Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] Omonia Nicosia - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Teze en Zahavi komen het land niet in. Laten we ook de helft van hun spelers toegang ontzeggen bij de return.

 

+1/-0

Dumfries, Rosario, Gakpo, Delanghe, Baumgartl, Piroe, Viergever afwezig vanwege corona, Teze en Zahavi mogen het land niet in vanwege eerdere positieve coronatest en dan zijn er nog de geblesseerden Guti, Romero, Van Ginkel.

Nou, dat gaat lekker zo. Zo kun je dus geen representatief elftal opstellen.

 

+1/-0

Tsja, als die allemaal ook corona hebben gehad, zou je dat dus kunnen doen.

Dit klinkt wel alsof elk land daar nu zelf iets in mag doen. Aangezien ze ook de Uefa hebben ingelicht. En dat is geen goede zaak. Stel een club houdt het onder de pet wegens privacy dan weet je niets, weet je het wel dan maak je er als land handig gebruik van om je clubs te helpen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DavyNavy schreef op 28 oktober 2020 om 17:11:

Teze en Zahavi komen het land niet in. Laten we ook de helft van hun spelers toegang ontzeggen bij de return.



Als dit geen 'spontane' actie van de Cypriotische autoriteiten is, dan heeft iemand bij PSV wel écht z'n huiswerk niet gedaan..

Maargoed, we moeten roeien met de riemen die we hebben. Vraag is nu; wat is wijsheid? Pakken we een jongen als Hendrix of Sangare en zetten die centraal achterin? Of gooien we Luis Felipe voor de leeuwen? Mauro RB of Hendrix?

Oh man, wat een seizoen is dit. Eind van de rit spreken we niet meer over basis of reserves, iedereen zal gewoon minimaal 20 wedstrijden spelen.

 

+2/-0

Volstrekt absurd natuurlijk. Volgens mij is niemand veiliger dan iemand die recent positief is geweest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 28 oktober 2020 om 17:19:

open/sluit de onderstaande quote:

DavyNavy schreef op 28 oktober 2020 om 17:11:

Teze en Zahavi komen het land niet in. Laten we ook de helft van hun spelers toegang ontzeggen bij de return.



Als dit geen 'spontane' actie van de Cypriotische autoriteiten is, dan heeft iemand bij PSV wel écht z'n huiswerk niet gedaan..

Maargoed, we moeten roeien met de riemen die we hebben. Vraag is nu; wat is wijsheid? Pakken we een jongen als Hendrix of Sangare en zetten die centraal achterin? Of gooien we Luis Felipe voor de leeuwen? Mauro RB of Hendrix?

Oh man, wat een seizoen is dit. Eind van de rit spreken we niet meer over basis of reserves, iedereen zal gewoon minimaal 20 wedstrijden spelen.



Ik zou vooral focussen op je sterktes en dus vanuit daar bouwen. Malen/Thomas zou ik een logisch aanvalsduo vinden, Gotze en Ihattaren zijn de enige opties en Madueke achter de hand voor de tweede helft.

Sangare en Hendrix hebben 2x samen gespeeld in 4 dagen tijd, dus dat lijkt me dan ook wel logisch en Boscagli en Max zijn ook de enige keuzes.

Dan heb je Mauro Felipe en Fein over voor 2 posities.

 

+1/-0

Mvogo
Max Boscagli Hendrix Mauro
Sangare Fein
Ihattaren Thomas
Malen Gotze

Zoiets zal het wel worden denk ik?

 

+1/-0

Absurd dit, je kunt bijna geen opstelling meer maken met zo weinig spelers.

 

+1/-0

Wat we op dit moment niet moeten doen is de complete opstelling overhoop gooien omdat we enkele spelers missen. Dus Teze centraal en niet naar rechtsback. Die jongen is in korte tijd onmisbaar geworden centraal achterin.

