Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » (EL) Lask Linz-PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Interim schreef op 04 november 2019 om 19:39:

Ik vond het krachtsverschil thuis zo groot, dat ik het mij niet kan voorstellen dat we niet winnen.

En zeker omdat de afgelopen week een speciale lading geeft aan dit duel.


Het moet wel lekker zijn voor het elftal om deze wedstrijd niet perse te hoeven winnen. Bovendien is het krachtverschil inderdaad groot genoeg om je nergens druk over te maken. Laten we hopen dat het wedstrijdverloop niet meteen weer in ons nadeel is. Dan kunnen we proberen het tij weer een beetje te keren en vertrouwen te tanken.

 

+1/-0

Doet Malen mee, dan halen we wel een winst/gelijkspel. Doet hij niet mee, wordt het weer moeilijk.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FlitsPhirips schreef op 05 november 2019 om 11:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Interim schreef op 04 november 2019 om 19:39:

Ik vond het krachtsverschil thuis zo groot, dat ik het mij niet kan voorstellen dat we niet winnen.

En zeker omdat de afgelopen week een speciale lading geeft aan dit duel.


Het moet wel lekker zijn voor het elftal om deze wedstrijd niet perse te hoeven winnen. Bovendien is het krachtverschil inderdaad groot genoeg om je nergens druk over te maken. Laten we hopen dat het wedstrijdverloop niet meteen weer in ons nadeel is. Dan kunnen we proberen het tij weer een beetje te keren en vertrouwen te tanken.



Dat zou een verkeerde instelling zijn , we moeten winnen. We hebben ons verliesbudget gehad nu . Winnen nu en in de ED .

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 04 november 2019 om 00:24:

Ja ik zou hem opstellen idd. Vind hem echt de minst slechte optie op linksback. Sadilek wissel voor middenveld.

Als ik het voor het zeggen had had ik Viergever naar linksback verplaatst. Maar dan na komende donderdag. Donderdag is geen wedstrijd voor dat soort acties.



Vind u Nick niet te traag voor die positie ?

 

+1/-0

We hebben geen aanvallende, goede, snelle, defensieve linksback of iemand die 2 van de 4 heeft. Dus dan is het kiezen uit het minst slechte.

 

+2/-0

Ondanks dat de trainer Van Bommel een ongelofelijke schande is voor PSV zal bij bij de rust grotendeels in mijn hoofd terugkeren wanneer PSV hier een resultaat weet te behalen. Die Eredivisie is al lang verloren. Europese overwintering en de beker kunnen het seizoen nog wat glans geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romaba schreef op 05 november 2019 om 13:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 04 november 2019 om 00:24:

Ja ik zou hem opstellen idd. Vind hem echt de minst slechte optie op linksback. Sadilek wissel voor middenveld.

Als ik het voor het zeggen had had ik Viergever naar linksback verplaatst. Maar dan na komende donderdag. Donderdag is geen wedstrijd voor dat soort acties.



Vind u Nick niet te traag voor die positie ?



Zeg maar gewoon jij of je aub. Ik ben nog niet zo oud ;)

Net als Boscagli en Sadilek bedoel je?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 06 november 2019 om 23:58:

open/sluit de onderstaande quote:

romaba schreef op 05 november 2019 om 13:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 04 november 2019 om 00:24:

Ja ik zou hem opstellen idd. Vind hem echt de minst slechte optie op linksback. Sadilek wissel voor middenveld.

Als ik het voor het zeggen had had ik Viergever naar linksback verplaatst. Maar dan na komende donderdag. Donderdag is geen wedstrijd voor dat soort acties.



Vind u Nick niet te traag voor die positie ?



Zeg maar gewoon jij of je aub. Ik ben nog niet zo oud ;)

Net als Boscagli en Sadilek bedoel je?



