Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV-SHAKTAR Do 10 september 18 45

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Waarschijnlijk door het compact te houden. En dan heb je niet zo veel last van onze aanvalslinie.

+1/-0

Vind het toch weer erg matig hoor.

+1/-0

Ik word hier zo fucking chagrijnig van. Dit is gewoon Europese middenmoot waar je tegen speelt. Die hoor je thuis op te rollen. Gewoon lichtjaren verwijderd van CL-niveau. Bah bah.

+1/-0

Fernández maar brengen dan. Die kan wel wat creativiteit brengen

+1/-0

Nou nou wat heeft Stewart het weer goed gedaan.

Plea geblesseerd en halen ze Lammers die ook geblesseerd is. Weer geen back-up spits achter Pepi die voor extra aanvallende impuls kan zorgen in 1e CL wedstrijd.

Had dan een fitte spits gehuurd met koop optie ipv die net niet spits Lammers.

PSV heeft het net als vorig jaar weer laten liggen in de 1e thuiswedstrijd. Als je van deze ploeg al niet kunt winnen dan heb je niets te zoeken in CL.

Alles voor het kampioenschap nu en hopen dat andere Nederlandse clubs ver komen in Europa en veel punten gaan verspelen in de eredivisie daardoor.

PSV heeft niets te zoeken in CL. Bosz voetbal is niet CL waardig in de huidige voetbal tijd.

+1/-0

Matige pot waarin je direct de spelers met iets extra´s op dit niveau mist.
Overal tempo te laag en te veel slordigheidjes. Complimenten voor Obispo, verdedigend degelijk en aanvallend een paar hele mooi crosballen.

Pepi doet opnieuw niet mee. Krediet is wat mij betreft op. Terug naar Til in de spits en Mijnans erachter.

+1/-0

Laat ik dan maar 'glas halfvol' spelen en zeggen dat we in ieder geval niet verloren hebben zoals vorig jaar wel het geval was. En Mauro werd toch ernstig gemist. Kostic is minder dynamisch. Verdedigend super maar is nauwelijks het middenveld in geribbeld of überhaupt over Bommel heen gegaan.

+1/-0

Fernandez is ook een 10.... en dat hij gepasseerd werd na Ajax op de positie van Wanner snap ik want hij werd overlopen, maar sinds Veerman en Schouten niet meer meedoen heeft Til zonder diepgang weinig toegevoegde waarde en had ik Fernandez daar neer gezet. Til is gewoon te matig aan de bal, dan vond ik het Pepi nog beter doen. Geertruida was misschien wel 1 van de beste, en de verdediging was stond best solid, dat is zeker wel een pluspunt.

+1/-0

Toch wel teleurgesteld. Om nu te roepen dat we niks in de CL te zoeken hebben vind ik sterk overdreven. Je kunt een keer een mindere pot spelen. We hebben het eerste punt binnen, Sano heeft zich goed gehouden, Bommel heeft weer een Europees duel in de benen..
Op naar de volgende pot!

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 10 september 2026 om 21:17:

Matige pot waarin je direct de spelers met iets extra´s op dit niveau mist.
Overal tempo te laag en te veel slordigheidjes. Complimenten voor Obispo, verdedigend degelijk en aanvallend een paar hele mooi crosballen.

Pepi doet opnieuw niet mee. Krediet is wat mij betreft op. Terug naar Til in de spits en Mijnans erachter.

Vond Shaktar vrij sterk. Zetten goed druk en waren handig aan de bal.

Zitten krap in de backs - Kostic was zeer matig - en niet erg veel creativiteit. Ben benieuwd naar de mogelijkheden met Ouaissa want die heeft in potentie wel een aktie.

Pepi is een spits voor de 16 dus een lastige wedstrijd voor hem.

Blijf denken dat het geld voor Mijnans ergens anders beter was besteed.

+1/-0

Vraag me soms af of Bosz Perisic wel durft te wisselen.
Waarom geen Esmir of Man minuten laten maken?
Als dalijk Ouaissa ook nog fit is ben ik benieuwd hoe iedereen tevreden te houden op die positie.
Denk dat je met een Lammers of fitte Plea veel sterker gaat worden dan met Pepi.
Dus komende 2 wedstrijden winnen en dan hopelijk na interland break iedereen fit.

+1/-0

Champions League is wel duidelijk een treetje hoger dan de Eredivisie. Shakhtar is ook wel een aardige ploeg overigens. Verder is het wel opmerkelijk dat PSV de 1e CL wedstrijd altijd moeite heeft.

Ik kan niet stellen dat we dit jaar een betere selectie hebben dan eerdere jaren tot dusverre. Wel wellicht iets breder, maar spelers met extra klasse? Dat valt dan toch tegen. Ik vond alleen Sano en Geertruida echt goed. Het overgrote deel middelmatig. Dat is simpelweg te weinig om een goed resultaat te boeken. Welke speler hebben wij nou in de selectie die de nieuwe Saibari wordt qua uitgaande verkoopprijs? Hooguit Van Bommel, maar die moet ook nog 2 jaar stappen zetten.

Pepi komt idd niet uit de verf. Dat was vorig jaar ook al zo, vandaar dat op den duur de combinatie Saibari/Til ontstond. Ik vond het juist een uitkomst dat Pepi kon vertrekken. PSV stond jarenlang bekend om sterke spitsen waar de europese top op aasde. Die tijden zijn al een tijdje voorbij. Als het richting winterstop nog altijd zo moeizaam gaat zul je toch moeten kijken naar een verkoop van Pepi. Als de PL clubs dan nog interesse hebben. Pepi was gewoon een ijzersterke standin, maar basiswaardig is ie eigenlijk niet. Maar bij gebrek aan beter staat ie bij mij ook in de spits.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV-SHAKTAR Do 10 september 18 45