Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] PSV - ADO Den Haag

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Klasse Sadilek!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Eens! Wat een pit bij het veroveren van de bal en hij speelt hem precies op het juiste moment. En dan Malen die de keeper poort ^^. Prima goal

 

+1/-0

Als Luuk de Jong dit seizoen met Angelino en Gakpo gespeeld had had hij er 45 gemaakt.

 

+1/-0

Prima tweede helft tot zover. Door de huidige onzekerheid en crisis lijkt dit een hele slechte wedstrijd. Het valt echter wel mee als je ziet hoe weinig ADO in heeft te brengen. Als we goed hadden gedraaid had iedereen dit omschreven als prima pot met wat pech.

 

+2/-0

Die Gakpo heeft wel echt een HEERLIJKE aanname en een messcherpe voorzet. Wat een talent!

Edit: Het is nu 20 min later en ik begin nerveus te worden. PSV heeft 20 kansen gecreëerd en speelt prima maar het is nog steeds 2-1. 1 momentje van ado is waar ik bang voor ben. Komop mannen maak de 3-1

Edit 2: En 3 seconden later GAKPOOOOO hahaha wat een manier om te scoren, geweldig gefrommeld!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 augustus 2019, 21:52:46.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 11 augustus 2019 om 20:41:

Wat een ongelofelijk k.t elftal is dit. Niet normaal.


Wa ben de gij een neppert zeg

 

+3/-1

Blij dat er gewonnen is, maar de wedstrijd laat precies zijn wat er nog schort bij PSV. Goals gaan er veel te makkelijk in, en zelf hebben we veel te veel kansen nodig. Is ook logisch, als je wel veel buitenspelers hebt, maar geen echte spits. Of een dynamische middenvelder die kan scoren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NeedPants schreef op 11 augustus 2019 om 21:31:

Die Gakpo heeft wel echt een HEERLIJKE aanname en een messcherpe voorzet. Wat een talent!

Edit: Het is nu 20 min later en ik begin nerveus te worden. PSV heeft 20 kansen gecreëerd en speelt prima maar het is nog steeds 2-1. 1 momentje van ado is waar ik bang voor ben. Komop mannen maak de 3-1

Edit 2: En 3 seconden later GAKPOOOOO hahaha wat een manier om te scoren, geweldig gefrommeld!



Hoe krijgt hij die bal erin haha :B

 

+1/-0

PSV speelde over het algemeen gewoon goed, al hadden er eerder wat meer doelpunten gemaakt moeten worden.
Het middenveld klopt echter niet. Rosario en Guti voldoen op dit moment niet en Bergwijn hoort daar niet. Het is niet echt een geheel en het is niet de verbindende factor tussen verdediging en aanval.
Baumgartl en Bruma speelde een prima pot.

Het aller-, allerslechtste van de avond was wel Makkelie. Ik heb de wedstrijd nog niet terug gezien, maar een paar zekere gele kaarten voor Ado werden niet gegeven en twee bijzondere VAR momenten bekijkt hij niet eens op het scherm.

 

+1/-0

Guti speelde best goed, Rosario blijf ik toch een zwakke schakel vinden. Al vond ik dat iedereen qua spel een dikke voldoende haalde in de tweede helft.

 

+1/-0

De intentie was nu in ieder geval duidelijk waarneembaar. Veel kansen gecreëerd en de tegenstander grotendeels de wil opgelegd. Sloeg soms te ver door in goede bedoelingen. Op sommige momenten moet je juist iets meer tijd nemen. Eindelijk eens wat positiefs te melden is ook lekker. Hopelijk laat Van Bommel dit elftal voor zover mogelijk staan en kan hij gaan bouwen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 12 augustus 2019 om 06:22:

De intentie was nu in ieder geval duidelijk waarneembaar. Veel kansen gecreëerd en de tegenstander grotendeels de wil opgelegd. Sloeg soms te ver door in goede bedoelingen. Op sommige momenten moet je juist iets meer tijd nemen. Eindelijk eens wat positiefs te melden is ook lekker. Hopelijk laat Van Bommel dit elftal voor zover mogelijk staan en kan hij gaan bouwen.



Helemaal eens. Was voor de eerste keer dit seizoen leuk om naar PSV te kijken.

 

+1/-0

Gisteren eindelijk een paar mooie acties gezien.
Lozano vond ik erg goed, wat een verschil of hij van links of van rechts speelt.
Guti vond ik redelijk sterk spelen, moet alleen die paar ballen die hij rechtstreeks naar de tegenstander speelt er uit halen.
Malen tja ik blijf het geen spits vinden maar wat is die snel zeg.
Bruma paar mooie ballen.
Baumgartl kan ik nog niks over zeggen, is nog niet getest maar dat achter in elkaar de bal toeschuiven is er met hem wel uit gelukkig.
Sadilek is echt een gevaar linksback, wel goede actie bij de goal van Malen, zie hem liever gewoon op het middenveld.
Bergwijn weer zeeeeeeer matig tot gewoon slecht op 10.
Rosario en Zoet blijven matig, ik zou ze banken maar helaas dat gaat niet gebeuren.

 

+1/-0

Gisteren weer eens een aardige wedstrijd van PSV gezien. Veel diepgang, veel mogelijkheden, een goede overwinning en genoeg aanknopingspunten richting de toekomst. Ik was in het laatste deel van de wedstrijd bang dat ADO nog 2-2 zou maken, want in die fase zit PSV momenteel wel een beetje, dat alles wat mis kan gaan ongeveer mis gaat. Gelukkig bleef ons dat bespaard en kon Gakpo de overwinning zelfs nog iets meer glans geven.