Als Boscagli wel , Sadilek niet . Sadilek vind ik wel iemand met pit, hij versneld het spel , is zeer fel alleen hij mist wat kwaliteiten waardoor hij snel een kaart kan pakken. Nick doet te veel op de vierkante meter , vertraagt enorm en weet dan niet meer wat hij moet doen en speelt terug naar Jeroen. Hij mist lef in mijn ogen.

Zo denk ik erover , maar ach , ik ben ook maar een mens. :verlegen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 06 november 2019 om 23:57:

Ondanks dat de trainer Van Bommel een ongelofelijke schande is voor PSV zal bij bij de rust grotendeels in mijn hoofd terugkeren wanneer PSV hier een resultaat weet te behalen. Die Eredivisie is al lang verloren. Europese overwintering en de beker kunnen het seizoen nog wat glans geven.



Europese overwintering ? Dat zal eraan liggen hoe snel Donyell terug is . Ik zie ze morgen niet winnen van Lask zonder Donyell en Jorrit. Ik heb al eerder geroepen dat ik verbaasd ben dat er nooit een doelman van afstand getest wordt. Als je er niet doorheen komt moet je iets anders proberen . Schoten van afstand en een alerte spits. Cody, Guti en Mo kunnen dit vast en zeker. Guti valt mij erg tegen , hij is meer met zijn haarband bezig dan met voetbal , helaas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romaba schreef op 07 november 2019 om 00:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 06 november 2019 om 23:57:

Ondanks dat de trainer Van Bommel een ongelofelijke schande is voor PSV zal bij bij de rust grotendeels in mijn hoofd terugkeren wanneer PSV hier een resultaat weet te behalen. Die Eredivisie is al lang verloren. Europese overwintering en de beker kunnen het seizoen nog wat glans geven.



Europese overwintering ? Dat zal eraan liggen hoe snel Donyell terug is . Ik zie ze morgen niet winnen van Lask zonder Donyell en Jorrit. Ik heb al eerder geroepen dat ik verbaasd ben dat er nooit een doelman van afstand getest wordt. Als je er niet doorheen komt moet je iets anders proberen . Schoten van afstand en een alerte spits. Cody, Guti en Mo kunnen dit vast en zeker. Guti valt mij erg tegen , hij is meer met zijn haarband bezig dan met voetbal , helaas.



Nu ben je wel heel negatief. En dat zeg ik ja :D ;)

Het is gewoon heel simpel: Wanneer PSV morgen (vanavond) een gelijkspel haalt met doelpunten dan is overwintering voor mij een feit. PSV gaat dat echt niet weggeven tegen Rosenborg thuis.

Maar verlies je dan is het gewoon klaar. Schrijf dat allemaal maar even op.

 

+1/-0

Even 100 op Linz, Sporting, Willem ll, 020, Twente en AZ ingezet. 7300 terug bij allen goed en ik sluit het zeker niet uit ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FlitsPhirips schreef op 05 november 2019 om 11:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Interim schreef op 04 november 2019 om 19:39:

Ik vond het krachtsverschil thuis zo groot, dat ik het mij niet kan voorstellen dat we niet winnen.

En zeker omdat de afgelopen week een speciale lading geeft aan dit duel.



Het moet wel lekker zijn voor het elftal om deze wedstrijd niet perse te hoeven winnen. Bovendien is het krachtverschil inderdaad groot genoeg om je nergens druk over te maken. Laten we hopen dat het wedstrijdverloop niet meteen weer in ons nadeel is. Dan kunnen we proberen het tij weer een beetje te keren en vertrouwen te tanken.



Zo beginnen we meestal aan wedstrijden. Laten we dat dus maar niet doen...

 

+1/-0

Teken voor een gelijkspel maar zal heel lastig worden met de huidige vorm.

Gelukkig vindt van Bommel het geen reden om het roer om te gooien. Lekker op dezelfde weg doorgaan met dezelfde spelers....

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 07 november 2019 om 04:39:

Even 100 op Linz, Sporting, Willem ll, 020, Twente en AZ ingezet. 7300 terug bij allen goed en ik sluit het zeker niet uit ;)



Too soon man, too soon.

