Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Kiliann Sildillia

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Wat heb ik me al vaak geërgerd aan deze man!
Ik snap werkelijk niet hoe hij ooit bij PSV terecht is gekomen. In niets haalt hij het niveau dat er voor onze club verwacht wordt. Verdedigend heeft hij totaal geen idee waar hij mee bezig is. Van dit niveau moet je jaarlijks wel 5 jongens kunnen leveren vanuit de jeugdopleiding. De lat ligt blijkbaar wel heel laag. Ik denk dat er niet één eredivisieclub is die hem zou willen.

+1/-1

Je kijkt blijkbaar onregelmatig potjes van onze club. Heb je ooit gepost over Nagalo? Niemand in onze verdediging blinkt uit in verdedigen zelfs Dest niet. Achilleshiel. Sidilla vele malen beter dan .a. Nagalo. Ga maar kijken mirgen tegen Eindhoven.

+1/-0

Toen ik Sildillia vorig jaar voor het eerst zag spelen, had ik ook niet direct het idee dat dit een versterking was die mee kon in het (hoge) niveau van PSV van de afgelopen jaren. En ook in de wedstrijd tegen Villareal was het duidelijk zichtbaar dat deze jongen wel erg kwetsbaar is in verdedigend opzicht.

Maar Sildillia is gehaald als back-up voor Dest, met het idee dat hij hopelijk kan toegroeien naar het gewenste niveau om hem dit jaar in de basis te kunnen vervangen. Ik ben bang dat hij daar inderdaad niet goed genoeg voor is.

Toch heb ik Sildillia, naarmate het vorig seizoen vorderde, ook prima wedstrijden voor PSV zien spelen. Hij is redelijk comfortabel aan de bal, is een goede kopper, heeft een hele verre ingooi en ondanks beperkte speeltijd toch 2 goals en 5 assists op zijn naam.

Dus "scmhenk", ik denk dat je de boel schromelijk overdrijft. Sildillia als back-up is niet het probleem. Flamingo & Yarek als beste opties in het centrum, daar ligt voor PSV een veel groter risico.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Spelers » Kiliann Sildillia