Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] PSV - FK Haugesund

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Donderdagavond kan PSV een plek in de vierde en laatste voorronde van de Europa League veiligstellen als het Noorse FK Haugesund op bezoek komt in Eindhoven. Na de 0-1 zege van vorige week heeft PSV zichzelf een uitstekende uitgangspositie bezorgd om door te kunnen gaan.

PSV kan daarbij buigen op een uitstekende statistiek. Nog nooit werd het namelijk uitgeschakeld in Europees verband als het de heenwedstrijd buitenshuis al wist te winnen.

Waar PSV afgelopen zondag in de competitie met 3-1 wist te winnen van ADO Den Haag ging Haugesund in eigen huis onderuit tegen Ranheim Fotball, die bij ingaan van de wedstrijd op de veertiende plaats stond. Een positie die aan het eind van het seizoen zou betekenen dat er een play-off wedstrijd om promotie/degradatie volgt.

 

+1/-0

Dit moet gewoon minimaal 7-0 worden.

 

+1/-0

Na zondag heb ik hier echt zin in. Nu kunnen de aanvallers goed op elkaar inspelen. Mootje of Gakpo maakt mij niet zoveel uit. Zijn beide goed in vorm!

 

+1/-0

Laten we niet te hard van stapel lopen door één acceptabele wedstrijd. Laten we hopen op een goed vervolg.

 

+1/-0

Deze wedstrijd moeten wij echt met twee vingers in de neus, easy winnen. Ik ga voor een regelmatige 3-0 en dan rustig uit spelen.

 

+1/-0

Ik geloof niet dat we werkelijk in de problemen gaan komen. Vooralsnog waren beide thuiswedstrijden van een niveau dat we in elk geval beter waren dan de tegenstander en ik sla die van vanavond niet hoger aan.

Ik vind 3-0 niet onrealistisch. Als er een paar aanvallers zin in hebben, kan het hoger worden, maar een Osijek debacle sluit ik uit.

 

+1/-0

Als we deze wedstrijd niet met minimaal 5-0 winnen dan zetten we onszelf compleet voor lul.

 

+1/-0

Dat doen we als we verliezen. Zondag ook weer een lastige pot, dus gewoon winnen en alles heel houden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 15 augustus 2019 om 10:01:

Dat doen we als we verliezen. Zondag ook weer een lastige pot, dus gewoon winnen en alles heel houden.


Oei, dat had je eerder moeten zeggen. Ik heb net dit pakje mayo op gewelddadige wijze opengescheurd nadat ik eerst 10 minuten heb zitten pielen met de sluiting. Friet zonder mayo is als een ei zonder zout. Zout zit er ook op trouwens. Ik heb er ZIN IN! (de wedstrijd bedoel ik)

Cody Gakpo in de basis, ik kijk er naar uit. Die aannames tegen ado en altijd die gevaarlijke voorzetten, smullen! (weer de wedstrijd, hoewel de friet ook prima is)

 

+2/-0

Donder nou op met die Rosario man. Hier in het stadion is het nog erger dan op tv. Nog erger dan vorig seizoen.

 

+2/-0

Het is weer heel erg matig. En dat tegen zo'n simpel Noors team.

Ze zullen door een bevlieging voorin wel winnen, het voetbal moet nog een heel stuk beter.

 

+2/-0

Tsja, een degelijke helft tegen ADO en de stemming was weer helemaal omgeslagen. Feit is dat we niet tot 'ons' spel komen tegen de nummer 9 van Noorwegen, in eigen huis nog wel. Wat heet, die Noren hebben ons zelfs lichtelijk in verdrukking.

 

+2/-0

Ik kreeg weer eens commentaar, maar ik zeg het nogmaals: wat een ongelofelijk k.t elftal hebben wij dit jaar. Wat een armoede. Dit lijkt toch helemaal nergens op joh. Zondag puntverlies, je voelt het alweer aankomen.

 

+2/-3

Alsof ze geen zin hebben om te voetballen..

 

+1/-1

Hendrix voor Rosario en Ihattaren voor Bergwijn graag.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 15 augustus 2019 om 21:02:

Hendrix voor Rosario en Ihattaren voor Bergwijn graag.


Wat doet Rosario zo verkeerd dan? Ik zie het niet

 

+1/-2

Wel 2 echt uitgespeelde kansen al gehad. Dat vind ik belangrijk, dat we kansen kunnen creëren.

 

+3/-0

WK wandelen gaan we in ieder geval winnen...

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

NeedPants schreef op 15 augustus 2019 om 21:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 15 augustus 2019 om 21:02:

Hendrix voor Rosario en Ihattaren voor Bergwijn graag.


Wat doet Rosario zo verkeerd dan? Ik zie het niet



Als je dat niet ziet dan hou maar op hoor. Al in de eerste minuten de bal onnodig terug naar Zoet vanaf bijna de middenlijn. Al dat balverlies in de aanval. Hopeloos.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 15 augustus 2019 om 21:09:

Wel 2 echt uitgespeelde kansen al gehad. Dat vind ik belangrijk, dat we kansen kunnen creëren.



Hallo, we spelen tegen FC bal op het dak 4 he. Kom op.

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] PSV - FK Haugesund