Ik zou Fein in deze situatie willen zien als rechtsback. Moet hij kunnen denk ik. Je zou ook Luis Felipe voor de leeuwen kunnen gooien, maar aangezien dit ook een RCV is kan hij eigenlijk alleen maar door de mand vallen.

Vóór de verdediging een blok van 2; Hendrix en Götze. Ik ben niet kapot van Jorrit maar in deze situatie is hij wel een degelijke speler. Daarnaast Götze, voor wat creativiteit en drang naar voren op '6', die tegen een relatief zwakke tegenstander ook aanvallend mee kan doen. Hendrix kan dan de controle bewaken, want die kan aanvallend toch niet veel uirichten. Één van de rederenn voor dit blok is dat Sangare in balbezit totaal nog niet voldoet en we gaan de bal hebben.

Daarvoor, links midden Thomas. Imo een van de beste spelers in onze selectie die kan verbinden tussen middenveld en aanval en die altijd in beweging is. Juist aan die beweging zonder bal ontbrak het tegen Vitesse. Rechtsmidden Ihatarren. Kan op ieder moment beslissend zijn en moet spelen om weer op zijn niveau te komen.

In de spits het duo Zahavi en Malen. En dat wil zeggen ín de spits. Ik wil Malen en Zahavi niet naar de flanken zien uitwijken zoals in de laatste wedstrijden, daar zijn ze totaal niet gevaarlijk. Ook bij Madueke was dit het geval, waardoor hij ook niet tot zijn recht kwam.

Op deze manier heb je met Sangare, Mauro en Madueke nog goede opties om te wisselen.

Vooropgesteld; met de instelling van zondag (geen lef, geen beweging zonder bal, geen beleving, tempo van Sjakie Slak) ga je niet één tegenstander meer kapot spelen en wordt het erg makkelijk voor tegenstanders om zich op ons in te stellen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 28 oktober 2020 om 18:52:

Wat we op dit moment niet moeten doen is de complete opstelling overhoop gooien omdat we enkele spelers missen. Dus Teze centraal en niet naar rechtsback. Die jongen is in korte tijd onmisbaar geworden centraal achterin.

Ik zou Fein in deze situatie willen zien als rechtsback. Moet hij kunnen denk ik. Je zou ook Luis Felipe voor de leeuwen kunnen gooien, maar aangezien dit ook een RCV is kan hij eigenlijk alleen maar door de mand vallen.

Vóór de verdediging een blok van 2; Hendrix en Götze. Ik ben niet kapot van Jorrit maar in deze situatie is hij wel een degelijke speler. Daarnaast Götze, voor wat creativiteit en drang naar voren op '6', die tegen een relatief zwakke tegenstander ook aanvallend mee kan doen. Hendrix kan dan de controle bewaken, want die kan aanvallend toch niet veel uirichten. Één van de rederenn voor dit blok is dat Sangare in balbezit totaal nog niet voldoet en we gaan de bal hebben.

Daarvoor, links midden Thomas. Imo een van de beste spelers in onze selectie die kan verbinden tussen middenveld en aanval en die altijd in beweging is. Juist aan die beweging zonder bal ontbrak het tegen Vitesse. Rechtsmidden Ihatarren. Kan op ieder moment beslissend zijn en moet spelen om weer op zijn niveau te komen.

In de spits het duo Zahavi en Malen. En dat wil zeggen ín de spits. Ik wil Malen en Zahavi niet naar de flanken zien uitwijken zoals in de laatste wedstrijden, daar zijn ze totaal niet gevaarlijk. Ook bij Madueke was dit het geval, waardoor hij ook niet tot zijn recht kwam.

Op deze manier heb je met Sangare, Mauro en Madueke nog goede opties om te wisselen.

Vooropgesteld; met de instelling van zondag (geen lef, geen beweging zonder bal, geen beleving, tempo van Sjakie Slak) ga je niet één tegenstander meer kapot spelen en wordt het erg makkelijk voor tegenstanders om zich op ons in te stellen.



