Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Transfer88
Fan van PSV
Ballenjongen
Forumreacties: 7
Reg.: 30 januari 2026
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Go Ahead Eagles-PSV
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
kezje1981
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: oosterhout
Vak: -
Forumreacties: 122
Reg.: 23 augustus 2014
Transfer88
Fan van PSV
Ballenjongen
Bedankt voor je reactie. Het volgens mij ´laat ik even voor wat het is. Jij schrijft dat Driouch gescout is om een moegestreden tegenstander, ingezakte etc, is gekocht Ben je een serieuze schrijver op dit forum of lul je maar wat in de ruimte? Dit is het PSV Eindhoven-forum. Een buitenspeler van PSV!!! wordt, naar ik hoop en denk, niet gescout op een tegenstander die inzakt, moegespeeld is of wat dan ook...hoe oud ben je en hoelang loop je serieus mee als PSV-fan?
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.643
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-3-3
Beetje gekke reactie Transfer88. Aan de gebruikersnaam kun je zien dat deze jongen zowel qua leeftijd als ook als lid op deze website al behoorlijk lang mee gaat.
PSV heeft in het verleden een aantal succesvolle spelers gehad die konden profiteren van ruimtes die door tegenstanders werden geboden. Voor mij is DaMarcus Beasley daar het mooiste voorbeeld van. Kwam kwalitatief te kort voor de basis, maar was levensgevaarlijk als tegenstanders hun organisatie verlieten omdat wij voor stonden. Vertessen was voor mij inderdaad een soortgelijk profiel, veel te druistig als serieuze basisspeler, maar met zijn snelheid toch best nuttig in sommige situaties.
Couhaib Driouech kende een tijd geleden een redelijk tot goed seizoen bij Excelsior, en op basis daarvan is hij voor een (voor PSV-begrippen) bescheiden transfersom gehaald. Dat hij in de afgelopen seizoenen geen grootste indruk heeft gemaakt, is absoluut waar. Toch is hij wel op momenten van waarde geweest, waaronder de 4-3 in de laatste minuut tegen Utrecht en een aantal keer in de CL. Maar het is gewoon te weinig en er is te weinig zicht op verbetering. Het lijkt mij dus beter om hem af te schrijven en op zoek te gaan naar een andere jongen die als back-up / concurrent voor Ruben van Bommel kan fungeren.
Maar ja... zie een speler die niet voldoet, mét een PSV-salaris, maar eens kwijt te raken. Deze jongen staat nog 3 jaar onder contract dus het enige wat ik zie gebeuren is een verhuur aan een subtopper in de eredivisie, maar zelfs dan zullen we waarschijnlijk nog een deel van zijn salaris moeten blijven betalen. Of iemand moet een heel mooi filmpje kunnen maken van zijn goals tegen Arsenal, Napoli en Liverpool...
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.194
Reg.: 8 oktober 2005
Transfer88
Fan van PSV
Ballenjongen
Ben mij zeer bewust van het feit dat ik ervan houd mijn ongepolijste mening te geven. Kappen/draaien ben ik niet van. Dat iedereen een eigen mening heeft, helemaal goed anders valt er niks te kliederen of ooit te bespreken. Driouch is wat mij betreft niet PSV-waardig. Op naar de mutaties in de zomer!
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 428
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 03 mei 2026 om 22:34:
Ben je een serieuze schrijver op dit forum of lul je maar wat in de ruimte?..hoe oud ben je en hoelang loop je serieus mee als PSV-fan?
Transfer88
Fan van PSV
Ballenjongen
Hendrikus, ik ben de 60 gepasseerd en sinds mijn 8e bewust voor PSV. Eindhovense moeder, voormalig spits Oranje-Zwart, nu Oranje-rood. Zat op school met allemaal ajacieden gezien het feit dat ik in een dorp bij A´dam ben opgegroeid. Middelbare school in A´dam gedaan, hadden we niet in het dorp. En jij?
En in de ruimte lullen is heerlijk. Humor heb je niet?
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 428
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 04 mei 2026 om 19:04:
Hendrikus, ik ben de 60 gepasseerd en sinds mijn 8e bewust voor PSV. Eindhovense moeder, voormalig spits Oranje-Zwart, nu Oranje-rood. Zat op school met allemaal ajacieden gezien het feit dat ik in een dorp bij A´dam ben opgegroeid. Middelbare school in A´dam gedaan, hadden we niet in het dorp. En jij?
En in de ruimte lullen is heerlijk. Humor heb je niet?
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.