Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.329
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd PSV-Feyenoord: -
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 754
Reg.: 17 augustus 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 29 januari 2026 om 09:40:
het is ook gewoon de bezetting. was van bommel fit geweest, misschien. maar je hebt al zo'n beetje maanden een elftal aan geblesseerden.
Uit: Maaseik
Vak: West - K
Forumreacties: 515
Reg.: 30 mei 2007
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 29 januari 2026 om 11:44:
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 29 januari 2026 om 09:40:
het is ook gewoon de bezetting. was van bommel fit geweest, misschien. maar je hebt al zo'n beetje maanden een elftal aan geblesseerden.
Die blessures dat is het moderne voetbal. Dat is geen uitzondering bij PSV, maar de regel. Kijk naar andere clubs die ook Europees spelen:
Utrecht 5 geblesseerden
Feyenoord 11 geblesseerden
Go Ahead 4 geblesseerden
PSV 6 geblesseerden
AZ 6 geblesseerden
Twente 5 geblesseerden
Ook internationaal zie je dit.
De clubs die geen doordeweekse wedstrijden hebben, hebben over het algemeen wat minder blessures.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.892
Reg.: 26 april 2007
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 29 januari 2026 om 08:55:
mij wel. waar heb je die 5-7 miljoen voor nodig.
Vak: Oost - X
Forumreacties: 304
Reg.: 7 juli 2011
Dubbel dit. Aan de ene kant gun je hem een mooie laatste stap, die hij schijnbaar graag maakt. Aan de andere kant heeft hij met zijn volle verstand een contract voor 2 jaar getekend, daar kun je hem ook aan houden. Dat beetje geld wat je nog voor hem krijgt weegt niet op tegen zijn kwaliteiten.
Hopelijk staat er geen clausule in zijn contract, waarmee hij de keus heeft om te vertrekken.
StephanPSV
Legende
Vak: -
Forumreacties: 2.110
Reg.: 6 april 2008
Er zijn ook tegenstijdige berichten. Dan schakelt Inter toch weer door, dan zijn ze toch in onderhandeling met PSV. Als ie gaat zou het een groot gemis zijn en heeft het echt impact op de selectie. En misschien wel op een kampioenschap, want aanvallend is PSV momenteel vrij onmachtig en is de bank niet breed genoeg door het gemis van de vele aanvallers.
Ik geniet elke keer weer van Ivan als ie speelt. Wat een op en top prof.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 754
Reg.: 17 augustus 2005
Ik verwacht niet dat PSV hem nog laat gaan. Overal lees je dat PSV hem graag wil behouden. Hij heeft bovendien met volle overtuiging een contract voor twee jaar getekend, dus ik ga ervan uit dat hij zelf ook tevreden is bij PSV.
Natuurlijk begrijp ik dat het iets met je doet als een oude liefde zich weer meldt. Dat streelt het ego, en als daar ook nog een paar extra miljoenen tegenover staan, is de verleiding voor iedereen groot. Dat snap ik dus heel goed, maar ik verwacht hier uiteindelijk niets meer van.
PSV is in de lead, dus bepaalt.
Forza psv
Fan van PSV
Speler O17
Forumreacties: 28
Reg.: 14 mei 2025
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2