Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Couhaib Driouech

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Wie binnen PSV was ooit overtuigd van het feit dat deze beste jongen een goede aanwinst zou zijn? Ik heb er geen verstand van maar als je `ons` Couhaib ziet, ben ik benieuwd naar het scoutings-apparaat. Is niet slechts gebaseerd op het potje wat nu gaande is(was)in de Arena

+1/-0

Volgens mij is hijj destijds gescout als opvolger en profiel 'Vertessen' iemand die gebruik kan maken van de ruimtes die ontstaan bij een voorsprong tegen een moegespeelde tegenstander. vanaf de aftrap tegen een een ingezakte tegenstander heeft hij duidelijk minder nut.

+2/-0

Bedankt voor je reactie. Het volgens mij ´laat ik even voor wat het is. Jij schrijft dat Driouch gescout is om een moegestreden tegenstander, ingezakte etc, is gekocht Ben je een serieuze schrijver op dit forum of lul je maar wat in de ruimte? Dit is het PSV Eindhoven-forum. Een buitenspeler van PSV!!! wordt, naar ik hoop en denk, niet gescout op een tegenstander die inzakt, moegespeeld is of wat dan ook...hoe oud ben je en hoelang loop je serieus mee als PSV-fan?

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Spelers » Couhaib Driouech