Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV - FC Emmen

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Zaterdag eindelijk weer een wedstrijd in eigen huis :psv Tegen een van de zwakste (uit)ploegen van de Eredivisie verwacht ik wel een grote zege, zeker met deze speelstijl. Het telraam kan alvast meegenomen worden :cool

 

+1/-0

Heb deze wedstrijd uitgekozen om te bezoeken! Lekker op de zaterdagavond hopen op een gemakkelijke overwinning met aantrekkelijk voetbal en veel doelpunten!

In Roger we trust :psv

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ShinyAzurill schreef op 14 september 2020 om 20:07:

Zaterdag eindelijk weer een wedstrijd in eigen huis :psv Tegen een van de zwakste (uit)ploegen van de Eredivisie verwacht ik wel een grote zege, zeker met deze speelstijl. Het telraam kan alvast meegenomen worden :cool



Het vertrouwen in PSV is bij sommigen zo te zien helemaal terug.
Emmen kreeg er 5 om de oren afgelopen weekend tegen VVV. Hopelijk kunnen wij er net zo veel maken! Ik ben ook al blij als er gewoon goed gevoetbald wordt.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 september 2020, 15:30:02.

 

+1/-0

Kennis van me heeft wel een kaartje maar niet de mail met de gezondheidsverklaring.
Iemand een idee?
Bellen heeft geen zin, er wordt nergens geantwoord.
Misschien iemand die de link hier kan posten?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 19 september 2020 om 10:51:

Kennis van me heeft wel een kaartje maar niet de mail met de gezondheidsverklaring.
Iemand een idee?
Bellen heeft geen zin, er wordt nergens geantwoord.
Misschien iemand die de link hier kan posten?



https://www.psv.nl/psv/kaartverkoop/gezondheidsvragen.htm

 

+1/-0

Leuke opstelling. PSV jeugd mooi vertegenwoordigd. Moet kunnen tegen Emmen thuis

 

+1/-0

Rik Elfrink weet net te melden dat de voorste 4 spelers samen (Gakpo, Malen, Madueke en Ihattaren) opgeteld nog geen 80 jaar zijn. Moet inderdaad tegen Emmen thuis kunnen, maar is voor een heel seizoen wel bijzonder jong.

 

+1/-0

Mooi man. Zijn stuk voor stuk ook behoorlijke talenten en veel jeugd of semi-jeugd.

 

+1/-0

Prachtig shirt zeg, dat van Emmen.

 

+1/-0

Als je nu alle 11 de spelers pakt die in de basis stonden, dan is Dumfries de minste 'voetballer' de rest is aan de bal toch allemaal stuk voor stuk bijzonder sterk. Boscagli met crosspassjes, Rosario die weer helemaal terug is, de functionele techniek van Thomas en dan nog een voetballende keeper ook nog.

Ik vind het een bijzonder elftal met voorin pure klasse en als die jongens elkeaar nog iets meer gunnen dan komen we gewoon aan de 90+ goals dit jaar.

 

+1/-0

Dat is 2.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 19 september 2020 om 21:04:

Als je nu alle 11 de spelers pakt die in de basis stonden, dan is Dumfries de minste 'voetballer' de rest is aan de bal toch allemaal stuk voor stuk bijzonder sterk. Boscagli met crosspassjes, Rosario die weer helemaal terug is, de functionele techniek van Thomas en dan nog een voetballende keeper ook nog.

Ik vind het een bijzonder elftal met voorin pure klasse en als die jongens elkeaar nog iets meer gunnen dan komen we gewoon aan de 90+ goals dit jaar.



Die meevoetballende keeper is ook wel een plus ja...

 

+1/-0

Mea culpa

 

+1/-0

Ik heb die Mvogo helemaal verrot gescholden voor de televisie. Dit is geen keeper maar een halve zool die er niks van kan. Nu al klaar met die gast!

 

+1/-1

Wat een ontzettende kneus die Mvogo, het ging 10/15 minuten eerder al bijna precies op dezelfde manier fout zoals vorig week maar dit slaat werkelijk alles.
Direct terugsturen. Liever Telgenkamp..

 

+1/-1

Ik weet ergens in zuid Thailand ook nog een leuk keepertje. Zal onze roger eens tippen.

 

+1/-1

Hoe goed Mvogo was voor die blunder zo slecht was die ketser. Nu 2 grote blunders zonder puntverlies is het beste wat je kan overkomen.

 

+1/-0

Komt Schmidt goed mee weg, nu maar gewoon Unnerstall op doel bitte.

 

+1/-0

Mvogo mag dus weer gaan banken. Ik zei nog dat het raar was om hem 2 jaar te huren, want misschien was het wel een grabbelaar. Ja dus.

Verder trouwens wel heel matig dat je dit Emmen niet oprolt met grote cijfers.

Zo goed is dit elftal nou eenmaal niet. Vooral veel te jong.

Er mogen nog wel een paar versterkingen (of moet ik zeggen Duitsers) bij.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV - FC Emmen