Natuurlijk kan PSV zich deze wedstrijd verwijten dat ze het niet eerder hebben afgemaakt, maar positief vind ik vooral dat er veel gecreëerd is en dat de drive voor mijn gevoel een stuk hoger was dan de afgelopen wedstrijden.

Kanttekening: ADO was een hele zwakke tegenstander die, zeker in de tweede helft, heel veel ruimte weg gaf. Dat zal volgende week tegen Heracles waarschijnlijk alweer heel anders zijn, ben benieuwd hoe PSV daar dan weer mee om gaat, want ook gisteren ging er ook weer heel veel mis, vooral in het maken van de juiste keuzes in aanvallend opzicht.

Positieve uitschieters voor mijn gevoel: Bruma en Guti. Bruma was heel actief, had goeie acties en heeft ook een prima steekpass. Hij ziet het spelletje veel meer dan bijv. een Lozano in mijn ogen. Guti had veel nuttige intercepties en ik heb hem een aantal prachtige crosspasses zien geven. Gaat veel meer voetbal van uit dan van Hendrix. Voor de rest iedereen naar behoren, heb geen negatieve dissonanten gezien.

 

+1/-0

Begin vd wedstrijd wat onrustig en teveel korte ballen, wel hele wedstrijd dominant. Zonde vd tegengoal en de gemiste kansen maar wat was dit veel beter dan de afgelopen wedstrijden zeg. Nu is het belangrijk deze lijn door te trekken.

 

+1/-0

Even een paar constateringen:
- Terechte overwinning. PSV was veel beter als ADO, heeft veel meer kansen gecreëerd, maar door het lage rendement bleef het tot het einde spannend. Jammer, want als je wat eerder die 3e goal maakt kun je de wedstrijd rustig uitspelen. Nu bleef het tot het einde hard werken met ADO wat opportunistisch op zoek ging naar een gelijkmaker.
- Voorin te veel dezelfde type spelers, we missen (in de basis of op de bank als breekijzer) een lange kopsterke spits.
- Te veel spelers die de bal "in het doel willen lopen", te weinig schutters die eens van buiten de 16 op goal schieten.
- Kwaliteit corners was wisselvallig en we missen een speler die regelmatig een vrije trap binnen schiet.
- Bergwijn op 10 en Guti kan tegen ploegen van het kaliber ADO, maar tegen betere tegenstanders heb je op 10 een middenvelder nodig die meer allround is.
- Sadilek is inderdaad geen linksback en speelt daar ook noodgedwongen (daar zou straks Lato of Boscagli moeten staan). Sadilek is kwetsbaar op snelheid, maar heeft wel een geweldige mentaliteit en goede acties (zoals bij de goal van Malen).
- Prima eerste indrukken van Baumgartl.
- Heerlijk invalbeurt van Gakpo. Geweldige balaanname, bijna altijd heeft hij de bal meteen onder controle. Top voorzetten, nu nog iemand nodig die ze binnen kan koppen.

 

+1/-0

Veel positieve reacties hier, verbaas me er wel over eigenlijk.

+ Gakpo is een ware supersub qua assists/nieuw elan
+ Goed terug gekomen van weer een achterstand, 1-1 viel gelukkig op het perfecte moment
+ Baumgartl en Viergever lijkt me een prima duo, qua opbouw en passing 400% beter dan vorige week
- Bergwijn en Malen pakken hun doelpunten over het algemeen mee maar ze zijn geen absolute killers voor de goal
- Het middenveld blijft statisch, en met het wegvallen van Pereiro weer een optie minder
- Teveel van hetzelfde qua aanvalsspel. Op papier lijkt het smullen maar eigenlijk moeten we keuzes maken Lozano/Bruma/Bergwijn = max 2 opstellen.

Het was 'maar' een bijzonder matig ADO, die buiten Necid eigenlijk gewoon pure middelmaat zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 12 augustus 2019 om 14:21:

Het was 'maar' een bijzonder matig ADO, die buiten Necid eigenlijk gewoon pure middelmaat zijn.



Absoluut. Maar ook Haugesund en Basel vond ik geen hoogvliegers en in die wedstrijden ergerde ik me kapot. Ik kan me wel vinden in hoe de supporters van Anderlecht momenteel denken. Ik ben al tevreden als ik plezier op het veld zie, een duidelijke lijn. Ik wil vermaakt worden. Dat je dan als tweede eindigt, achter Ajax, so be it.

 

+1/-0

Ik wil dat ze nu gewoon proberen een reeks neer te zetten zoals vorig jaar en als Ajax te ver weg is dan wordt mooi en vermakelijk voetbal belangrijker. Eerst zorgen dat je poll position staat om de CL in te gaan volgend jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 12 augustus 2019 om 14:48:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 12 augustus 2019 om 14:21:

Het was 'maar' een bijzonder matig ADO, die buiten Necid eigenlijk gewoon pure middelmaat zijn.



Absoluut. Maar ook Haugesund en Basel vond ik geen hoogvliegers en in die wedstrijden ergerde ik me kapot. Ik kan me wel vinden in hoe de supporters van Anderlecht momenteel denken. Ik ben al tevreden als ik plezier op het veld zie, een duidelijke lijn. Ik wil vermaakt worden. Dat je dan als tweede eindigt, achter Ajax, so be it.



Wat kan vermaak mij nou schelen. Ik heb liever titels.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] PSV - ADO Den Haag