Transparent
Inloggen
Sluiten

Twente-fans weer met autocombi welkom

26 december 2005 22:07

Aanstaande donderdagavond kunnen 400 FC Twente-fans met een zogenaamde autocombi de wedstrijd PSV - FC Twente bezoeken. Vorige week kon dat ook en de Twente fans hebben zich ondanks het verlies keurig gedragen. Het kaartje kost ? 18,50 en er moet op de wedstrijddag omgewisseld worden in Oss. De overige kaarten worden voor ? 30,00 verkocht in combinatie met een busreis. Er geldt een uitkaartverplichting.




Tags

twente autocombi busreis kaartje keurig omgewisseld oss uitkaartverplichting wedstrijddag

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


PSV E-zine

Meer dan 28.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afellay basarnhem bayern bosz constructie crockett dest dumfries eredivisie feyenoord forza groningen james mauro mertens passievrucht pep pepi perisic saibari sano schouten sonny steunpilaar stewart uitgroeien utrecht vaio veerman vessem