Probleem alleen is dat je Teze en Zahavi mist

 

+1/-0

Dju ja. Ik meende gelezen te hebben dat ze toch wel het land in mochten. Da's een flinke tegenvaller.

In dat geval, gooi Luis Felipe maar voor de leeuwen.

 

+1/-0

Dit begint toch wel een behoorlijke ramp te worden. Voor de spelers persoonlijk, maar toch ook zeker voor de sportieve ambities van PSV. Godskolere, wat een timing.

 

+1/-0

Maar van die actie van Cyprus moet je als KNVB/PSV werk maken.. Het zal toch zijn bij de return BAR - JUV de Spaanse autoriteiten Ronaldo niet toe laten, omdat ie ook ‘ooit besmet is geweest’. Dan barst er een bom in voetballand.. dus dit mag niet zomaar een voetnoot zijn in het hele gebeuren.

Je bent als club al overgeleverd aan de nukken van het virus. En dan komt daar ook nog eens de landelijke regeringen bij die zelf bepalen wanneer ze iemand toelaten. Op zich ook hun goed recht, en de gezondheid gaat voor, maar als elk land hier kan doen wat ie wil, dan kun je er beter maar mee kappen dit seizoen.

 

+2/-0

Het zit PSV nu ook niet bepaald mee. Het Coronavirus is al heel erg voor iedereen maar als een overheid een club tegen werkt voelt dit wel heel oneerlijk.

Ik heb respect voor hoe PSV zich professioneel opstelt. Dat siert de club maar eigenlijk ben je op elke manier dan ook verliezer.

 

+2/-0

Trouwens.. dus voortaan net zoals ajax met Anthony (vooruit ziende blik?) dus “uit privacy overweging” niet meer bekend maken waarom iemand er niet bij is. Gewoon geblesseerd dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Justifier schreef op 28 oktober 2020 om 19:40:

Maar van die actie van Cyprus moet je als KNVB/PSV werk maken.. Het zal toch zijn bij de return BAR - JUV de Spaanse autoriteiten Ronaldo niet toe laten, omdat ie ook ‘ooit besmet is geweest’. Dan barst er een bom in voetballand.. dus dit mag niet zomaar een voetnoot zijn in het hele gebeuren.

Je bent als club al overgeleverd aan de nukken van het virus. En dan komt daar ook nog eens de landelijke regeringen bij die zelf bepalen wanneer ze iemand toelaten. Op zich ook hun goed recht, en de gezondheid gaat voor, maar als elk land hier kan doen wat ie wil, dan kun je er beter maar mee kappen dit seizoen.



Als ik goed begrijp uit het NOS sportjournaal, is PSV ook van plan om dit bij de UEFA aanhangig te maken.
Hopelijk moet deze rare move toch ongedaan gemaakt kunnen worden.
Desnoods legt de UEFA sancties op aan Omonia als hun overheid bij haar van afspraken afwijkende besluit blijft.

 

+1/-0

Uit het laatste nieuws hier op de homepage blijkt dat Toon ook al met de Uefa aan de slag is. Benieuwd..
Ook al zouden ze nog mogen aansluiten met een privéjet.. hier moeten sowieso nu al sancties op staan. Dit heeft nu al impact weer op de groep. Wat een praktijken...

 

+1/-0

Het is allemaal leuk en aardig wat de UEFA en PSV nu proberen, maar je gaat het als voetbal niet winnen tegen de regering van een land lijkt me. Alhoewel in Cyprus wel veel onderhandelbaar schijnt te zijn als je een paar knaken hebt.

 

+1/-0

Hoogstwaarschijnlijk is, als straks de return gespeeld wordt, Cyprus nog altijd oranje gebied. Wellicht moet NL de quarantaine voor dit oranje land dan voor de verandering eens gewoon handhaven. Dat zou dan 3 regelementaire punten opleveren, zonder extra belasting van de spelers van PSV. Lijkt me een prima tegenhanger voor dit soort capriolen op Cyprus.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] Omonia Nicosia - PSV