ShinyAzurill
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Ik zag dat er nog geen topic over bestond, dus dan maak ik die maar
Wat verwachten jullie van aanstaande donderdag? Op papier lijkt het me de zwakste tegenstander uit de groep, maar zo goed ken ik ze eigenlijk niet. Winst lijkt me wel cruciaal als je na de winter ook nog in de Europa League wil spelen.
Dit bericht is gewijzigd op 29 september 2019, 23:59:24 door een mod.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:ShinyAzurill schreef op 29 september 2019 om 19:36:
Wat verwachten jullie van aanstaande donderdag? Op papier lijkt het me de zwakste tegenstander uit de groep, maar zo goed ken ik ze eigenlijk niet. Winst lijkt me wel cruciaal als je na de winter ook nog in de Europa League wil spelen.
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:romaba schreef op 29 september 2019 om 21:38:
open/sluit de onderstaande quote:ShinyAzurill schreef op 29 september 2019 om 19:36:
Oppassen geblazen , Ajax is door Rosenborg uitgeschakeld in 2017. Onderschatting is de grootste vijand.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
PSV kan zichzelf een goede dienst bewijzen als ze 'gewoon' winnen van Rosenborg. Dan kom je op 6 punten en ga je met een lekker gevoel het tweeluik met Linz in. Rosenborg zal echter na de eerdere nederlaag ook móéten winnen om niet nu al kansloos te zijn, dus ik ben benieuwd wat voor wedstrijd zich zal ontvouwen.
Ik hoop dat PSV scherp en vol energie aan de dag staat (dus ongeveer het tegenovergestelde van de vorige wedstrijd in Noorwegen). Ze zullen nu wel met veel meer vertrouwen aan de aftrap staan, en ik denk dat dat het verschil kan maken.
Denk dat 't vertrouwen in Rosenborg wel tamelijk groot is. Die hebben PSV twee wedstrijden zien klungelen tegen een team 12 punten onder hun staan in de Noorse competitie. Daar moet wel bij worden gezegd dat PSV nog bepaald geen geoliede machine was..
Maargoed, zeker een stugge tegenstander waar je niet wilt tegen wilt starten met een mindset zoals gisteren (op 80% dus). Baumgartl heeft 't over het algemeen ook lastig tegen grote, sterke spitsen, denk aan Necid en een van de spitsen van de EL-voorronde, dus dan is Johnsen (die van AZ) gelijk een gevaarlijke tegenstander.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Jasper_PSV schreef op 30 september 2019 om 13:31:
Denk dat 't vertrouwen in Rosenborg wel tamelijk groot is. Die hebben PSV twee wedstrijden zien klungelen tegen een team 12 punten onder hun staan in de Noorse competitie. Daar moet wel bij worden gezegd dat PSV nog bepaald geen geoliede machine was..
Maargoed, zeker een stugge tegenstander waar je niet wilt tegen wilt starten met een mindset zoals gisteren (op 80% dus). Baumgartl heeft 't over het algemeen ook lastig tegen grote, sterke spitsen, denk aan Necid en een van de spitsen van de EL-voorronde, dus dan is Johnsen (die van AZ) gelijk een gevaarlijke tegenstander.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Ze krijgen thuis bijzonder weinig goals tegen, staan inmiddels 4e met geen zicht meer op het kampioenschap (stroeve start in begin 2019) en hebben toch wat teams uitgeschakeld door thuis goede resultaten te behalen.
Met een katapult formatie zie ik PSV heel effectief naar een goed resultaat counteren, maar als zij echt gaan inzakken dan wordt het vervelend om naar te kijken.
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Frisky.Dingo
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 8.742
Reg.: 18 oktober 2003
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Vak: -
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
Zo zo wat een negativiteit hier weer...
Ondertussen, wederom Rosario met de openingstreffer. Ik weet niet wat er met deze jongen is gebeurd, scoort nu 3 wedstrijden op rij de openingsgoal xD GO PABLITO!
Edit: Zo nu staat het al 0-2! Dumfries in eerste instantie op de keeper, daarna kan hij nog een keer schieten en gaat de bal via een verdediger erin. Voor de rest is het overigens, van beide kanten, niet veel soeps. Bij vlagen erg saai en onrustig. Maar wel al 2 goals voor ons PSV!
Edit2: En 0-3 Malen! Tot nu toe 4 kansen, 3 goals. PSV is dodelijk effectief!
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 oktober 2019, 21:42:54.
Uit: Newcastle
Forumreacties: 32
Reg.: 28 augustus 2003
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Forumreacties: 20.754
Reg.: 6 februari 2000
open/sluit de onderstaande quote:Big Paul Castellano schreef op 03 oktober 2019 om 20:57:
Waardeloze zak die van Bommel. Bang dat Unnerstall Zoet gaat bedreigen. Slaat nergens op dit.
D 22 43
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Frankrijk
Forumreacties: 139
Reg.: 28 juni 2019
@ Big Paul, ik constateer een historische Europese voetbalweek voor NL en natuurlijk PSV.
Porto. Valencia. En zelfs Rosenborg.
Waarom focus jij jezelf op de reacties van bankzitters?
We staan bij rust gewoon met 0-3 (!) voor.
Met respect voor ( de mogelijk zure) reacties van bankzitters of tribunezitters:
YESSSSS!
Nog eens:
YESSSSS!
open/sluit de onderstaande quote:Big Paul Castellano schreef op 03 oktober 2019 om 21:49:
Rosario maakt 0-1, iedereen springt op van de bank. Op een man na: Lars Unnerstall.
Van Bommel heeft zijn doelwitten weer uitgezocht hoor. Lars en Erick. Schande gewoon.
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:D 22 43 schreef op 03 oktober 2019 om 22:01:
@ Big Paul, ik constateer een historische Europese voetbalweek voor NL en natuurlijk PSV.
Porto. Valencia. En zelfs Rosenborg.
Waarom focus jij jezelf op de reacties van bankzitters?
We staan bij rust gewoon met 0-3 (!) voor.
Met respect voor ( de mogelijk zure) reacties van bankzitters:
YESSSSS!
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] Rosenborg - PSV