Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV - AZ Alkmaar

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Na zo'n teleurstellende wedstrijd als vanavond kunnen we eigenlijk alleen maar doorschakelen. 'Helaas' dat doorschakelen betekent dat het swingende AZ op bezoek komt. Man man man, wat kan ik genieten van die voorhoede.

Normaliter hebben we thuis geen moeite met AZ. De laatste 10(!) edities werden in winst omgezet, het laatste puntverlies in eigen huis dateert van 2009 en het laatste verlies van 2007. Maargoed, gezien AZ's vorm en de staat waar PSV momenteel in verkeert..

Bovendien ontbreken Hendrix en Viergever sowieso, terwijl Malen en Bergwijn ook wel kunnen worden afgeschreven. Zeker die laatste verwacht ik er niet bij, Malen is natuurlijk lastig zeggen. In dat geval wordt het een geimproviseerde voorhoede met Doan, Gakpo en Bruma. Mitroglou starten tegen Vlaar lijkt me geen goed idee, dus laat die drie voorin maar flink zwerven. Gaat een zware kluif worden, zoveel is wel duidelijk.

 

+1/-2

Het is een kwestie van hopen geworden, dit team is zo wisselvallig.
Ik hoop dus dat we zondag winnen. Mocht PSV verliezen, ben ik niet verbaast.

Ben tevens benieuwd wat de opstelling wordt, gezien de afwezigen.

 

+1/-2

Gisteren zeker in de eerste helft ook goede dingen gezien met veel kansen. Je moet eigenlijk voor rust ruim voor staan maar uiteindelijk blij zijn at je hem niet alsnog verliest. Van Bommel kennende zullen het wel de volgende namen worden:
Zoet-Dumfries,Schwaab,Baumgartl,Sadilek-Rosario,Guti,Ihattaren-Doan,Gakpo,Bruma. Dit uiteraard wanneer Malen en Bergwijn niet kunnen spelen. Kan echt 2 kanten op denk ik weinig over te zeggen.

 

+1/-1

Het is in ieder geval DE kans om een frustrerende week nog iets aan kleur te geven.
Weer puntverlies zou nu al 5 of 6 punten achterstand betekenen op 020.
Genoeg hoofdpijndossiers: Zoet die niet in beste vorm verkeert. Sadilek versus Stengs? Scoren zonder Malen, Bergwijn? Twee rechtspoten als centrale verdediging?
MvB zal met een goede tactiek moeten komen, en iedereen zal meer dan 100% moeten geven.

Dit bericht is gewijzigd op 25 oktober 2019, 14:26:14.

 

+1/-0

Mijn verwachting over deze wedstrijd is dat het een wedstrijd gaat worden waar vooral door de neutrale toeschouwer nog jaren over nagepraat gaat worden. Ik verwacht een waar spektakelstuk met een zwaar gehavend maar tot op het bot gemotiveerd PSV. Vlak voor tijd maakt Mitogoal de 4-3.

 

+1/-2

We hebben nu in vergelijking met vorig jaar wat blessures en schorsingen. Dat moeten we kunnen opvangen. Het belangrijkste is in ieder geval niet verliezen. Maar ik verwacht dat AZ door de druk van favoriet er onder gaat. AZ speelt ook altijd naar voren en daar ligt onze kracht. Verwacht eigenlijk Thomas wel aan de start.

 

+3/-0

Wat denken jullie over Baumi en Schwabi als blok?
Boscagli beter als LCV?

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Hoeven schreef op 25 oktober 2019 om 20:27:

We hebben nu in vergelijking met vorig jaar wat blessures en schorsingen. Dat moeten we kunnen opvangen. Het belangrijkste is in ieder geval niet verliezen. Maar ik verwacht dat AZ door de druk van favoriet er onder gaat. AZ speelt ook altijd naar voren en daar ligt onze kracht. Verwacht eigenlijk Thomas wel aan de start.



Wat is dat nou voor een instelling, niet verliezen. WE MOETEN winnen bedoel je?

En Thomas gaat never nooit starten.

 

+1/-2

Mijn gevoel zegt me dat die dwaas van een trainer van ons Boscagli in het centrum gaat opstellen. Dan moeten er echt heel veel witte zakdoekjes gaan komen want dan moet Mark opgenomen worden. Ik zou nu nooit met en Malen en Bergwijn gaan spelen. Ik zou deze wedstrijd kiezen voor de volgende 11:

Unnerstall; Dumfries, Baumgartl, Schwaab, Boscagli; Rosario, Guti, Ihattaren; Bruma, Malen (Mitrouglou) en Gakpo.

