quote:PSV-freak schreef op 22 januari 2026 om 21:56:
Niemand is onmisbaar, en bijna niemand is onbetaalbaar. Als Inter 15m biedt, is ie weg.
Ja dat gaat Inter natuurlijk nooit doen.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.617
Reg.: 18 juli 2017
We hebben deze zomer een mini-soap gehad over het al dan niet aanblijven van Perisic. Het lijkt me niet dat je die soap elke transferperiode wil hebben. Perisic heeft met zijn volle verstand een contract van 2 jaar getekend en heeft het uitstekend in Eindhoven. Natuurlijk snap ik dat Inter een mooie club is en Milaan een wereldstad, maar als PSV zich commiteert om 2 jaar aan de vast niet malse eisen van Perisic te voldoen, verwacht ik eigenlijk dat hij gewoon die 2 jaar uitdient, en zeker niet midden in het seizoen vertrekt.
Je ziet nu alweer dat het in het elftal aan alle kanten begint te piepen en te kraken. Het wordt de komende weken alle hens aan dek om met de vele afwezigen een acceptabel niveau te blijven halen. We hebben Perisic keihard nodig om Ajax en Feyenoord niet onnodig weer in het zadel te helpen.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 752
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 26 januari 2026 om 16:45:
Volgens mij wordt die vermeende soap overdreven. Naar mijn idee zijn het vooral de Italiaanse media die op zoek zijn naar een nieuw verhaal. Ik geloof er persoonlijk weinig van dat PSV op dit moment überhaupt nadenkt over een vertrek van Perišić.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Bij Studio Voetbal zouden de heren het een wonder vinden als er 3-4 miljoen voor hem werd betaald. Volgens hun is er nog nooit een speler van 36 geweest die zoveel opleverde.
Dat leek mij sterk, maar even ChatGPT'en leerde mij dat er slechts 2 spelers van 36 of ouder meer hebben opgeleverd: Cristiano Ronaldo (als 36-jarige voor 15 miljoen naar United) en Jacques Songo’o (als 37-jarige voor 6,5 miljoen naar Metz).
Het is natuurlijk 2026 en de prijzen zijn nu wellicht wat anders. Maar als we nog geen 5 miljoen voor hem kunnen vangen, dan snap ik niet waarom we hem niet gewoon zijn contract uit laten dienen (gekke vriendelijke clausules daar gelaten).
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.113
Reg.: 30 augustus 2005
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Forumreacties: 665
Reg.: 15 februari 2021
Ik snap ook niet dat sommigen het ok vinden omdat je dan een ''winst'' maakt. Stel hij levert nog 5 miljoen op, idd veel geld voor zijn leeftijd maar toch. Ons elftal is dan enorm verzwakt en we hebben 5 miljoen. Daar kan je toch helemaal niks mee als je een vervanger wilt halen ? Wat koop je nu in de wintertransferperiode (ook nog eens op het einde) voor zo n bedrag ? Je verliest wel de komende 1,5 jaar een van de topspelers. Maar je hebt 5 miljoen joehoe. Misschien dan een spits voor jong PSV halen, want veel meer kan je niet krijgen voor dat geld. En dan van de zomer minstens 15 tot 20 (met de huidige prijzen) uitgeven voor een waardig vervanger voor zover dat mogelijk is, Ivan is gewoon uniek.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.