Transparent
Inloggen
Sluiten

'De Aftrap' niet in maar naast het politiebureau

21 september 2005 18:30 - Eindhovens Dagblad

Verslaggever: JV

Het nieuwe PSV-supporterscaf? komt niet in (zoals gisteren door Omroep Brabant gemeld) maar naast het politiebureau. 'De Aftrap' komt in een deel van de sporthal van de politie bij de Elisabethtunnel pal tegenover het Philips stadion. De sporthal wordt omgebouwd en krijgt voor de fans een eigen ingang. De uitbaters vinden het een perfecte locatie. Het bouwplan is ontworpen door PSV's huisarchitect Toon van Aken. Alle vergunningen moeten nog verkregen worden, er moet een vrijstelling van het bestemmingsplan komen en er moet een veiligheidsplan worden gemaakt. De bouwkosten zijn voor PSV en de stichting achter het supporterscaf

Meer op Eindhovens Dagblad




Tags

aftrap politiebureau sporthal supporterscaf aken bestemmingsplan bouwkosten bouwplan elisabethtunnel huisarchitect locatie omgebouwd ontworpen uitbaters veiligheidsplan vrijstelling

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



PSV E-zine

Meer dan 28.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afellay basarnhem bayern conference crockett dest dumfries eredivisie forza groningen james mertens passievrucht pep pepi perisic robben saibari schouten sonny sparta steunpilaar strootman twente uitgroeien utrecht vaio veerman vessem volendam