 

+1/-5

Welnee, gewoon het Duitse blok in het centrum!

 

+2/-1

Mark kennende lekker met Sadilek beginnen en gaat hij in de 70e minuut een meesterzet doen, door hem eruit te halen. Nadat Stengs de wedstrijd al heeft beslist..

 

+1/-3

Sadilek lijkt me nog de minst slechte optie versus Stengs.
En dan maar voor lief nemen dat elke bal vooruit van Sadilek het stadion uit vliegt.
Zet Guti maar in de buurt voor de opbouw.

Edit:
Zoet
Humphrey....Schwabi.....Baumi.....Sadi


Rosario. Guti
Mo

Bruma. ......Malen/ Zorba.......Gakpo

Dit bericht is gewijzigd op 25 oktober 2019, 23:13:37.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

D 22 43 schreef op 25 oktober 2019 om 14:09:

Het is in ieder geval DE kans om een frustrerende week nog iets aan kleur te geven.
Weer puntverlies zou nu al 5 of 6 punten achterstand betekenen op 020.



Inderdaad kan deze tegenvallende week heel mooi eindigen als we voor de 11e keer op rij thuis van AZ winnen en het ongeslagen thuisrecord op , dacht ik, 55 wedstrijden zetten.
Hetgeen gewoon moet lukken ondanks blessures en schorsingen. Daniel kopt nu een halve centimeter lager.
Waarna als kers op de taart Feijenoord nog stunt in de Arena zodat het feest morgen niet op kan. :)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 26 oktober 2019 om 16:17:

open/sluit de onderstaande quote:

D 22 43 schreef op 25 oktober 2019 om 14:09:

Het is in ieder geval DE kans om een frustrerende week nog iets aan kleur te geven.
Weer puntverlies zou nu al 5 of 6 punten achterstand betekenen op 020.



Inderdaad kan deze tegenvallende week heel mooi eindigen als we voor de 11e keer op rij thuis van AZ winnen en het ongeslagen thuisrecord op , dacht ik, 55 wedstrijden zetten.
Hetgeen gewoon moet lukken ondanks blessures en schorsingen. Daniel kopt nu een halve centimeter lager.
Waarna als kers op de taart Feijenoord nog stunt in de Arena zodat het feest morgen niet op kan. :)



Mooi :) zou dat zijn :ja

 

+3/-0

Vrees dat PSV na morgen op 6 punten staat. Teveel blessures en schorsingen tegen een sterk az

 

+2/-0

Als je voorafgaand aan deze week ( Utrecht uit, LASK thuis, AZ thuis) had geweten dat 4 punten het maximaal haalbare zou zijn geweest, dan was elke PSV supporter niet blij geweest. Hoop ik tenminste.
Helaas is dit een feit.
Ik blijf optimistisch.
En inderdaad, waarom zou 010 morgen niet ineens uit haar slof schieten?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 26 oktober 2019 om 16:17:

open/sluit de onderstaande quote:

D 22 43 schreef op 25 oktober 2019 om 14:09:

Het is in ieder geval DE kans om een frustrerende week nog iets aan kleur te geven.
Weer puntverlies zou nu al 5 of 6 punten achterstand betekenen op 020.



Inderdaad kan deze tegenvallende week heel mooi eindigen als we voor de 11e keer op rij thuis van AZ winnen en het ongeslagen thuisrecord op , dacht ik, 55 wedstrijden zetten.
Hetgeen gewoon moet lukken ondanks blessures en schorsingen. Daniel kopt nu een halve centimeter lager.
Waarna als kers op de taart Feijenoord nog stunt in de Arena zodat het feest morgen niet op kan. :)



Dat er mensen hopen op dit armoedige Feyenoord :D

 

+1/-3

Jalalalalalala Larsje Unnerstall.....Unnerstall, Larsje Unnerstalllll

 

+1/-1

Poeh, ook geen Ihattaren. Minimaal 5 wijzigingen dus.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Zoet; Dumfries Baumgartl Schwaab Sadílek; Rosario Thomas Guti; Doan Gakpo Bruma



Gezien alle afwezigen is dit wel de meest logische opstelling. Wel enigszins riskant om met Thomas te starten, die heeft pas 10 minuten in PSV 1 in de benen. Dan had ik liever Pereiro zien starten.

Dat die niet met Mitroglou start snap ik ook nog wel, Kostas is echt puur en alleen pinchhitter bij dit PSV.

Ben eigenlijk nog 't meest benieuwd naar de eventuele diagnoses van Bergwijn, Malen en Mo...

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV - AZ Alkmaar