Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV-SHAKTAR Do 10 september 18 45

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

CL koorts ????????

+1/-0

Nope. Maar als je iets wil moet je, net als vorig seizoen, deze eerste wedstrijd winnen.

+1/-0

Dit is inderdaad een must win, hopen op een betere start als afgelopen seizoen tegen Union.

+1/-0

Er zijn nog duizenden kaarten te koop voor deze cruciale pot voor PSV, echt heel bijzonder.

Op dit soort momenten vraag ik mij werkelijk af of je dan écht wel moet uitbreiden naar 56.000?

+1/-0

Nog zoveel beschikbare kaarten is inderdaad wel heel bijzonder. Het argument 'het is geen mooie tegenstander' gaat in mijn beleving niet op. Ik zit er immers voor PSV..

Denk dat Shaktar, ondanks dat ik ze nooit zie spelen, de stugge ploeg is die het altijd is. Als ik de selectie bekijk zitten er, eigenlijk best verrassend, toch nog steeds veel buitenlandse spelers. Je zou denken dat het door het conflict in Oekraïne, en zeker in die regio, niet echt heel interessant is om voor die club te kiezen. Ook al verblijven ze daar niet of nauwelijks.

Veel Brazilianen en Oekraïeners aanwezig dus. Zal een stugge wedstrijd worden, waarbij het moeilijk is om door de gesloten rangen heen te voetballen. Uitkijken voor de levensgevaarlijke counters, die we vroeg of laat altijd tegen krijgen met de huidige speelstijl. Zou me niet verbazen als dit helaas weer start met een deceptie.

+2/-0

Mooie gelegenheid om deze maar weer eens een keertje op te zetten:

https://www.youtube.com/watch?v=FB_69J4c1fIlink

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 07 september 2026 om 07:56:

Dit is inderdaad een must win, hopen op een betere start als afgelopen seizoen tegen Union.

Zal toch wel? Vorig seizoen rond deze tijd was het team totaal nog niet op elkaar ingespeeld

+1/-0

Waarom is er eigenlijk CL op donderdag? Of heb ik iets gemist en is dat normaal dit jaar?

+1/-0

Goldensands schreef op 07 september 2026 om 18:39:

Waarom is er eigenlijk CL op donderdag? Of heb ik iets gemist en is dat normaal dit jaar?

Lijkt erop alsof alleen de eerste speeldag over drie dagen uitgesmeerd is, daarna weer gewoon dinsdag en woensdag. Maar waarom??

+2/-0

Was vorig jaar ook in de eerste ronde, alleen PSV werd toevallig niet op donderdag geplaatst. Deze week zijn er alleen Champions League wedstrijden, verdeeld over drie dagen. Volgende week zijn er alleen Europe League wedstrijden, verdeeld over woensdag en donderdag. Conference League heeft ook zijn eigen week, maar pas in december, hun zesde en laatste ronde. Deze wedstrijden zijn wel allemaal op donderdag, in principe, maar die week dus geen CL en EL. Vorig jaar ingevoerd om iedere competitie een keer uit te lichten.

Dit bericht is gewijzigd op 7 september 2026, 19:15:29.

+3/-0

SHenge schreef op 07 september 2026 om 19:02:

Was vorig jaar ook in de eerste ronde, alleen PSV werd toevallig niet op donderdag geplaatst. Deze week zijn er alleen Champions League wedstrijden, verdeeld over drie dagen. Volgende week zijn er alleen Europe League wedstrijden, verdeeld over woensdag en donderdag. Conference League heeft ook zijn eigen week, maar pas in december, hun zesde en laatste ronde. Deze wedstrijden zijn wel allemaal op donderdag, in principe, maar die week dus geen CL en EL. Vorig jaar ingevoerd om iedere competitie een keer uit te lichten.

Niet alleen vorig seizoen, maar het seizoen daarvoor ook al. Dit is onderdeel van de nieuwe opzet van de Europese toernooien die sinds 2024/25 bestaat.

+1/-0

Hendrikus schreef op 07 september 2026 om 19:01:

Lijkt erop alsof alleen de eerste speeldag over drie dagen uitgesmeerd is, daarna weer gewoon dinsdag en woensdag. Maar waarom??

Ik denk vanwege de commerciële waarde. Wedstrijden worden gespreid vanwege uitzendrechten denk ik..

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV-SHAKTAR Do 10 september 18 45