Ik ben onderhand wel een beetje gewend aan jouw manier om zwartgallige humor te gebruiken als uitlaat. Maar in tekst is het lastig om sarcasme, ironie of cynisme te zien. Je kan je toch wel voorstellen dat dit soort posts mensen tegen de haren in strijkt of niet?

Oh wacht, je bent natuurlijk aan het uittesten hoe het voelt nu dat dislikes verwijderd zijn? :B

 

+1/-0

Big Paul, drink gewoon een lekker biertje en ga rustig op de bank zitten en reageer pas na de wedstrijd als je ziet dat het allemaal wel mee is gevallen :)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 07 november 2019 om 02:02:

open/sluit de onderstaande quote:

romaba schreef op 07 november 2019 om 00:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 06 november 2019 om 23:57:

Ondanks dat de trainer Van Bommel een ongelofelijke schande is voor PSV zal bij bij de rust grotendeels in mijn hoofd terugkeren wanneer PSV hier een resultaat weet te behalen. Die Eredivisie is al lang verloren. Europese overwintering en de beker kunnen het seizoen nog wat glans geven.



Europese overwintering ? Dat zal eraan liggen hoe snel Donyell terug is . Ik zie ze morgen niet winnen van Lask zonder Donyell en Jorrit. Ik heb al eerder geroepen dat ik verbaasd ben dat er nooit een doelman van afstand getest wordt. Als je er niet doorheen komt moet je iets anders proberen . Schoten van afstand en een alerte spits. Cody, Guti en Mo kunnen dit vast en zeker. Guti valt mij erg tegen , hij is meer met zijn haarband bezig dan met voetbal , helaas.



Nu ben je wel heel negatief. En dat zeg ik ja :D ;)

Het is gewoon heel simpel: Wanneer PSV morgen (vanavond) een gelijkspel haalt met doelpunten dan is overwintering voor mij een feit. PSV gaat dat echt niet weggeven tegen Rosenborg thuis.

Maar verlies je dan is het gewoon klaar. Schrijf dat allemaal maar even op.



Genoteerd.

 

+1/-0

We moeten dit potje ook gewoon een beetje slim benaderen; winst hoeft niet persé, maar zou wel heerlijk zijn. Een gelijkspel met goals idem dito.

Daarnaast zou het fijn zijn als Rosenborg thuis wint van Sporting. Ik vond Rosenborg tegen ons heel zwak, maar die spelen wel voor hun laatste kans en Sporting is uit ook niet al te best.

Kortom, cruciaal potje; we kunnen na vanavond door zijn en vrijwel zeker poulewinnaar, maar we kunnen ook derde staan en met angstzweet richting Lissabon uit kijken...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FlitsPhirips schreef op 05 november 2019 om 11:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Interim schreef op 04 november 2019 om 19:39:

Ik vond het krachtsverschil thuis zo groot, dat ik het mij niet kan voorstellen dat we niet winnen.

En zeker omdat de afgelopen week een speciale lading geeft aan dit duel.


Het moet wel lekker zijn voor het elftal om deze wedstrijd niet perse te hoeven winnen. Bovendien is het krachtverschil inderdaad groot genoeg om je nergens druk over te maken. Laten we hopen dat het wedstrijdverloop niet meteen weer in ons nadeel is. Dan kunnen we proberen het tij weer een beetje te keren en vertrouwen te tanken.



Daar zit nu juist het gevaar. Nooit goed zo aan een wedstrijd te beginnen, is vaak verkeerd uitgepakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 07 november 2019 om 14:10:

Big Paul, drink gewoon een lekker biertje en ga rustig op de bank zitten en reageer pas na de wedstrijd als je ziet dat het allemaal wel mee is gevallen :)



Waar haal je die hoop toch vandaan. Optimist ;) :pul

 

+1/-0

Zoet, Sadilek en Rosario :D :D :D

Hou op man, echt waar.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » (EL) Lask Linz-PSV